Skifte tastatur på en Zitech tempo Z140
Fra : Martin Ploug

Dato : 02-10-11 09:31

Hej

Jeg har lige modtaget et nyt tastatur til en
Zitech tempo Z1402-1, men jeg kan ikke finde ud af,
hvordan jeg får det gamle af.
Jeg har fjernet en skruve i bunden, hvor der står
KBD - går ud fra det står for keyboard.
Der står ikke noget i manualen.
Under hhv. Fn-tasten og pil ned-tasten er tastaturet
ligesom hæftet fast. Hvordan mon jeg får det af?

Venlig hilsen
Martin

Fra : Martin Ploug

Dato : 02-10-11 09:52

Den 02-10-2011 10:30, Martin Ploug skrev:
> [...]
> Der står ikke noget i manualen.
> Under hhv. Fn-tasten og pil ned-tasten er tastaturet
> ligesom hæftet fast. Hvordan mon jeg får det af?

Nå, det lykkedes.
Med en flad skruetrækker kunne jeg prikke en tap i hver side og dermed
tage tastature af.