Banan-Kruttes banan-kage er fundet
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 21:14

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 22:39

meddelelsen news:4e822e6b$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> http://den-lille-kage.blogspot.com/2011/01/abe-banan-kage.html

Her er et billede af Banan-Krutte
http://usermeds.com/static/cf6a0d247a828cae5668d385e54b7524.jpg

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 16:39

meddelelsen news:4e82428d$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e822e6b$0$56790$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> http://den-lille-kage.blogspot.com/2011/01/abe-banan-kage.html
>
> Her er et billede af Banan-Krutte
> http://usermeds.com/static/cf6a0d247a828cae5668d385e54b7524.jpg
>
> Hilsen Åge

Nogen der ved om Krutte er blevet "banan-konge" ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 17:17

On 28-09-2011 17:39, Åge Halldorsson wrote:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> meddelelsen news:4e82428d$0$56773$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Denne tyske schlager er vist meget passende her:
http://www.youtube.com/watch?v=jro7GZC-sV4

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 17:45

> Denne tyske schlager er vist meget passende her:
> http://www.youtube.com/watch?v=jro7GZC-sV4
>
> Henning

Troede ellers ikke at yngre mennesker kunne lide schlagere???

Dem vi så her havde da langt endnu til pensionsalderen

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 17:51

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Troede ellers ikke at yngre mennesker kunne lide schlagere???
>
> Dem vi så her havde da langt endnu til pensionsalderen

De er da alt for gamle til Henning. De er langt over 18. Han skal jo have et
Henning-ungt publikum, som du ved.
Det er gamle pensionister, dem der. Hvor har de mon stillet deres
gangstativ?

hehe

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 17:56

meddelelsen news:4e83508c$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

----------------- og hvem har taget min banan, siger Krutte:
http://www.youtube.com/watch?v=2w8yvY_gh_4

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 19:16

On 28-09-2011 18:45, Eva Schmidt wrote:

> Troede ellers ikke at yngre mennesker kunne lide schlagere???
> Dem vi så her havde da langt endnu til pensionsalderen

Jeg har tidligere fremhævet dette nummer fordi det er en udmærket
slager, helt u-Ågesk, og næsten fri for umpa-umpa.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 19:21

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg har tidligere fremhævet dette nummer fordi det er en udmærket slager

Jah.., den er ikke så ringe endda. Udmærket nummer

> helt u-Ågesk,

Øhhhhh...., Nå! - Åge synes ellers slageren er en dejlig sang

> og næsten fri for umpa-umpa.

Men der er jo ingen Henning-Jensen-teenagere med? - Hvordan kan Henningen så
synes den er god´?

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 19:29

On 28-09-2011 20:21, Åge Halldorsson wrote:

> Øhhhhh...., Nå! - Åge synes ellers slageren er en dejlig sang

Det er vist falsk smiger! Bemærk at man både spiller og synger - live...
Det er da helt u-Ågesk.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 20:29

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Troede ellers ikke at yngre mennesker kunne lide schlagere???
>
> Dem vi så her havde da langt endnu til pensionsalderen
>
> mvh Eva

Skal vi ikke give Henningen lidt mere dejlig slager, nu han er ved at
overgive sig til genren. Han er faktisk ved at falde for den, kan man sige.
Den slager han bragte et link til var jo en dejlig sang. Hende der sag
sammen med Mathias hed jo Michelle og skal vi ikke lige have en af hendes
skønneste slagere. Det her link et hentet lige fra godteposen hos
"SlagerTv". Dejlig musik til Henningen. Jeg tror igen han kan lide den.
Vi må huske at hjælpe ham med lidt godt fra den dejlige slagerverden, som
han er ved at overgiove sig mere og mere til.

Michelle, med "Silbermond und Sternenfeuer"
www.youtube.com/watch?v=YmszcA1NegE

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 20:35

meddelelsen news:4e83756e$0$56783$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Michelle, med "Silbermond und Sternenfeuer"
> www.youtube.com/watch?v=YmszcA1NegE

Nu er der bare så mange Micheller i Prøjsien. Aner faktisk ikke hvilken der
synger sammen med Mathias.

Michelle nr. 2 synger jo også dejligt.
Hør selv: http://www.youtube.com/watch?v=g9GMCzdE0Uo&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 20:40

> [...]
> som han er ved at overgiove sig mere og mere til.
>
> Michelle, med "Silbermond und Sternenfeuer"

Han får lige en fra mig også:

Roy Black "Eine rose schenk ich dir"

http://www.youtube.com/watch?v=aj82JdA5GeU&feature=related

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 20:57

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Åge Halldorsson" <aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i
> [...]

Sådan noget sukkersødt stads skal have noget modgift:

<http://www.youtube.com/watch?v=8ZmAKMtd58w>

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 21:18

On 28-09-2011 21:56, Thomas von Hassel wrote:

> Sådan noget sukkersødt stads skal have noget modgift:
> <http://www.youtube.com/watch?v=8ZmAKMtd58w>

Tak, det rensede luften.

Henning

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:23

Henning Jensen <hbjweb@gmail.com> wrote:

> Tak, det rensede luften.

De kommer jo til danmark og skulle spille i KB Hallen .. venter i
spænding på at høre hvor de flytter koncerten hen

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 21:27

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> De kommer jo til danmark og skulle spille i KB Hallen .. venter i
> spænding på at høre hvor de flytter koncerten hen
>
> /thomas

For min skyld kan de flytte den ud på Lars Tyndskids mark - sådan en gang
støjforurening

mvh Eva

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:30

Eva Schmidt <safeni@gfnet.dk> wrote:

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> For min skyld kan de flytte den ud på Lars Tyndskids mark - sådan en gang
> støjforurening

Jeg er bare glad for at jeg ikke er tvangsindlagt til at høre din
playliste ...

/thomas

Fra : Eva Schmidt

Dato : 28-09-11 21:42

> Jeg er bare glad for at jeg ikke er tvangsindlagt til at høre din
> playliste ...
>
> /thomas

Og jeg siger bestemt det samme om din )

Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:45

> "Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> Og jeg siger bestemt det samme om din )
>
> Eva

Han har da ikke nævnt nogen playliste, men en støjliste.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:43

> For min skyld kan de flytte den ud på Lars Tyndskids mark - sådan en gang
> støjforurening

Hvad har landmænd nu gjort?
Kan den ikke flyttes ned i den Chilenske kulmine der skete jordskred i,
for et halvt års tid siden?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 08:34

meddelelse news:4e83f750$0$295$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Hvad har landmænd nu gjort?
> Kan den ikke flyttes ned i den Chilenske kulmine der skete jordskred i,

Jeg er bange for Åge... At her er en Landmand IKKE NOK... Dette kræver
mindst en Entreprenør... For der skal godt nok noget af et hul til... Jeg
har jo til samme musik, eller hvad det nu end kaldes, stillet nogle
spørgsmål... Så jeg venter spændt på svaret... Men selv Overmalingen og
skændingen af gravsteder i Mariager, begynder at virke ganske indlysende,
efter at have hørt på noget af dette.... Det må da godt nok skabe et vist
stormvejr i letpåvirkelige småforvirrede unge hjerner... Der begynder at
tegne sig en vis logik i Club 27...

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 21:43

On 28-09-2011 22:22, Thomas von Hassel wrote:

> De kommer jo til danmark og skulle spille i KB Hallen .. venter i
> spænding på at høre hvor de flytter koncerten hen

Ja det er sørgeligt med KB Hallen, men det har aldrig været noget godt
spillested, men der var engang nogle gode boksestævner.
Måske Forum, selv om akustikken der er værre, så der går jeg også nødigt
til koncerter.

Der er efterhånden så mange fine koncertsale i København, at jeg ikke
forstår, at det er nødvendigt at benytte disse sportshaller til musik.

En glædeligt ting er, at DR's nye og dyre koncerthus flittigt bliver
brugt til alle musikgenrer.

Henning.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 28-09-11 21:46

> [...]

> spillested, men der var engang nogle gode boksestævner.
> Måske Forum, selv om akustikken der er værre, så der går jeg også nødigt

Jeg var til Dreatm Theater og Opeth i KB Hallen og bruge opvarmings
bandet til at finde et sted hvor lyden faktisk var ganske god. Derudover
havde de åbenbart taget en troldmand af en lydmand med ...

> [...]
> forstår, at det er nødvendigt at benytte disse sportshaller til musik.
>
> En glædeligt ting er, at DR's nye og dyre koncerthus flittigt bliver

Hvad med Tap1 ?

/thomas

Fra : Henning Jensen

Dato : 28-09-11 21:55

On 28-09-2011 22:46, Thomas von Hassel wrote:

> Hvad med Tap1 ?

Der kan jeg ikke tale med, jeg har endnu kun været til loppemarked der,
og ved ikke hvordan akustikken er.
Men det ville da være pragtfuldt hvis koncertarrangementer kunne foregå
et så centralt sted.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:47

> [...]
> ved ikke hvordan akustikken er.
> Men det ville da være pragtfuldt hvis koncertarrangementer kunne foregå et

Hvad med centralt midt på Christiansø, øst for Bornholm?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-09-11 06:01

On 29-09-2011 06:46, Åge Halldorsson wrote:

> Hvad med centralt midt på Christiansø, øst for Bornholm?

Hvad med Fur? Så kan I samtidig opleve lidt kultur.

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 08:37

meddelelse news:4e83f82e$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvad med centralt midt på Christiansø, øst for Bornholm?
>
> Hilsen Åge

Tja, ellers kan jeg leje dem et mægtigt område, som starter 6 Km vest for
Blokhus...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:41

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i meddelelsen

> De kommer jo til danmark og skulle spille i KB Hallen .. venter i
> spænding på at høre hvor de flytter koncerten hen
>
> /thomas

Måske til Danmarkshavn. Det ligger i Nord-Østgrønland.
Det hører jo også under Danmark og der kan det ikke genere så mange

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 08:38

meddelelse news:4e83f6f3$0$280$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Måske til Danmarkshavn. Det ligger i Nord-Østgrønland.
> Det hører jo også under Danmark og der kan det ikke genere så mange

STOP STOP STOP ÅGE.... Grønlænderne har ikke gjort os noget...
Så styr lige din hævngerrighed...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 05:40

> Sådan noget sukkersødt stads skal have noget modgift

> <http://www.youtube.com/watch?v=8ZmAKMtd58w>

Det er altså slagermusik han er ved at fatte interesse for.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 29-09-11 08:28

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Sådan noget sukkersødt stads skal have noget modgift:
>

> <http://www.youtube.com/watch?v=8ZmAKMtd58w>

Bare billedet, får en til ikke at ønske at høre musikken.... Og egentligt
ser det ud til, at dette ganske fortrukne, er et generelt træk... Deres liv
må virkeligt gøre ondt... Om det er smerte, eller ondskab de ligefrem søger
og forherliger, kan jeg stadig ikke blive helt klog på... Men hvorfor det
altid skal gå ud over andre, er mig dog en gåde... Dem der søger dette,
plejer at gøre det på egen hånd... Så er der noget der er
virkelighedsfordrejende, må det da virkeligt være dette... Eller er jeg helt
forkert på den ???

M.V.H....Benny..

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-09-11 09:21

Benny Mortensen <bfm@tdcadsl.inv> wrote:

> [...]
> plejer at gøre det på egen hånd... Så er der noget der er
> virkelighedsfordrejende, må det da virkeligt være dette... Eller er jeg helt

ja ... det handler om at udtrykke følelser som ikke kan udtrykkes med
blomsteenge ..

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-11 06:28

> ja ... det handler om at udtrykke følelser som ikke kan udtrykkes med
> blomsteenge ..
>

> /thomas

Vil det så sige, at når du slår dig over fingrene med en hammer... Så gør
det ikke ondt, hvis der er blomster ?

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 30-09-11 13:59

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Vil det så sige, at når du slår dig over fingrene med en hammer... Så gør
> det ikke ondt, hvis der er blomster ?
>
> M.V.H....Benny..

Hihi

Hilsen Åge

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-11 18:41

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Hihi

Det er som at diskutere med en væg ...

/thomas

Fra : P. Petersen

Dato : 30-09-11 18:45

"Thomas von Hassel" skrev i meddelelsen

Åge Halldorsson <aa.h@fjern-det-som-stÂr-herpost.tele.dk> wrote:

> Hihi

Det er som at diskutere med en væg ...

/thomas

Jeg har diskuteret med vægge, der har givet langt bedre respons, end Aage.
:)))

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 30-09-11 18:46

P. Petersen <psp@ka-net.dk> wrote:

> [...]
>
> /thomas
>
> Jeg har diskuteret med vægge, der har givet langt bedre respons, end Aage.

Bedre sammenligning er nok denne: "som at diskutere udlændige politik i
dk.poltik"

/thomas

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-10-11 08:44

"Thomas von Hassel" <thomas@elements.dk> skrev i en meddelelse

> Det er som at diskutere med en væg ...
>
> /thomas

Ja det er da korrekt, men det var vel mig der burde sige det, var det ikke ?

M.V.H.... Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-10-11 08:54

> Ja det er da korrekt, men det var vel mig der burde sige det, var det ikke
> ?
>
> M.V.H.... Benny..

De kalder ham Thomas Vægsen ude i byen.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-10-11 07:44

meddelelse news:4e86c717$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> De kalder ham Thomas Vægsen ude i byen.

Det ved jeg ikke, jeg tror nu jeg selv var lidt langt ude, for det var jo et
svar til dig, og ikke til mig... Det missede jeg lige, før jeg svarede... Så
måske den slet ikke var så dårligt placeret alligevel ))...

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-10-11 09:30

¨
> [...]
> et svar til dig, og ikke til mig... Det missede jeg lige, før jeg
> svarede... Så måske den slet ikke var så dårligt placeret alligevel

Øhhhh.... - Hvilken væg tale vi om nu? - Hr. Vægsen eller mig.

Hilsen Hr. Væ....øh... Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-10-11 13:06

meddelelse news:4e8820f7$0$56771$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen
> ¨

> Øhhhh.... - Hvilken væg tale vi om nu? - Hr. Vægsen eller mig.
>
> Hilsen Hr. Væ....øh... Hilsen Åge

Ja den var svær

M.V.H....Benny..