eSata vinkel kabel
Fra : Ukendt

Dato : 04-10-11 03:16

Er der nogen af jer der ved hvor man kan købe nedenstående kabel, men
som ekstern eSata II? Det skal have de samme vinkler (evt. lige stik i
den ene ende):
http://www.av-cables.dk/computer_kabler/sata_kabel/vinklet_sata_kabel/sata_150_300_kabel_vinklet_05_m_4657_da.html

AV-Cables har det ikke.

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-10-11 08:23

I skrivende stund angiver de at det er på lager

Fra : Mogens

Dato : 04-10-11 09:27

Den 04-10-2011 09:22, Per Nielsen skrev:
> I skrivende stund angiver de at det er på lager

Prøv lige at læse indlægget en gang mere

Og så finder du ud af at det har de ikke.

Mogens

Fra : Per Nielsen

Dato : 04-10-11 11:05

> Prøv lige at læse indlægget en gang mere
> Og så finder du ud af at det har de ikke.

Hastværk er lastværk Sorry.

Fra : Menabra

Dato : 04-10-11 11:29

"Martin Pedersen" skrev i meddelelsen

[...]

Hej

Er der noget af det her, der kan bruges ?
http://www.com-tra.de/shop/de_DE/produkte/lID_is_3389_and_S-ATA_Datenkabel.html

mvh
Menabra

Fra : Ukendt

Dato : 04-10-11 15:14

Den 04-10-2011 12:28, Menabra skrev:
> Hej
>
> Er der noget af det her, der kan bruges ?
> http://www.com-tra.de/shop/de_DE/produkte/lID_is_3389_and_S-ATA_Datenkabel.html

Nej desværre. Jeg kan godt bruge en 90 graders adapter i stedet for et
helt kabel, hvis det er.