OK Allan - forsøger en sidste gang......
Fra : Kent Hansen

Dato : 27-09-11 19:53

......Abe - Banantæter...du ved hvad jeg mener......

Spørger en sidste gang, da dette snart tangerer spam i denne gruppe & andre
er nok snart træt af at høre på mit tiggeri

Mvh Kent

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 21:08

"Kent Hansen" <kentgucci@gmail.com> skrev i meddelelsen

> .....Abe - Banantæter...du ved hvad jeg mener......

Er det her Banan-Kruttes Banan-tærte?:
http://www.youtube.com/watch?v=XQOcOz_K6Bc&feature=fvst

Hilsen Åge

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 27-09-11 21:14

> .....Abe - Banantæter...du ved hvad jeg mener......
>
> Spørger en sidste gang, da dette snart tangerer spam i denne gruppe &
> andre er nok snart træt af at høre på mit tiggeri
>
> Mvh Kent

Nu skriver du: OK Allan ...

Og der er flere der hedder Allan.
Men på en måde kan jeg ikke lade være med at tænke om du henviser til mig.

Men da jeg er helt uden idéer om hvad du mener, er jeg simpelt hen nødt til
at spørge om hvem af Allan du kalder på.
Men nok ikke mig - så havde jeg jo nok vidst hvad du mente, ikk' ?

Men nu har jeg da vist vilje for at svare på en henvendelse til en der
hedder Allan.

Hilsen Allan S. Olsen

Fra : Max

Dato : 27-09-11 21:22

Hej Allan

> Og der er flere der hedder Allan.
> Men på en måde kan jeg ikke lade være med at tænke om du henviser til
> mig.

Den efterlysning er da blevet sendt så tit at alle i gruppen burde være
klar over at den gælder Allan Krautwald og efterhånden er det også
for ringe at han ikke får løst opgaven :)

Max

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 27-09-11 21:54

> Den efterlysning er da blevet sendt så tit at alle i gruppen burde være
> klar over at den gælder Allan Krautwald og efterhånden er det også
> for ringe at han ikke får løst opgaven :)

Ok, sådan hænger det sammen.
Ja ja husker ikke ordret alle indlæg.
Sorry to ask.

Allan S. Olsen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 22:03

"Allan S. Olsen" <nuller@goj.net> skrev i meddelelsen

> Ok, sådan hænger det sammen.
> Ja ja husker ikke ordret alle indlæg.
> Sorry to ask.

De har længe interesseret sig for bananer. Vi kalder ham forøvrigt
Banan-Krutte

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 16:45

> Den efterlysning er da blevet sendt så tit at alle i gruppen burde være
> klar over at den gælder Allan Krautwald

........eller sagt med andre ord : "Krutte, den store banankonge"

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 21:20

> Men nu har jeg da vist vilje for at svare på en henvendelse til en der
> hedder Allan.
>

> Hilsen Allan S. Olsen

Men det er jo ikke dig, han taler til-

Banan-Krutte har tidligere svaret ham i en anden tråd. Der talte de også om
noget banan.
De har en vist en fælles banan-interesse.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-09-11 21:16

> [...]
>
> Spørger en sidste gang, da dette snart tangerer spam i denne gruppe &
> andre er nok snart træt af at høre på mit tiggeri

Overhovedet ikke. Vi synes det er sjovt at læse om jeres fælles
banan-interesse.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-09-11 19:25

> [...]
>
> Spørger en sidste gang, da dette snart tangerer spam i denne gruppe &
> andre er nok snart træt af at høre på mit tiggeri

Nej nej nej, det bliver da ikke træt af. Vi vil da gerne høre mere om jeres
banan-interesse.
Vi håber da at høre mere om banan-bageriet og hwa det bliver til, når der
er nyt i sagen.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-11 10:11

"Kent Hansen" <kentgucci@gmail.com> skrev i en meddelelse
> .....Abe - Banantæter...du ved hvad jeg mener......
>
> Spørger en sidste gang, da dette snart tangerer spam i denne gruppe &
> andre er nok snart træt af at høre på mit tiggeri
>
> Mvh Kent

Jeg har skam været i gang med at lede efter den. Jeg ved jeg har den, men
det kan være lidt svært lige at finde ting nogle gange, når man har en
kæmpesamling af alt muligt.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 14:13

"Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg har skam været i gang med at lede efter den. Jeg ved jeg har den, men
> det kan være lidt svært lige at finde ting nogle gange, når man har en
> kæmpesamling af alt muligt.

Kæmpe samling bananer ? ? ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-09-11 14:52

On 29-09-2011 15:12, Åge Halldorsson wrote:

> Kæmpe samling bananer ? ? ?

Det er utroligt som du støjer med dine banner. Er høsten slået fejl på Fur?
Så må du hellere få en schlager. Men jeg kan desværre ikke finde
nummeret med Hansi mimende til, så du må nøjes med denne udgave:
http://www.youtube.com/watch?v=20MPtpyqziA

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 15:12

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen
> On 29-09-2011 15:12, Åge Halldorsson wrote

> nøjes med denne udgave:
> http://www.youtube.com/watch?v=20MPtpyqziA
>
> Henning

Hehe. Sjov musik du der kom med, til Krutte Banan-konge.

Her er noget mere der kan styrke Krutte`s banan-interesse:
Tobee, m. Banane: http://www.youtube.com/watch?v=TgTieHHIH00

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 15:16

meddelelsen news:4e847ca1$0$56796$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Her er noget mere der kan styrke Krutte`s banan-interesse:
> Tobee, m. Banane: http://www.youtube.com/watch?v=TgTieHHIH00

Hehehehee. Her er en neger som synger slager-musik "Babane", mens han kører
bil.
Så får han en lussing af ham på bagsædet. Han kan nemlig ikke lide
slager-musik:
http://www.youtube.com/watch?v=5qxUZtA0tlQ&NR=1

hihi

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 15:24

meddelelsen news:4e847d7f$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> kører bil.
> Så får han en lussing af ham på bagsædet. Han kan nemlig ikke lide

Her er en neger mere, som synger slager - UDEN at få en lussing.:
http://www.youtube.com/watch?v=hQ8tY0c-s04&feature=related
Så det kan altså lade sig gøre, selv om der er næseringe på bagsædet.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 29-09-11 15:17

On 29-09-2011 16:11, Åge Halldorsson wrote:

> Her er noget mere der kan styrke Krutte`s banan-interesse:
> Tobee, m. Banane: http://www.youtube.com/watch?v=TgTieHHIH00

Det er da dig og ikke Krautwald der er gået helt bananos.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 29-09-11 15:26

> ikke Krautwald der er gået helt bananos.
>
> Henning

HAHA!. Henningen har vist spist gærede bananer.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 29-09-11 16:43

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er utroligt som du støjer med dine banner. Er høsten slået fejl på
> Fur?

Ja hvorfor fanden støjer og larmer Fur-tossen, det her rager jo ikke ham.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-09-11 06:34

meddelelse news:4e846ed3$0$56775$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Allan Krautwald" <allan@kanelbolle.dk> skrev i meddelelsen

> Kæmpe samling bananer ? ? ?
>
> Hilsen Åge

Uh, Såvidt jeg husker, var det en jingle fra en Århus radiostation... Så jo,
den kan vist meget let, gemme sig i mængderne... Det kender jeg selv ganske
godt.. Alt hvad der ikke er i databasen, kan være hvorsomhelst...

M.V.H....Benny..