Foto
IBM760 5420
Teil 3020
JALBUM
Fra : oz7aik

Dato : 05-10-11 05:04

Jeg kan ikke installere JALBUM på min maskine med Win Vista
er der nogen der kan hjælpe

Jørgen

Fra : Kurt Kjær Jensen

Dato : 05-10-11 06:33

Den 05-10-2011 06:03, oz7aik skrev:
> Jeg kan ikke installere JALBUM på min maskine med Win Vista
> er der nogen der kan hjælpe
>
> Jørgen

Hej

Du bliver nok nødt til at fortælle lidt mere om hvad der går galt -
altså på hvilken måde det ikke virker. Kommer der nogle fejlmeddelelser
undervejs, hvor langt kommer den i installationen osv...

Se også på nettet, f.eks. første hit på Google hvis du søger på vista og
jalbum: <http://jalbum.net/forum/message.jspa?messageID=130789>. Der
står en del hints om Java-versioner, skins mv.

--
Vh Kurt

Fra : oz7aik

Dato : 05-10-11 07:42

Den 05-10-2011 07:32, Kurt Kjær Jensen skrev:

> [...]
> jalbum: <http://jalbum.net/forum/message.jspa?messageID=130789>. Der
> står en del hints om Java-versioner, skins mv.

Jeg har Jalbum 6.0 med Chameleon, på min side
http://www.oz3jbp.dk/jb-fotogalleri/
som jeg lavet på min gammel maskine med win SP
min ny pc med Win Vista vil jeg installere Jalbum 6.0,
efter at jeg har installeret det, få jeg en fejl
Er ikke installeret korakt.

Jørgen

Fra : Jens Stadsgaard

Dato : 05-10-11 18:16

On Wed, 05 Oct 2011 08:42:16 +0200, oz7aik wrote:

> [...]
> min ny pc med Win Vista vil jeg installere Jalbum 6.0,
> efter at jeg har installeret det, få jeg en fejl

Download den nyeste version som er 10.1 iflg. deres hjemmeside.

--
Jens Stadsgaard - Skift invalid med stadsgaard.com
Se mine billeder http://www.stadsgaard.com