Hvilken fil skifter jeg password i og hvor~
Fra : PSS

Dato : 28-09-11 15:24

Hej igen,

Jeg har nu fundet en der vil hjælpe mig med at opdtare mit
kursussystem på www.fagligt.net, det er via af www.frelancer.com

Jeg har nu to spørgsmål, jeg håber du vil svare mig på:

1. hvilken fil ændrer jeg mit password i, i scriptet?
2. jeg er blevet bedt om at sende kode og database, er det
sikkert at gøre det, eller blåøjet?

Håber i har forståelse for min usikkerhed

Med venlig hilsen

Poul

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-09-11 19:53

PSS wrote:

> 1. hvilken fil ændrer jeg mit password i, i scriptet?

Det er ikke lige til at sige uden at kende til detaljerne omkring dit
site- Det ser ud til at være lavet i wordpress, så måske er der nogle
wordpressfolk der kan komme med et bud. Men ellers må du ud med flere
oplysninger.

> 2. jeg er blevet bedt om at sende kode og database, er det
> sikkert at gøre det, eller blåøjet?

Kommer an på om du stoler på vedkommende. Det er ofte (som regel)
nødvendigt at udlevere kodeord osv, men det kan i sagens natur misbruges
i høj grad.

Jeg kender til et site der blev fyldt med porno fordi nogle på
freelancer.com pludselig ville have mere i betaling end aftalt (hvilket
ejeren naturligvis ikke gik med til) og som hævn lagde de pornolinks ind
i databasen.

Så pas på!

Martin