Jeg har lavet endnu en våd video :-)
Fra : Allan

Dato : 05-10-11 08:38

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 05-10-11 14:18

Hej Allan,

Det er mest underholdning.

En test går ud på at man efterprøver fabrikantens specifikationer i
forhold til en test, hvor hans oplysninger imødegås ved reproducerbare
målinger, der kan sammenlignes med hans resultater beskrevet i hans
specifikation.
Er det vandstænk/kortvarigt neddypning/længerevarende neddypning/
dybden og dermed det vandtryk som enheden påvirkes med/vandtype m.m.
o.s.v. o.s.v. alt sammen sammenlininger med hvert af hans
specifikationsoplysninger.
Det vil være en test som forbruger og fabrikant kan forholde sig til.
Den slags er lidt mere langhåret end dit reklameindlæg, der nok mere
er i stil med TV-reklamer; men tak for indlægget det er sjovt og
underholdende.

Mvh/Harding

Fra : Allan

Dato : 06-10-11 10:06

On 5 Okt., 22:17, "Harding E. Larsen" <hardinge.lar...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Den slags er lidt mere langhåret end dit reklameindlæg, der nok mere
> er i stil med TV-reklamer; men tak for indlægget det er sjovt og

Hejsa,

Bare rolig, der kommer en del 2 Vi skal jo også ha lidt sjov ikk

mvh Allan

Fra : Thomas Jensen

Dato : 07-10-11 00:23

Den Wed, 05 Oct 2011 07:37:54 -0700 skrev Allan:

> HÃ¥ber der er god information, plus lidt underholdning
>
> http://www.sejlnet.dk/artikler/sony-ericsson-xperia%E2%84%A2-active-en-
vandt%C3%A6t-sejler-smartphone

Jeg tror, at det der i praksis afgør hvor vandtæt en 'vandtæt' telefon
er, er hvor gode lågene over telefonens huller er. De er sikkert fine når
telefonen er ny, men efter et år er de nok så slidt af af være blevet
åbnet og lukket, at man ikke skal regne med den er rigtig vandtæt længere.

Personligt har jeg en Samsung B2100, der er både robust og vandtæt - IP67.
Hvis den skulle skiftes ud, så blev det til en nyere og større model i
samme serie, nemlig 2710 - den har fået gps og kompas, længere batteritid
og andre detaljer - men den er på ingen måde fiks eller smart.

http://www.pricerunner.dk/pi/1-2633575/Mobiltelefoner/Samsung-B2710-
Produkt-Info

Den *er* faktisk vandtæt - i hvert fald så længe det varer. Og den er
helt vildt ekstremt solid. Jeg vil også gerne have en telefon, der i
praksis kan holde strøm i mere end en dag, hvilket de færreste smartphones
kan - specielt når der er lidt afstand til nærmeste mast. Men ens behov
er jo forskellige, så det handler bare om at finde noget der passer til
en. Er det er pålidelig, robust og vandtæt telefon man vil have, så kan
Samsung 2710 klart anbefales - spørgsmålet er så om man hellere vil have
en lidt 'smartere' phone...

--
Thomas Jensen, Horsens

Fra : Finn Borch

Dato : 08-10-11 08:10

On 7 Okt., 01:22, Thomas Jensen <lianergo...@sejlgarnet.dk> wrote:

> [...]
> en. Er det er pålidelig, robust og vandtæt telefon man vil have, så kan
> Samsung 2710 klart anbefales - spørgsmålet er så om man hellere vil have

Tja, Thomas
I de specs, du henviser til, står der nu "Nej" til GPS.

M.v.h.
Finn B. A.

Fra : Thomas Jensen

Dato : 08-10-11 21:20

Den Sat, 08 Oct 2011 07:09:55 -0700 skrev Finn Borch:

> I de specs, du henviser til, står der nu "Nej" til GPS.

Okay, det har jeg ikke lige set. Well, Samsung siger der er GPS i, så det
går jeg ud fra der er...

http://www.samsung.com/dk/news/newsRead.do?news_seq=20582

--
Thomas Jensen, Horsens