Nyt fra Kia.
Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-10-11 18:58

De har klaret det ellers umulige hos min Kia-pusher.

Jeg ville jo gerne have haft min nye Kia Ceed SW i Black Pearl
Metallic, men sådan en kulør var ikke umiddelbart på vej fra fabrikken
og her til Kongeriget.

Nu i dag ringer så supersælgeren og siger han har fundet en sort bil
til mig, og han har desuden reduceret leveringstiden med flere uger.

Nu skal den til Dinitrol og så skal den have monteret de forlygter med
LED-lysbåndet, renses for overflødige skilte som f.eks. Eco-Dynamic og
hvad de ellers finder på at skæmme bilen med, samt montering af
vinterhjulene.

Ny leveringstid bliver en af de første dage i næste uge.

Det gør ikke noget. ))))

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-11 19:17

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Nu skal den til Dinitrol og så skal den have monteret de forlygter med
> LED-lysbåndet

Er det en gammel model der skal shines op inden du får den?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-10-11 19:32

On Tue, 04 Oct 2011 20:16:33 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Er det en gammel model der skal shines op inden du får den?

>--

Nej, det er det ikke.

Jeg syntes jeg kunne "høre mellem linierne" at det var en køber der
ikke kunne magte de økonomiske vilkår, p.gr.a. nogen ændringer i
privatlivet.

Så mener jeg at have hørt, at det man normalt skal betale for at bakke
ud af en slutseddel, kan reduceres til next to nothing, hvis ikke
forhandleren lider noget tab, og det vil han jo ikke gøre når jeg
køber bilen.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus G.

Dato : 04-10-11 20:52

> [...]
> ud af en slutseddel, kan reduceres til next to nothing, hvis ikke
> forhandleren lider noget tab, og det vil han jo ikke gøre når jeg
Kun hvis sælger siger det videre ;)
Det er jo en nem måde at score nogle ekstra penge på må man sige.

--
Klaus G.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 04-10-11 20:14

> [...]
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>folmer@rasmussen.dk skriver:

>Er det en gammel model der skal shines op inden du får den?

Det kan ikke lade sig gøre, idet det er en Limited Edition, som er
specielt udstyret i forhold til de andre SW modeller.

Den hedder Kia Ceed SW Active Limited, og så kan du selv gå på Kia's
HP og finde udstyrslisten.

Den er bl.a. alene om at have 128 hk.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 04-10-11 21:36

folmer@rasmussen.dk skriver:

> Det kan ikke lade sig gøre, idet det er en Limited Edition, som er
> specielt udstyret i forhold til de andre SW modeller.

Man, hvorfor er lygterne der så ikke?

> Den hedder Kia Ceed SW Active Limited, og så kan du selv gå på Kia's
> HP og finde udstyrslisten.

http://kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf

Jeg kniber med at kunne finde noget om lygter med LED bånd?

Fra : tom jensen

Dato : 04-10-11 21:50

"Klaus D. Mikkelsen" skrev i meddelelsen

folmer@rasmussen.dk skriver:

Jeg kniber med at kunne finde noget om lygter med LED bånd?

Klaus
--

hej
det er nok dem her folmer har bestilt :

mvh tom

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-10-11 15:36

On Tue, 04 Oct 2011 22:35:54 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
> [...]

>Man, hvorfor er lygterne der så ikke?

>http://kiamotors.dk/PDFReports/Models/Model3.pdf
>
>Jeg kniber med at kunne finde noget om lygter med LED bånd?

Hvis man nu ikke var sådan en pernittengryn, der altid skal finde
vnoget om alle andre, for at opretholde billedet af at man selv er
perfekt, så kunne du som Tom Jensen have en positiv indgang til
tingene, og have kigget lidt i listen med ekstraudstyr.

Der ville du så kunne se, at hvis man kommer til lommerne, så kan man
tilkøbe slige sager. Læg mærke til at prisen oven i købet er incl.
montering.

Alene det gør det jo mistænkeligt.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Henning

Dato : 04-10-11 20:38

>Nu skal den til Dinitrol og så skal den have monteret de forlygter med
>LED-lysbåndet, renses for overflødige skilte som f.eks. Eco-Dynamic og

Åh nej, endnu en Audi-wannabee. Der er ikke noget grimmere end biler
med eftermonteret Brian-lys!

Fra : AS

Dato : 04-10-11 21:48

"Henning" <no.mail@all.invalid> wrote in message

> Åh nej, endnu en Audi-wannabee. Der er ikke noget grimmere end biler
> med eftermonteret Brian-lys!

Enig. Jeg kan ikke forstå denne trend, som Aubi har startet. Jeg vil ikke
have Aubi. Og kan ikke se dem kørende imod mig.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-11 16:08

Enig. Krummer tæer hver gang jeg ser dette T-Hansen gejl. Det sjove er,
ejerne synes det er fedt af gud ved, hvilken årsag...

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-10-11 22:25

folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
> så skal den have monteret de forlygter med
> LED-lysbåndet

Havde det ikke været nemmere at købe en Audi?

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-10-11 23:13

Den 04-10-2011 23:24, Hans Paulin (6310) skrev:
> Havde det ikke været nemmere at købe en Audi?
Efter at have skældt på tyskbilførere i *den* grad? Næppe

Venligst
Mcwm - som hæfter sig ved at den er sort og husker udtalen om at de
sorte er de værste. Nu med Audiprægning

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-10-11 23:19

Den 05-10-2011, skrev Mcwm:
> Venligst
> Mcwm - som hæfter sig ved at den er sort og husker udtalen om at de sorte er
> de værste.

Racist!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 04-10-11 23:23

Den 05-10-2011 00:18, Hans Paulin (6310) skrev:

> Racist!

Nej da, mørkeræd

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 04-10-11 23:53

Følgende er skrevet af Mcwm:
> Nej da, mørkeræd

:')

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-10-11 15:42

On Wed, 05 Oct 2011 00:12:43 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>Efter at have skældt på tyskbilførere i *den* grad? Næppe

>--

Skældud får dem som fortjener det. Sammenfatninger af hvem der
fortjener det, har jeg til manges forargelse fremført i dette forum
ved tidligere lejligheder.

>--

>Venligst
>Mcwm - som hæfter sig ved at den er sort og husker udtalen om at de
>sorte er de værste. Nu med Audiprægning

>--

Jeg vil tilbringe mine sidste år i trafikken som en rigtig skidt
knægt.

Ifølge den almindelige opfattelse herinde vil jeg aldrig blive fanget,
fordi alle ville sige, at det vist nok var en Ford eller sådan noget
der gjorde det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 07-10-11 15:37

On Tue, 04 Oct 2011 23:24:33 +0200, Hans Paulin (6310)
<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
>
>Havde det ikke været nemmere at købe en Audi?

>--

Det véd du jo godt at Brian og jeg ikke har råd
til...................nårh!!

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 07-10-11 21:53

folmer@rasmussen.dk:
> Det véd du jo godt at Brian og jeg ikke har råd
> til

Nå, dér stak jyden lige sit hovede frem! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 08-10-11 15:24

<me@privacy.net> wrote:

>folmer@rasmussen.dk tastede følgende:
>
>Havde det ikke været nemmere at købe en Audi?

>--

Nu har du brugt hele aftenen på at lede efter LED-lys til
Camry'en........forgæves.

Så nu lukker du frustrationen ud. )

Det er i orden med mig. Jeg kan ta' det.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 08-10-11 22:32

folmer@rasmussen.dk sendte dette med sin computer:
> Nu har du brugt hele aftenen på at lede efter LED-lys til
> Camry'en........forgæves.
>
> Så nu lukker du frustrationen ud.
>
> Det er i orden med mig. Jeg kan ta' det.

Øv, dér fik du mig endelig! ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 09-10-11 00:41

Den 08-10-2011 23:31, Hans Paulin (6310) skrev:
> Øv, dér fik du mig endelig!
Sådan går det, når man lukker LEDT ud, Hans

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-10-11 07:02

Mcwm:
> Sådan går det, når man lukker LEDT ud, Hans

Ja, havde jeg ikke ledt det ud havde Folmer ikke været led mod mig!

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 09-10-11 10:17

Den 09-10-2011 08:02, Hans Paulin (6310) skrev:
> Ja, havde jeg ikke ledt det ud havde Folmer ikke været led mod mig!
Rene udledninger

Venligst
Mcwm

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-10-11 10:23

On Sun, 09 Oct 2011 11:16:40 +0200, Mcwm <me@home.invalid> wrote:

>Rene udledninger

>--

Til særlige anledninger.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn J.

Dato : 09-10-11 01:42

KLIP

> Øv, dér fik du mig endelig! ;)

Du må hellere montere disse, så du ikke er bagud..;)

http://www.yourhotcar.com/product/eurolite-headlamp-led-flex-strip/hl1000/507038.html

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-10-11 07:04

Bjørn J. udtrykte præcist:
> Du må hellere montere disse, så du ikke er bagud..;)
>
> http://www.yourhotcar.com/product/eurolite-headlamp-led-flex-strip/hl1000/507038.html

Tror jeg ville være bagud alligevel :)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Leo Havmøller

Dato : 05-10-11 05:00

> Nu skal den til Dinitrol

Hmm - har den ikke fået en omgang soya fra fabrikken?

Leo Havmøller.

Fra : Ukendt

Dato : 05-10-11 16:08

"Leo Havmøller" <rtxleh@nospam.nospam> skrev i en meddelelse

> Havmøller.

....blir nok den næste sort....

Fra : Per H. Kristensen

Dato : 09-10-11 10:05

Folmer Krumtap
skrev i meddelelsen news:7qhm87pia2vl5da26p7gj3aafq01poqm20@4ax.com...

De har klaret det ellers umulige hos min Kia-pusher.

===

Jeg gætter på at du ikke har en Nokia telefon - eller at du ikke er god til
engelsk.

Der står jo ganske tydeligt ... Nokia ... altså No Kia .... men alligevel
fører du dig frem ....

:)

--
Per
www.campingogbil.dk

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-10-11 10:21

On Sun, 9 Oct 2011 11:04:40 +0200, "Per H. Kristensen"
<phkfjern@klikpost.dk> wrote:

> [...]
>engelsk.
>
>Der står jo ganske tydeligt ... Nokia ... altså No Kia .... men alligevel

Det der har du tænkt rigtigt længe over, ikk' å'? .o))

Og det med at føre sig frem, har man jo ikke særligt svært ved, efter
at have været i selskab med tyskkørende i dette forum i mange år.

Indlæringsevnen fejler ikke noget.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-10-11 12:22

Den 09-10-2011 11:21, folmer@rasmussen.dk skrev:

> Det der har du tænkt rigtigt længe over, ikk' å'? .o))

De' he' ells' "æ' å'"

> Og det med at føre sig frem, har man jo ikke særligt svært ved, efter
> at have været i selskab med tyskkørende i dette forum i mange år.

Så kom den sidelæns

> Indlæringsevnen fejler ikke noget.

Mht. jysk retskrivning (som jeg ikke aner om den eksisterer) så jo

--
Uffe Bærentsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-10-11 16:12

Den 09-10-2011 13:22, Uffe Bærentsen skrev:
> De' he' ells' "æ' å'"

Nej da. Skal det diskuteres kan det diskuteres om det er "ikk' å'" eller
"ik' å'".

I din dialektale genialitet kan du jo så prøve at fortælle mig hvad
forskellen er på "AÆUOÆØIÆÅ" og "ÆGÆUOÆØIÆÅ".

> Så kom den sidelæns

> Mht. jysk retskrivning (som jeg ikke aner om den eksisterer) så jo

Jo, den eksisterer skam godt nok. Faktisk er den den samme som i Gl.
Holte.

Det er når det kommer til lydskrift det bliver svært for dem fra
Kbhstrup at følge med.

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-10-11 16:24

Den 09-10-2011 17:12, Finn Guldmann skrev:

> Nej da. Skal det diskuteres kan det diskuteres om det er "ikk' å'" eller
> "ik' å'".

Æ he'

> I din dialektale genialitet kan du jo så prøve at fortælle mig hvad
> forskellen er på "AÆUOÆØIÆÅ" og "ÆGÆUOÆØIÆÅ".

Et dyr på 1 bogstav eller dig selv?

> Det er når det kommer til lydskrift det bliver svært for dem fra
> Kbhstrup at følge med.

og så er der nogle stakler der flytter vestpå......

--
Uffe Bærentsen

Fra : Finn Guldmann

Dato : 09-10-11 18:29

Den 09-10-2011 17:24, Uffe Bærentsen skrev:
> Et dyr på 1 bogstav eller dig selv?

Og hvor er det så lige man "har" et dyr med 1 bogstav?

> og så er der nogle stakler der flytter vestpå......

Ikke at de følger bedre med at den grund.

Fra : folmer@rasmussen.dk

Dato : 09-10-11 19:53

On Sun, 09 Oct 2011 19:28:37 +0200, Finn Guldmann <n@a.invalid> wrote:

>Og hvor er det så lige man "har" et dyr med 1 bogstav?

>--

Henne på Fyn.

En G.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mcwm

Dato : 09-10-11 20:40

Den 09-10-2011 11:21, folmer@rasmussen.dk skrev:
> Indlæringsevnen fejler ikke noget.
Næ, du *holder* helt til højere, især i andre nordiske lande

Venligst
Mcwm

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 09-10-11 21:01

Mcwm udtrykte præcist:
> du *holder* helt til højere, især i andre nordiske lande

Ingen højere!? ;)

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Mcwm

Dato : 09-10-11 21:08

Den 09-10-2011 22:00, Hans Paulin (6310) skrev:
> Mcwm udtrykte præcist:
>
> Ingen højere!? ;)

JO, Folmer på første. Bidende i rorpinden over æsken ikke sige brum...
bruuum.... bruuuuuum.

Unde tunger påstår, at han tilbringer timer på toilettet, med et fast
greb om kummen, frembringende de herover nævnte lyde.... Så lad ham dog
få sin brum-brum tilbage!!

Venligst
Mcwm