Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Trick fra Youtube
Fra : Martin Bak

Dato : 25-09-11 09:29

En gut har fundet på en simpel "stabilizer" der intet fylder.

Hvad mener I om fidusen?

http://www.youtube.com/watch?v=LLlJl7TbXTA

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Allan Olesen

Dato : 25-09-11 11:48

On 25-09-2011 10:29, Martin Bak wrote:
> En gut har fundet på en simpel "stabilizer" der intet fylder.
>
> Hvad mener I om fidusen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LLlJl7TbXTA

Det er et ret velkendt trick, som jeg dog aldrig selv har fået prøvet,
selv om man helt sikkert burde. Andre har gode erfaringer med det.

--
Allan Olesen

Fra : Ukendt

Dato : 25-09-11 19:37

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> En gut har fundet på en simpel "stabilizer" der intet fylder.
>
> Hvad mener I om fidusen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LLlJl7TbXTA

Jeg synes det ser ualmindeligt dumt ud at rende rundt med en snor monteret
på cameraet... Så hellere uskarpe billeder LOL

vh Palle

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 25-09-11 21:10

Jeg har set det med en kraftig elastik. Det giver lidt spillerum for
at bevæge kameraet op og ned.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Ivar

Dato : 25-09-11 21:50

Jens Peter Karlsen skrev:

> Jeg har set det med en kraftig elastik. Det giver lidt spillerum for
> at bevæge kameraet op og ned.

Hvis den skal gøre noget gavn skal den være temmelig stram. Det
må ikke være sjovt, hvis den nederste ende smutter fra foden.

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 25-09-11 23:03

"Ivar" <dild@[nozpam]webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis den skal gøre noget gavn skal den være temmelig stram. Det
> må ikke være sjovt, hvis den nederste ende smutter fra foden.

Nåh - det er da lige netop i den situation, at det bliver sjovt

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-11 00:54

"Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i meddelelsen
> En gut har fundet på en simpel "stabilizer" der intet fylder.
>
> Hvad mener I om fidusen?
>
> http://www.youtube.com/watch?v=LLlJl7TbXTA

Jeg ville foretrække "Da grip" af Joe Mc Nally
http://www.youtube.com/watch?v=EDsx3-FWfwk

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : ab©

Dato : 26-09-11 08:58

Virkningen er næsten lige så god som ved brug af et-bens-stativ, men
"stabilisering" er der ikke tale om

- IMHO noget bedre end "Joe -kom nu til sagen- McNally"s selvfølgeligheder

ab©

Fra : Henning Jensen

Dato : 27-09-11 04:35

On Mon, 26 Sep 2011 09:57:30 +0200, "ab©" <ingen-mail@c.dk> wrote:

>Virkningen er næsten lige så god som ved brug af et-bens-stativ, men
>"stabilisering" er der ikke tale om

Jeg har tidligere set et-bens stativ + 2 snorer man træder på med hver
fod. Dette kommer tættere på "stabilt". Men har ikke selv kunne få det
til at være en fordel, da man ofe kan finde et fast underlag og støtte
med en bønnepose.
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-09-11 09:29

Henning Jensen wrote:

> da man ofe kan finde et fast underlag og støtte
> med en bønnepose

Hvad er en bønnepose?

Fra : Bo Bjerre

Dato : 27-09-11 10:22

On 27-09-2011 10:29, Martin Larsen wrote:

> Hvad er en bønnepose?

http://www.google.dk/webhp?hl=da#hl=da&site=webhp&sa=X&ei=XZWBTrKWHM754QSQqKlk&sqi=2&ved=0CB4QBSgA&q=bean+bag+support&spell=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.&fp=c0d04bdfaa4ff7e1&biw=1272&bih=1455

fornuftige fotografer bruger ikke bønner, da de begynder at spire, når
man har være ude i regnvejr. Jeg bruger plastgranulat, jeg fik på et
støberi.

Bo //

Fra : Max

Dato : 27-09-11 15:00

Hej Bo

> man har være ude i regnvejr. Jeg bruger plastgranulat, jeg fik på et
> støberi.

Plastkugler til softgun må også være brugbare til det.

Max

Fra : ab©

Dato : 28-09-11 11:47

From: "Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid>>

> Plastkugler til softgun må også være brugbare til det.

Jeg bruger en stor pose med silicagel - så kan posen samtidig gøre nytte når
den ligger ubenyttet i tasken

ab©