Ny prissammenligningsside
Fra : Henning

Dato : 06-10-11 12:52

Jeg hørte om en ny side, www.autouncle.dk, i dag. En side som
sammenligner bilannoncer fra andre sider. Jeg ved ikke hvad den kan,
som www.bilbasen.dk ikke kan - blot til info

Fra : Kim

Dato : 06-10-11 17:48

Hej

On 06-10-2011 13:51, Henning wrote:
> Jeg hørte om en ny side, www.autouncle.dk, i dag. En side som
> sammenligner bilannoncer fra andre sider. Jeg ved ikke hvad den kan,
> som www.bilbasen.dk ikke kan - blot til info

Og Henning er en dirty rotten spammer som med garanti har aktier i lortet.

--
Mvh, Kim

Fra : Henning

Dato : 06-10-11 21:20

On Thu, 06 Oct 2011 18:47:52 +0200, Kim <usenet1@mumbojumbo.dk> wrote:

>Hej

>Og Henning er en dirty rotten spammer som med garanti har aktier i lortet.

?? Vil du uddybe denne påstand? Jeg hørte såmænd bare siden omtalt i
P4 lige over frokost - er det nu forbudt?

Fra : Henrik B.

Dato : 07-10-11 08:30

> "Kim" skrev i meddelelsen news:4e8ddbb8$0$291$14726298@news.sunsite.dk...
> Og Henning er en dirty rotten spammer som med garanti har aktier i lortet.

Og hvad gør ovenstående udtalelse så dig til? Et fjols?

--
S till
A live

Fra : Niels Kristian Schjø~

Dato : 07-10-11 03:35

On 6 Okt., 18:47, Kim <usen...@mumbojumbo.dk> wrote:
> Hej

> Og Henning er en dirty rotten spammer som med garanti har aktier i lortet..
>
> --
> Mvh, Kim

Go - stemning I holder jer her inde! Jeg har faktisk i modsætning
til Henning aktier i AutoUncle, så skyd hellere på mig - I skulle tage
et kig der ind - det er helt anderledes end bilbasen:
1. Vi samler alle annoncerne fra fx. guloggratis, dba, bilbasen,
biltorvet mf.
2. Vi regner ud havd bilerne er værd ved hjælp af en ekstremt
avanceret algoritme der bygger på aktuelt udbud og efterspørgsel læs
mere her http://autouncle.com/om_autoscore
3. Vores mål er at gøre det lettere for almindelige mennesker, der
ikke har uendeligt med tid, at finde deres næste bil, til en go' pris.

- Så kig ind forbi og se hvad din gamle Seat Ibiza er værd - Og
gi' os endelig noget feedback

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 07-10-11 11:02

[...]

===

Det feedback jeg har set ud over her - hvor du også har været temmelig
væmmelig hurtig på banen efter en lignende "tilfældig" opdagelse af det site
du har aktier i, så er dommen at sitet er temmeligt værdiløst.

Men jeg bliver da mindre i tvivl om det er spam efter ej efter at have
konstateret 2 gange hvor hurtig du kommer på banen.

--
Per
www.campingogbil.dk (ikke commerciel!)

Fra : Henning

Dato : 07-10-11 14:33

On Fri, 7 Oct 2011 12:01:35 +0200, "Per H. Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>
>Men jeg bliver da mindre i tvivl om det er spam efter ej efter at have
>konstateret 2 gange hvor hurtig du kommer på banen.

Jeg kan ikke rigtig se, hvem du svarer. Det ser ud til du svarer Niels
Kristian Schjødt, men ud fra svaret kunne det lige så vel være møntet
på min oprindelige indlæg? Hvad er der galt i at fortælle om en ny
side, der er nævnt i medierne? Hvorfor skal man beskyldes for at
spamme og have aktier i foretagendet?

Fra : Klaus G.

Dato : 07-10-11 14:49

> Hvad er der galt i at fortælle om en ny
> side, der er nævnt i medierne? Hvorfor skal man beskyldes for at
> spamme og have aktier i foretagendet?
Folk har for lidt at gi' sig til, så de bruger tiden på at mistænkliggøre
alle og enhver. Lad det ligge, for sådan har det altid været...

--
Klaus G.

Fra : alexbo

Dato : 07-10-11 15:00

"Henning" skrev

> Hvad er der galt i at fortælle om en ny
> side, der er nævnt i medierne?

Der er det galt at du enten ikke gider at se hvad det er for en side du
henviser til, eller hvad en af os del tror, at det er en vens side du lader
som om du lige er faldet over.

Har lige fundet en side prøv den og se hvad I synes, er standardindledningen
for reklamespam.

mvh
Alex Christensen

Fra : Henning

Dato : 07-10-11 20:24

On Fri, 7 Oct 2011 16:00:21 +0200, "alexbo" <alexbo@email.dk> wrote:

> [...]
>henviser til, eller hvad en af os del tror, at det er en vens side du lader

Ok, dig og andre om det. De af os som ikke kun lever på nettet, men
også i virkeligheden, ved at man af og til falder over omtale af
produkter og sider. Det er ikke nødvendigvis det samme som at have
økonomisk interesse i disse. Hvis jeg fortalte der var Coca Cola på
tilbud i den lokale Netto, blev jeg så også beskyldt for at være i
familie med Mærsk?

Fra : alexbo

Dato : 07-10-11 22:16

"Henning" < skrev

> Ok, dig og andre om det. De af os som ikke kun lever på nettet, men
> også i virkeligheden, ved at man af og til falder over omtale af
> produkter og sider.

Ja de omtaler kommer i en uendelig strøm, og kommer man fra virkeligheden
anbefaler man åbenbart bevistløst alle disse produkter og sider,
vi som lever på nettet sorterer i tingene og vælger kun at henvise til
steder vi selv har været.

mvh
Alex Christensen

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 08-10-11 08:21

<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]

på min oprindelige indlæg? Hvad er der galt i at fortælle om en ny
side, der er nævnt i medierne? Hvorfor skal man beskyldes for at

Du kan jo starte med at spørge dig selv om hvorfor du har anbefalet en side,
som du har hørt om i radioen og så forsøge at forklare alle os andre om
hvorfor du har gjort det. Det er en side du har hørt om i radioen - du har
altså ikke selv besøgt siden. Besynderlig opførsel!

At så NKS blander sig ganske få timer efter - lige som det andet sted jeg så
han gjorde det - kan slet ikke afkræfte min mistanke om spam.

Jeg er sikker på historien vil gentage sig, så vent med at svare så
skråsikkert indtil vi ser hvad der sker ;)
--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : Henning

Dato : 08-10-11 08:49

>Du kan jo starte med at spørge dig selv om hvorfor du har anbefalet en side,
>som du har hørt om i radioen og så forsøge at forklare alle os andre om

Jeg opgiver....

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 08-10-11 10:58

Den 08-10-2011 09:20, Per H. Kristensen skrev:

> [...]
>
> Jeg er sikker på historien vil gentage sig, så vent med at svare så
> skråsikkert indtil vi ser hvad der sker ;)

Rolig nu. Indrømmet kan det ligne spam. Men der er ikke beviser. Når det
er sagt, så synes jeg ideen er fin. Jeg har lige været forbi. Og kan man
sætte en agent op, så er det bare fint.

Og jeg er ikke tilhænger af spam. Lad det være sagt med det samme.

--
MVH
Ib Jakobsen

Fra : Henrik B.

Dato : 10-10-11 07:18

> [...]
> om hvorfor du har gjort det. Det er en side du har hørt om i radioen - du
> har altså ikke selv besøgt siden. Besynderlig opførsel!

Nu hørte jeg så også indslaget på P4, og havde Henning ikke postet linket,
så havde jeg!
Så spam mig hér, spam mig dér....

--
S till
A live

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 10-10-11 22:35

"Henrik B." skrev i meddelelsen

> [...]
> har altså ikke selv besøgt siden. Besynderlig opførsel!

Nu hørte jeg så også indslaget på P4, og havde Henning ikke postet linket,

Det gør skam ikke noget - vi er helt vant til spam fra dig - Saabspam ;)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 11-10-11 08:38

On Mon, 10 Oct 2011 23:34:34 +0200, "Per H. Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>Så spam mig hér, spam mig dér....
>
>===
>
>Det gør skam ikke noget - vi er helt vant til spam fra dig - Saabspam ;)

Hvad mener du?

Sidst der var to repræsentanter fra Jehovas Vidner på besøg hos Henrik
B., gik der ikke mere end 2½ time før de kiggede på hinanden og sagde:

Nå, men vi må vist se at komme videre.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 11-10-11 11:24

> Hvad mener du?
>
> Sidst der var to repræsentanter fra Jehovas Vidner på besøg hos Henrik
> B., gik der ikke mere end 2½ time før de kiggede på hinanden og sagde:
>
> Nå, men vi må vist se at komme videre.

Jep, men de kommer tilbage på torsdag.

--
S till
A live

Fra : Leo Jensen

Dato : 07-10-11 13:47

.. Hvis jeg fortalte der var Coca Cola p
> tilbud i den lokale Netto, blev jeg s ogs beskyldt for at v re i
> familie med M rsk?

I en nyhedsgruppe ?? Ubetinget ja. Og dem der svarer dig sidder klar
døgnet rundt...

Bortset fra det har jeg i modsætning til de fleste brokhoveder herinde
prøvet onkelsiden, og den virkede da meget fornuftig, indtil den låste
efter at have besøgt et eksternt link på DBA...

MVH Leo

Fra : Niels Kristian Schjø~

Dato : 07-10-11 17:17

On 7 Okt., 23:16, "alexbo" <ale...@email.dk> wrote:
> "Henning" < skrev

> Ja de omtaler kommer i en uendelig str m, og kommer man fra virkeligheden
> anbefaler man benbart bevistl st alle disse produkter og sider,
> vi som lever p nettet sorterer i tingene og v lger kun at henvise til
> steder vi selv har v ret.
>
> mvh
> Alex Christensen

Hej igen

Fedt at i gider at besøge siden. Er ked at at høre, at den har 'låst'
for nogen af jer - vi arbejder på at forbedre konstant på at forbedre
den. Jeg fandt gruppen, fordi google er indrettes sådan, at vi kan se
hvilke henvisninger og omtaler vores side har haft, og så svarer vi
selvfølgelig, fordi vi gerne vil høre hvad folk mener om os - ikke
andet end det. Jeg håber i får en god weekend, og at i får glæde af
siden, hvis nogen af jer skal ud og se på bil.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-10-11 06:51

Efter mange tanker skrev Niels Kristian Schjødt:
> Jeg håber i får en god weekend, og at i får glæde af
> siden, hvis nogen af jer skal ud og se på bil.

Umiddelbart synes jeg at den sparer én for en del arbejde :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-10-11 13:40

"Niels Kristian Schjødt" <nks.autouncle@gmail.com> skrev

>Fedt at i gider at besøge siden.

Jeg fandt nu ikke noget af værdi på siden, der var ikke muligt at finde
biler til under 10.000kr.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-10-11 14:46

Uffe Ravn:
> der var ikke muligt at finde biler til under 10.000kr.

I så fald skal man herind:

http://www.startbasen.dk/skrotbiler+s%C3%A6lges.index

Det' gas; du ka ta det! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-10-11 15:20

On Sat, 08 Oct 2011 15:46:18 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>Uffe Ravn:
>
>I så fald skal man herind:
>
>http://www.startbasen.dk/skrotbiler+s%C3%A6lges.index
>
>Det' gas; du ka ta det! ;)

>--

Hvorfor er det lige, at det ikke kommer bag på mig, at netop du har
kendskab til den slags sider?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-10-11 22:31

folmer@rasmussen.dk kom med denne ide:

> Hvorfor er det lige, at det ikke kommer bag på mig, at netop du har
> kendskab til den slags sider?

Jeg er omgivet af fattiglemmer!? :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Uffe Ravn

Dato : 09-10-11 00:12

"Hans Paulin (6310)" <me@privacy.net> skrev

> I så fald skal man herind:
>
> http://www.startbasen.dk/skrotbiler+s%C3%A6lges.index

Det kan godt være at andre undres, men jeg kunne bestemt ikke drømme om at
give 10.000kr. for en nysynet bil, de 8 biler jeg har haft har alle været
anskaffet nysynet eller med mindst 12 måneder til syn til omkring det halve.

Men ganske rigtigt, jeg er fattigrøv, og så må man jo se om man kan trylle
med de få penge man har

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-10-11 06:57

Uffe Ravn:
> ganske rigtigt, jeg er fattigrøv, og så må man jo se om man kan trylle med de
> få penge man har

Been there, done that, got the f*cking T-shirt :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-10-11 15:18

On Sat, 8 Oct 2011 14:40:10 +0200, "Uffe Ravn"
<uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote:

>"Niels Kristian Schjødt" <nks.autouncle@gmail.com> skrev

>Jeg fandt nu ikke noget af værdi på siden, der var ikke muligt at finde
>biler til under 10.000kr.

>--

Nu har jeg ikke kigget på siden, men hvis der ikke findes biler i den
prisklasse, så vil jeg give dig ret i, at sitet er værdiløst.

Hvor mange timer har man ikke brugt på at lede efter biler i netop det
segment?

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henrik B.

Dato : 10-10-11 07:17

> Nu har jeg ikke kigget på siden, men hvis der ikke findes biler i den
> prisklasse, så vil jeg give dig ret i, at sitet er værdiløst.

Dét var da en generalisering der ville noget! Med de flere hundredetusinde
som dagligt besøger bilbasen, biltorvet m.v. er den nok ganske brugbar.
Personligt synes jeg at det er en fed idé at samle bilerne fra flere sites.

> Hvor mange timer har man ikke brugt på at lede efter biler i netop det
> segment?

Øøøøh, aldrig - det lader jeg skrothandlerne om!

--
S till
A live