Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Gemme affotografering?
Fra : /Peter

Dato : 24-09-11 18:05

Jeg affotograferet ca. 70 plancher, og lavet 300DPI jpg-filer fra RAW,
de fylder jo en del og er rimelig store ca 4800 x 3300 pixel

Jeg vil gerne lave en slags PDF- dokument eller lign, hvor man man kan
bladre
og zoome ind for at læse mindre tekststykker.

Men er der andre muligheder end PDF, i så fald hvilke.
Hvis ikke, hvodan og med hvad laver man lige sådan et "dokument"

Fordelen ved PDF er jo at man kan gemme i print (300DPI) men med 70
billeder
kommer det jo nok til at fylde en hel del.

Altenativ er jo at jeg bare brænder alle billederne på en skive.

Hvad er mest hensigtsmæssigt ?

venligst
Peter

Fra : Martin Bak

Dato : 25-09-11 09:49

Her, måske? http://www.specialmedierne.dk/epaper#whatIsIssuu

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : /Peter

Dato : 25-09-11 16:14

> [...]
> billeder
> kommer det jo nok til at fylde en hel del.
>
> Altenativ er jo at jeg bare brænder alle billederne på en skive.

Til andre som måtte have gllæde af det fandt jeg at en tidligere
versieon af ACDSee,
kan gemme valgte billder som en PDF- fil..