Dagens nyhed 8. oktober
Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-10-11 07:59

Den nyhed som her hentydes til, står måske ikke lige på
alle forsiderne i dag:

http://www.youtube.com/watch?v=mbDCRGvE-lU

http://www.youtube.com/watch?v=tT65wUb1zJ8

http://www.youtube.com/watch?v=guSBGGxmoGA

--
Herluf :·)

Fra : CeeJay

Dato : 08-10-11 11:49

Den 08-10-2011 08:59, Herluf Holdt, 3140 skrev:
> Den nyhed som her hentydes til, står måske ikke lige på
> [...]
Der er nogle byer i Holland, der nu forbyder udlændinge at købe hash

/CeeJay

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 08-10-11 12:00

CeeJay skrev:

> Der er nogle byer i Holland, der nu forbyder udlændinge at
> købe hash

Ja!
Og styrken på varerne i de forskellige coffe-shops bliver
måske reguleret - nedad:

http://www.dr.dk/Nyheder/Udland/2011/10/08/031911.htm
--
Herluf :·)

Fra : Martin Bak

Dato : 11-10-11 16:00

>>> http://www.youtube.com/watch?v=tT65wUb1zJ8

> Ja!
> Og styrken på varerne i de forskellige coffe-shops bliver
> måske reguleret - nedad:

CeeJay, - Så var det jo meningen at du skulle fortsætte med en ny tråd

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 12-10-11 07:20

Martin Bak skrev:

> CeeJay, - Så var det jo meningen at du skulle fortsætte med en
> ny tråd

Hej Martin

Ideen med stafetlegen "Dagens nyhed", som supplement
til den igangværende "Stafetten", er faktisk rigtig god.
Jeg kan godt lide, når der er noget der skal gættes.

Men "konceptet" har et par svagheder:

Trådene dør ud i samme øjeblik én har gættet den
sammenhæng, de tre links peger på. Og i mit tilfælde,
som eksempel, skulle jeg lige vente og se, hvilken af
den næste dags "nyheder" jeg kunne/ville bruge. Og
da jeg skulle finde tre links med en slags "rød tråd"
til dagens "nyhed", var det jo ikke ligefrem mine
yndlingsnumre jeg fik fundet frem.

--
Herluf :·)