Idioti og aandsvaghed
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 10:00

I takt med at min hjernemasse er blevet oedelagt i de foregaaende tretten
aar, og min pande har lagt sig ned/tilbage(der er simpelthen mindre hjerne)
Og min IK er reduceret med ca. 60 Procent!

Har jeg faaet en stoerre og stoerre lyst til at stemme paa det politiske parti DF
og slaa til ting med en kaep?

(jeg har dog hele tiden holdt fast i ikke at stemme DF, lige siden hjerne oedelaeggelsen begyndte i 1998!)

Min IK er nu i naerheden af DJ Aevls, da hans var paa sit hoejeste!(jeg har lige undersoegt det)

Og lidt over Bjoernholts da hans var paa sit hoejeste, jeg syntes at jeg ligner en Neanderthaler efterhaanden,
Min personlighed er begyndt at rette op, mit syn paa kvinder er begyndt at vaere som det var, inden jeg blev
programmeret ekstremt mandschauvinistisk!

Min depression er blevet langt vaerre, og desuden er jeg blevet menneskesky paa en maade som muligvis er
noget der naermer sig en sindsygdom, det er langt mere ekstremt end noget tidligere i mit liv, hvor der har vaeret
et par perioder, pa et par aar hvor jeg simpelthen undgik mennesker, denne gang er det langt vaerre og det
er ikke kun fordi jeg blev torteret, hvis det havde vaeret lovligt i Danmark havde jeg hoejst sandsynligt
haft skyde vaaben liggende paa nuvaerende tidspunkt!
Jeg har simpelthen mistet lysten til at omgaas andre mennesker og tale med dem!

Krydspost: dk.helbred,dk.politik

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 10:06

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e819174$0$293$14726298@news.sunsite.dk...
[...]

Jeg syntes ogsaa det er blevet lidt svaerre at paavirke, men jeg goer det stadigvaek, men det r mest paa rygrade/refleks/oevelse

Krydspost:dk.politik,dk.helbred

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 10:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e8192d8$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Desuden er jeg begyndt at have det samme modbydelige personligheds traek som Karsten Bjoernholt,
at jeg har lyst til at oedelaegge folk i hjernen der er mere intelligente end mig selv!(Ihvertfald maend)
Det hoere ikke til i min personlighed og er simpelthen farligt naar jeg er kvante mekanisk aktiv
(saa laenge jeg er istand til at goere folk skeloejede i fjernsynet)!

Jeg tror ogsaa at min brainstem og underbevidsthed har vaeret igang et par gange, bag min ryg!

(Det virker ogsaa som om at roedstroemper elsker det, saa laenge de selv ved at manden har vaeret intelligent,
inden han blev gjort til en idiot og hans testikler ikke er oedelagte!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 10:43

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e819806$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Hvis folk bliver til idioter(ubegavede) og vil slaa andre med en kaep, saa kan i klage til
http://www.emdr.dk/fs_bestyrelse.html

http://www.emdr.dk.nyud.net/fs_bestyrelse.html
(Det gaelder isaer folk der er blevet ubegavede af at vaere i fjernsynet! Eller i Midtjylland!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 10:45

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e819b7d$0$281$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Krydspost:dk.politik,dk.helbred,dk.videnskab.psykologi

Kan ligesaa godt krydse til psykologi da det kan vaere de faar nogle med nervoese ansigts traekninger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 13:35

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e819bf4$0$283$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har forklaret min underbevidsthed at jeg ikke spiser Circadin/Melatonin hvis jeg kommer til
at fraese folk i hjernen ved et "Uheld"!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 15:20

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81c3b9$0$288$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Men det kan godt vaere at en halv million kvinder i Nordeuropa har faaet koglekirtlen oedelagt,
saa de ikke bliver eksporteret til andre lande hvor det er umuligt at faa Melatonin udskrevet!

Men i det mindste er jeg ikke blevet gjort til en Nazist,Perverser,Alkoholiker eller Pillemisbruger!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 15:24

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81dc55$0$283$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Og saa i saa ung en alder!
I ved at heksedoktore foer i tiden kaldte koglekirtlen for stedet hvor menneskets sjael sidder, fordi hvis den bliver oedelagt,
saa bliver folk til ufattelige dumme svin(fordi hjernens naturlige forsvar mod giftstoffer saa er oedelagt!)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 15:28

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81dd31$0$283$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

De kan bare aede det laegen forklare dem de skal!
Nu er de ogsaa blevet fredet, af truslen om Circadin mangel!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 16:11

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81de3d$0$287$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Proev og rart det ville vaere hvis der en gang imellem dukkede et par draaber Sofradex op fra koglekirtlen istedet,
sammen med Melatonin!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 16:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81e82e$0$284$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Jeg har noget staaende, jeg er ved at se om det ikke kan hjaelpe Kristus, Quantum Entangelment via en Singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 27-09-11 16:32

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e81ea07$0$286$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Der er kommet en opdatering til Brain Explorer 2
http://human.brain-map.org/explorer.html

Sane Peter