Ruderens
Fra : Ole Frandsen

Dato : 03-10-11 21:44

Hvilket middel til at fjerne trafikfilm og lign. fra bilruder kan I
anbefale?

Fra : Uffe Ravn

Dato : 03-10-11 23:21

"Ole Frandsen" <nogen@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilket middel til at fjerne trafikfilm og lign. fra bilruder kan I
> anbefale?

I den økologiske boldgade er der jo altid et overskåret æble.

Mvh. Uffe Ravn

Fra : Ralphk

Dato : 04-10-11 08:39

Ellers er der coca cola...

Fra : AS

Dato : 04-10-11 15:38

"Ralphk" <Kyedmember(fjern)@gmail.com> wrote in message
> Ellers er der coca cola...

Det er ikke meget økologisk.

Fra : Claus U

Dato : 04-10-11 17:05

Ole Frandsen skrev:

> Hvilket middel til at fjerne trafikfilm og lign. fra bilruder kan I
> anbefale?

Det billigste vinduesrens fra Bilka eller ligende butik. I øvrigt mener
jeg, at deres "fluerens" til 70 kr. på 250 ml er rent røveri.

--
Hygge
/Claus U

Fra : Ralphk

Dato : 04-10-11 23:12

Du kan da bare købe økologisk cola. Hvor svært er det lige??

Fra : Ole Gaarde Kristense~

Dato : 05-10-11 22:31

"Ole Frandsen" <nogen@dk.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvilket middel til at fjerne trafikfilm og lign. fra bilruder kan I
> anbefale?

Hej Ole

Jeg bruger konsekvent
http://bastacarcare.dk/shop/basta-ruderens-cw-100.13.html eller den
tilsvarende fra Sonax som additiv til sprinklervæsken, og det giver en
virkelig mærkbar forskel. Specielt på trafikfilmen - og det gælder begge
udgaver.
Hvis jeg ikke husker meget galt (orker ikke at rende i skuret og tjekke lige
nu) er der til 40 liter i sådan en dunk hvis man blander efter
foreskrifterne.
Du kan være heldig at finde dem på tilbud, men ellers koster begge udgaver
kr. 50,-/stk. i vejledende udsalg.

Ole Gaarde Kristensen
Taxavognmand i Næstved