Er dette guf eller kitsch?
Fra : Michel Sanomi

Dato : 28-09-11 13:29

Jeg stemmer for førstnævnte!

Trouble: "No time to lose" (desværre uden video, da den aldrig er blev
lavet).

http://www.youtube.com/watch?v=3eaEWBK_K_A

Mange hilsner
Michel

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 20:43

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
Jeg stemmer for førstnævnte!

Trouble: "No time to lose" (desværre uden video, da den aldrig er blev
lavet).

http://www.youtube.com/watch?v=3eaEWBK_K_A

Jeg synes da det lyder som ganske almindelig underholdningsmusik Sån noget
slager, som man hører så meget af fra Tyskland.
Dog slager hvor de synger på engelsk? - Altså "GUF"

Hilsen Åge

Fra : Max

Dato : 28-09-11 22:13

Hej Michel

> Jeg stemmer for førstnævnte!

Jeg stemmer på at det er til at brække sig over.

> Trouble: "No time to lose" (desværre uden video, da den aldrig er blev
> lavet).

Verdenen er virkelig blevet sparet for meget.

Max

Fra : P. Petersen

Dato : 28-09-11 23:34

"Michel Sanomi" skrev i meddelelsen

[...]

Jeg tror Henning måske kunne bruge det til at sprede på sine marker. :(

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-09-11 04:29

On 29-09-2011 00:33, P. Petersen wrote:

> Jeg tror Henning måske kunne bruge det til at sprede på sine marker. :(

Hwa? Jeg har forlængst opgivet mine marker og vendt hjem til byen. De
næste marker jeg ser, bliver de evige...

http://www.youtube.com/watch?v=CxFtMY248Ts

Hwa med at sende videre til hr. Mortensen?

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:37

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> De næste marker jeg ser, bliver de evige...

Du skal altså nedad?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-09-11 05:59

On 29-09-2011 06:37, Åge Halldorsson wrote:

> Du skal altså nedad?

Ja selvfølgelig.
http://www.youtube.com/watch?v=uUI7y87MFwc

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 08:00

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> næste marker jeg ser, bliver de evige...
>
> http://www.youtube.com/watch?v=CxFtMY248Ts
>
> Hwa med at sende videre til hr. Mortensen?

Kan du så ikke gemme den til engang næste år... Når der igen er store
slagtedag.... Så kan den komme sammen med resterne... Hvis vi bare pløjer
den ned, risikerer den at komme op igen... Så den skal meget længere ned.

M.V.H....Benny...

Fra : P. Petersen

Dato : 29-09-11 19:52

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]

næste marker jeg ser, bliver de evige...

http://www.youtube.com/watch?v=CxFtMY248Ts

Hwa med at sende videre til hr. Mortensen?

Sorry, mente selvfølgelig Benny. :))
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Ukendt

Dato : 29-09-11 12:49

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg stemmer for førstnævnte!

Jeg stemmer på "puke". For pokker, selv optagelsen bærer præg af at være
lavet i et hjemmestudio med billige instrumenter fra Fætter BR.

Fra : Steen

Dato : 29-09-11 15:02

Michel Sanomi <fantasi@webspeed.dk> wrote:
> Jeg stemmer for førstnævnte!
>
> Trouble: "No time to lose" (desværre uden video, da den aldrig er blev
> [...]

Indtil jeg klikkede på linket, håbede jeg det drejede sig om det kristne
rockband Trouble, der senere kom under Rick Rubins producervinger - men da
jeg så det drejede sig om europop, kom jeg ikke længere
--
Steen