partiel ustabilitet på monitoren.
Fra : Aksel

Dato : 06-10-11 10:23

Min 2 mdr. gamle Lenovo ThinkPad med Windows 7 og trådløs mus og
tastatur er begyndt at opføre sig mærkeligt. Når cursoren flyttes til et
tekstområde, sker det, at feltet bliver meget ustabilt og teksten hopper
op og ned, så det bliver umuligt at pege på noget som helst.
Men i det øjeblik curseren flytte udenfor tekstfeltet, forsvinder
ustabiliteten, men når man så igen vil pege, hopper det hele igen.
Er der nogen, der kender dette problem.
Mvh
Aksel

Fra : Henning

Dato : 06-10-11 12:50

On Thu, 06 Oct 2011 11:23:02 +0200, Aksel <Aksel@hotmail.dk> wrote:

> [...]
>Men i det øjeblik curseren flytte udenfor tekstfeltet, forsvinder
>ustabiliteten, men når man så igen vil pege, hopper det hele igen.

Hvad har du prøvet?
Er fejlen der også uden ekstern mus og keyboard? Har du opdateret med
Lenovo System update? Er fejlen der i fejlsikret tilstand? Har du kørt
Lenovos Diagnostic?

Fra : Aksel

Dato : 06-10-11 16:12

Den 06-10-2011 13:50, Henning skrev:

> Hvad har du prøvet?
> Er fejlen der også uden ekstern mus og keyboard? Har du opdateret med
> Lenovo System update? Er fejlen der i fejlsikret tilstand? Har du kørt
> Lenovos Diagnostic?

Hej Henning,
Tak for din kommentar.
Ja, jeg har opdateret Lenovo system og Lenovo meddeler, at apparatet er
i orden.
Inden jeg afmonterede mus og keyboard, som du foreslog, skiftede jeg
batterierne i keyboard og mus, og det er søreme ligesom det har hjulpet.
Fejlen har endnu ikke vist sig igen.
Når jeg lukker komputeren ned, får musen ikke strøm, som den gjorde med
den gamle pcér.
Mon en batterisvag mus kan udløse den fejl, jeg beskrev?
Mvh
Aksel