Oister mobil nede igen igen
Fra : Lisser

Dato : 27-09-11 13:49

Jeg har lånt en mobil af min arbejdsgiver som har Oister mobil og 3G, men
sikke noget lort.
Nu idag kl.1420 røg forsvandt hele mobilnettet og datanettet og det er
stadig ikke oppe. Er der andre som oplever dette?

Oister oplyser selvfølgelig intet om driftsforstyrrelsen.
Selv deres eget telefonnummer eksisterer nu ikke, og heller ikke hvis der
ringen op fra TDC, Telelort, osv.

Oisters mobil 3G har elendig dækning og uacceptabel lav båndbredde. Jeg
gider ikke mere bruge en mobil med Oister. Nogen bud på et godt selskab til
brug for en smartphone?

Fra : KE Kofod / 7100 Vejl~

Dato : 27-09-11 13:53

Den 27-09-2011 14:48, Lisser skrev:
> [...]
> gider ikke mere bruge en mobil med Oister. Nogen bud på et godt selskab til
Ja men er det ikke også 3 ??? .
/KE.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 27-09-11 13:55

Lisser <lisser@hotmail.co> crashed Echelon writing

> [...]
> Nu idag kl.1420 røg forsvandt hele mobilnettet og datanettet og det er
> stadig ikke oppe. Er der andre som oplever dette?

Oister = Hi3Gs netværk

http://www.3.dk/Privat/Kundeservice/Driftsinformation/

Netværks forstyrrelser
Der kan i øjeblikket opleves større driftsforstyrrelser, grundet
strømsvigt, hvilket betyder, at der kan være problemer med opkald og SMS.
Vi arbejder på højtryk på en løsning og forventer, at det løst snarest
muligt.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lisser

Dato : 28-09-11 12:10

On 27 Sep 2011 12:54:56 GMT, Bjarke Andersen wrote:

> [...]
> strømsvigt, hvilket betyder, at der kan være problemer med opkald og SMS.
> Vi arbejder på højtryk på en løsning og forventer, at det løst snarest

Den har jeg skam set, men den kom først 20 minutter efter at hele netværket
døde.

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 27-09-11 22:42

Lisser frembragte:
> Nogen bud på et godt selskab til
> brug for en smartphone?

UnoTel

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 27-09-11 22:43

Hans Paulin (6310) skrev:

>UnoTel

Der stod godt selskab, så dem der er da diskvalificeret.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 27-09-11 23:16

Lisser formulerede tirsdag:
> Nu idag kl.1420 røg forsvandt hele mobilnettet og datanettet og det
> er stadig ikke oppe. Er der andre som oplever dette?

Ja det er strømproblemer fra Sverige - forventes forst at være oppe ca
kl 1.00 overalt.

Det har som du kan læse på det link til 3's driftinformation, som du
har fået i et andet svar, ramt 3,s netværk på hele Sjælland og dele af
Fyn og Jylland.

Min søn kører mobilt bredbånd fra Oister, og det virker normalt ligeså
godt som de andre udbydere i samme prisklasse.

Jan

Fra : Lisser

Dato : 28-09-11 12:13

On Wed, 28 Sep 2011 00:15:39 +0200, Jan Vestergaard wrote:

> Ja det er strømproblemer fra Sverige

Men er 3 alene om ikke at have nødstrømsforsyninger?

Fra : Mogens

Dato : 28-09-11 12:42

Den 28-09-2011 13:13, Lisser skrev:

> Men er 3 alene om ikke at have nødstrømsforsyninger?

Hvorfor tror du at de ikke har det?

Mogens

Fra : Allan G

Dato : 28-09-11 12:51

"Lisser" <lisser@hotmail.co> skrev i en meddelelse

> Men er 3 alene om ikke at have nødstrømsforsyninger?

3 har nødstrømsforsyning, men det var ude af drift pga. service.

http://www.version2.dk/artikel/3s-netvaerk-paa-sjaelland-ramt-af-nedbrud-oppe-igen-om-en-time-31410

Mvh Allan

Fra : Lars Raaby

Dato : 01-10-11 08:27

> [...]
> gider ikke mere bruge en mobil med Oister. Nogen bud på et godt selskab til

Telmore er sagen

--
Venlig Hilsen
Lars Raaby