Opeth Video
Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:10

<http://vimeo.com/29459825>

Opeth - "The Devil's Orchard"

Se nu der, noget til både øjne og ører ...

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 21:30

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> <http://vimeo.com/29459825>
>
> Opeth - "The Devil's Orchard"
>
> Se nu der, noget til både øjne og ører ...
>
> /thomas

Er der nogen der vil betale mig for at høre og se det??

Nej, jeg vil sq ikke engang lide så meget for penge

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:31

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der vil betale mig for at høre og se det??
>
> Nej, jeg vil sq ikke engang lide så meget for penge

ah, ja, moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt ...

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 21:43

> ah, ja, moral er godt, dobbeltmoral er dobbelt så godt ...
>
> /thomas

Hvordan får du blandet dobbeltmoral ind i det - jeg vil jo netop ikke lide
ved at høre støjen - om jeg så fik penge for det.

Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:47

> [...]

> Hvordan får du blandet dobbeltmoral ind i det - jeg vil jo netop ikke lide
> ved at høre støjen - om jeg så fik penge for det.

Jammen jeg vil da til at kritisere jeres slager musik når det åbenbart
er fair game*

/thomas

* bortset fra det så tror jeg ikke engang du har hørt musikken ... det
er faktisk slet ikke metal ...

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 22:37

> [...]
> er fair game*
>
> /thomas
>

> * bortset fra det så tror jeg ikke engang du har hørt musikken ... det

Jamen du må da kritisere alt det du vil - det bliver det da ikke ringere af
i mine ører.
Og jo jeg hørte lidt af det - jeg har ikke sagt at det var metal, bare at
det var "støj"

Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 22:43

> [...]

> i mine ører.
> Og jo jeg hørte lidt af det - jeg har ikke sagt at det var metal, bare at

Bare fordi det ikke er 4/4 takt betyder vel ikke at det automatisk er
støj ?

/thomas

Fra : Hauge

Dato : 29-09-11 06:25

Den 28-09-2011 23:43, Thomas von Hassel skrev:
> Bare fordi det ikke er 4/4 takt betyder vel ikke at det automatisk er
> støj ?

Hold da kæft, sikke du da tuder, tør øjnene og kom videre.
Hvis du ikke kan tåle at andre ikke kan li' "dit" musik, så bør du vist
bare fise af.

For mig var 25 sekunder også nok, sikke en gang lort/støj.

/Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-11 12:45

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Bare fordi det ikke er 4/4 takt betyder vel ikke at det automatisk er
> støj ?

Nu ER det jo faktisk 4/4 i det meste af nummeret ;)

/Alex

Fra : Steen

Dato : 29-09-11 15:02

> [...]
> Og jo jeg hørte lidt af det - jeg har ikke sagt at det var metal, bare at det var "støj"

Det sagde man også om Beatles engang, og mange andre før og siden.

--
Steen

Fra : P. Petersen

Dato : 28-09-11 23:35

"Thomas von Hassel" skrev i meddelelsen

<http://vimeo.com/29459825>

Opeth - "The Devil's Orchard"

Se nu der, noget til både øjne og ører ...

/thomas

Nice.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:52

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen
> <http://vimeo.com/29459825>
>
> Opeth - "The Devil's Orchard"
>
> Se nu der, noget til både øjne og ører ...
>
> /thomas

Ja, men hvad har det med musik at gøre.

Her er også noget til øjne:
http://i2-images4.tv2net.dk/i/57/10958757-27cc975469f1fa34d7832adba326949e.png

og her til Krutte:
http://www.dr.dk/NR/rdonlyres/01ACDC7A-CDBF-41FF-B1CA-F2318314C15C/922584/bananer.jpg

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 07:53

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse
> <http://vimeo.com/29459825>
>
> Opeth - "The Devil's Orchard"
>
> Se nu der, noget til både øjne og ører ...
>
> /thomas

Det her, det bliver sgu svært... Grafikken er absolut fornem... Men helt
ærligt, hvor er meningen i det, eller er det bare det, jeg ikke forstår, der
er ingen, og der skal ikke være nogen ?...

Og altså, hvorfor i alverden skulle vi igennem en lang skabelsesprocess,
hvis det var meningen, vi selv skulle afslutte den, inden vi var ordentligt
fri af teenage årene. Det eneste jeg kan få ud af det, er at det er
selvmordsforherligende.... bagefter begynder den at symbolisere kærlighed...
Men altså, helt ærligt... Kærlighed efter selvmord... Tror man så ikke på
Nisser... ?

Nu kunne jeg så godt li' at vide... Var der andre der fik samme forståelse,
eller er jeg helt alene med den ?... Men altså OK, nu har jeg så også været
derude, hvor man kunne høre englene synge, nogle gange... Men for pokker da,
hvor neglene så pludseligt bliver lange og stærke... Så hvor mærkeligt det
end lyder, så er jeg stadig helt forelsket i livet...

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-11 09:38

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> [...]
> hvis det var meningen, vi selv skulle afslutte den, inden vi var ordentligt
> fri af teenage årene. Det eneste jeg kan få ud af det, er at det er

Nej sku .. det er jo ikke "Shining" det her ...

> [...]
> hvor neglene så pludseligt bliver lange og stærke... Så hvor mærkeligt det
> end lyder, så er jeg stadig helt forelsket i livet...

Så er du jo bare blevet en oplevelse rigere ...

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-11 06:30

> Nej sku .. det er jo ikke "Shining" det her ...

> Så er du jo bare blevet en oplevelse rigere ...
>
> /thomas

Var det et svar, eller var det en bøn om en tænkepause ?

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-11 08:47

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Var det et svar, eller var det en bøn om en tænkepause ?

Det ved jeg ikke, men jeg er bare glad for at der er plads til
forskelligheder :)

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-11 09:30

> Det ved jeg ikke, men jeg er bare glad for at der er plads til
> forskelligheder :)
>
> /thomas

Ja er det ikke underligt, at hver gang man svarer undvigende, hænger man
bare mere og mere fast... Først blev jeg en oplevelse rigere, og nu er du
glad for, at der er plads til forskelligheder... Hvor i består forskellen
?... Jeg tør næsten godt garantere, kommer du der ud, bliver dine negle,
præcist lige så lange som mine, og gør alt hvad de kan, for ikke at give
slip... Så hvor ser du forskellen ?... Vi havde været forskellige, hvis du
sagde... Nå det var det... Farvel...
Prøv at se Video'en til Teenage Dirtbag i 90'er tråden... Og lav din
fortolkning på den... Hvad får du så ud af den ?

M.V.H....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-11 12:46

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse
> <http://vimeo.com/29459825>
>
> Opeth - "The Devil's Orchard"
>
> Se nu der, noget til både øjne og ører ...

En flot rejse, både auditivt og visuelt.