Den bedste fra 90'erne?
Fra : Michel Sanomi

Dato : 29-09-11 15:35

Hej igen,

Hvis I skulle pege på en sang fra 90'erne, som er den bedste, hvilken
skulle det så være?

Her er min:

Snap: "Rhythm is a Dancer" - http://www.youtube.com/watch?v=aXa-QDvxacw

Og et alternativ, da jeg vaklede mellem disse to.

KLF: "Last Train to Trancentral" - http://www.youtube.com/watch?v=aqxtBggVsi0

Mange hilsner
Michel

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-11 22:40

Michel Sanomi <fantasi@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>
> Snap: "Rhythm is a Dancer" - http://www.youtube.com/watch?v=aXa-QDvxacw
>
> Og et alternativ, da jeg vaklede mellem disse to.

Må man tage et helt album ? Hvis ja så er det Soundgarden's Superunknown
fra '94

/thomas

Fra : Michel Sanomi

Dato : 29-09-11 16:12

On 29 Sep., 23:40, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> Må man tage et helt album ? Hvis ja så er det Soundgarden's Superunknown
> fra '94

Nysgerrig som jeg er, skal jeg da lige lytte lidt på det.

Men bemærk, at når jeg spørger er det af nysgerrighed!

Dette er ikke stafetten, og jeg byder som udgangspunkt ikke ind på
denne. Og skulle det ske, så frabeder jeg den, da jeg ikke har ide om,
hvad jeg skulle finde på af emne. Men jeg lytter til de gode bud i
stafetten stadig.

Mange hilsner
Michel

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-11 08:47

Michel Sanomi <fantasi@webspeed.dk> wrote:

> Nysgerrig som jeg er, skal jeg da lige lytte lidt på det.
>
> Men bemærk, at når jeg spørger er det af nysgerrighed!

man lærer kun noget nyt ved at åbne sin mund og spørge :)

/thomas

Fra : Henning Jensen

Dato : 30-09-11 08:35

On 29-09-2011 23:35, Michel Sanomi wrote:

> Hvis I skulle pege på en sang fra 90'erne, som er den bedste, hvilken
> skulle det så være?

Trods Houstons nedture, og Evas sædvanlige forsikringer om at Parton
selv er bedre, synes jeg stadig at Houston udgave fra 92 er værd at
lytte til.
"I Will Always Love You":
http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2e

Henning

Fra : Ukendt

Dato : 30-09-11 12:03

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Hvis I skulle pege på en sang fra 90'erne, som er den bedste, hvilken
>skulle det så være?

Bon Jovi: http://www.youtube.com/watch?v=MfmYCM4CS8o&ob=av2e
Scorpions: http://www.youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ
Within Temptation: http://www.youtube.com/watch?v=6p0hcnzv8BQ
Metallica: http://www.youtube.com/watch?v=1QP-SIW6iKY
Nirvana: http://www.youtube.com/watch?v=hTWKbfoikeg&ob=av2e
Pearl Jam: http://www.youtube.com/watch?v=CxKWTzr-k6s&ob=av2e
Foo Fighters: http://www.youtube.com/watch?v=4eNBM17tkjI&ob=av2e
Green Day: http://www.youtube.com/watch?v=b6jtGjiDwIQ&ob=av2e
Creed: http://www.youtube.com/watch?v=g2Fgd3I1KtY

Det var så utrolig meget progressiv og nyskabende musik i 90'erne

/Alex