SMS modtagelse-service
Fra : Henning Wangerin

Dato : 07-10-11 13:42

Hej folkens.

Jeg er på jagt efter en service, hvor man kan fåt et indgående
sms-nummer, og som enten kan levere de modtagne beskeder til min
(web)server, eller min server kan hente dem fx via rss-feed eller lignende.

Jeg har fundet www.smsdragon.com, men de ligger i usa, og jeg vil helst
ha et dansk eller i det mindste et europæisk nummmer.

Nogen som har en link til en service der kan levere sådant et setup?

/H

Fra : J.K.Arning

Dato : 07-10-11 15:35

On 2011-10-07 12:41:31 +0000, Henning Wangerin said:

> [...]
> ha et dansk eller i det mindste et europæisk nummmer.
>
> Nogen som har en link til en service der kan levere sådant et setup?

Måske du kan bruge skype til noget i den forbindelse?

Fra : Henning Wangerin

Dato : 07-10-11 16:47

Den 07-10-2011 16:34, J.K.Arning skrev:

> Måske du kan bruge skype til noget i den forbindelse?

Næh ikke umiddelbart.

Jeg skal have beskederne til automatisk at havne direkte på en server.

Lige nu kan jeg sende sms som kan besvares til mit system, men jeg vil
gerne ha en løsning hvor folk kan sende en "start-sms" til mig.
Efter start-smsen kan/vil jeg flytte tråden over i mit eget system, som
kan besvares til min udbyders numre (som bruger dasnke numre)

/H

Fra : Christen Fihl

Dato : 07-10-11 16:51

http://inMobile.dk kan dette. De giver et kald på en http adresse du
selv angiver, ved hver ny sms der ankommer.
De kan også afsende sms'er for en pris

Jeg har selv prøvet begge veje hos dem

Christen Fihl

Fra : Per

Dato : 09-10-11 09:16

Henning Wangerin wrote:
> [...]
> helst ha et dansk eller i det mindste et europæisk nummmer.
>
> Nogen som har en link til en service der kan levere sådant et setup?

Måske det her program kan hvad du søger...

http://mightytext.net/

Virker med Android

Mvh. Per

Fra : Henning Wangerin

Dato : 09-10-11 22:30

Den 09-10-2011 10:16, Per skrev:

> Måske det her program kan hvad du søger...
>
> http://mightytext.net/

Nej, for det organiserer så vidt jeg kan se bare smser med mere som
allerede er på telefonen. Jeg skal brug noget som kan snakke med en
server. Enten s den selv sender beskederne vil min server, eller at min
server kan check om der er nye beseder, og hente dem

/H

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 09-10-11 17:00

http://gratisgateway.dk

--
Michael Kjærsgård
//Gratis billedhosting: http://imageshack.dk

Fra : Henning Wangerin

Dato : 09-10-11 22:32

Den 09-10-2011 18:00, Michael Kjærsgård skrev:

> http://gratisgateway.dk

Se den kunne godt ligne noget der kan bruges til noget.

Den skal jeg ha kigget lidt mere på.

Takker

/H