HTC Desire: Kan ikke længere browse på mob~
Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-09-11 17:31

Hej,

Jeg har en HTC Desire, som har virket fint i 1½ år, indtil her for et par
dage siden, hvor den nu lige pludselig ikke vil browse over mobil nettet.
Det virker fint på wi-fi, og den kan også fint hente data via andre
applikationer som f.eks. mail, google maps osv. når den er på mobil nettet.
Det eneste der altså ikke vil hente data (eller hvad der nu er galt) er
browseren, og der er kun når den kører over mobil nettet.
Det startede måske, da jeg under browserindstillingerne slettede alt data
som cookies, cache o.l. for at ryde op.
Jeg kører Android 2.2 og bruger standard browseren.
Jeg har prøvet at genstarte.

Nogle ideer?

mvh Frank

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 23-09-11 20:12

"Frank K. Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]
> som cookies, cache o.l. for at ryde op.
> Jeg kører Android 2.2 og bruger standard browseren.

Har fikset det. Den havde åbenbart smidt APN instillingerne for internet...
underligt...

mvh Frank

Fra : Ped

Dato : 23-09-11 21:34

Den 23-09-2011 21:12, Frank K. Jensen skrev:
> "Frank K. Jensen" skrev i meddelelsen

> Har fikset det. Den havde åbenbart smidt APN instillingerne for
> internet... underligt...
>
> mvh Frank

Nøjagtig det samme her... (Desire Z). Den indbyggede browser var meget
langsom og kunne hænge i evigheder. Jeg synes dog det hjalp en lille
smule da jeg gendannede fabriksindstillingerne. Det mærkelige var, at
hvis jeg brugte Opera gik det meget hurtigere. Men nu har jeg ændret APN
fra Telmore WAP til internet, og nu spiller det :) Er dog ret sikker på
at jeg tidligere har sat indstillingen til internet, så den må selv have
skiftet - måske fordi jeg har været i udlandet og brugt data roaming der?

M.v.h.

Jens L. Pedersen

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-09-11 21:49

Efter mange tanker skrev Ped:
> Det mærkelige var, at hvis jeg brugte Opera gik det meget hurtigere.

Havde det samme med min SE mini pro for nogle uger siden;
geninstallerede sw hvorefter alt spillede.

Hans
www.zofiaoghans.dk