REM - stopper
Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-11 21:05

http://www.b.dk/kultur/r.e.m.-indstiller-karrieren

Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 21-09-11 21:10

Peter Heide <salute@vip.dk> wrote:

> http://www.b.dk/kultur/r.e.m.-indstiller-karrieren
>
> Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

bare vent .. om 4-5 år når kassen er tom så kommer der nok en "reunion
tour"

/thomas

Fra : Max

Dato : 21-09-11 21:40

Hej Peter

> Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

De stopper vel kun for at kunne starte igen, det er
jo så moderne.

Max

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-11 21:47

> Hej Peter

> De stopper vel kun for at kunne starte igen, det er
> jo så moderne.

Enig. Der kommer selvfølgelig en reunion på et tidspunkt.

Mangler bare Genesis med Peter Gabriel og Steve Hackett om bord , i forhold
til så mange andre er det een af dem jeg godt kunne tænke mig at se igen i
original-besætning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 21:42

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.b.dk/kultur/r.e.m.-indstiller-karrieren
>
> Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

Ja, de her stoppede i tide.
http://www.youtube.com/watch?v=TgrhufpFOmM
Den dag i dag er de faktisk kun en stor succes hjemme hos Henning Jensen

Hilsen Åge

Fra : Peter Heide

Dato : 21-09-11 21:48

meddelelsen news:4e7a4c31$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, de her stoppede i tide.
> http://www.youtube.com/watch?v=TgrhufpFOmM
> Den dag i dag er de faktisk kun en stor succes hjemme hos Henning Jensen

Åge er blevet avantgarde

Fra : P. Petersen

Dato : 21-09-11 22:22

"Peter Heide" skrev i meddelelsen

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=TgrhufpFOmM
> Den dag i dag er de faktisk kun en stor succes hjemme hos Henning Jensen

Det har han altid været.
Det er bare dig der har været den første til at sætte ord på. :)
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 21-09-11 23:09

On 21-09-2011 23:22, P. Petersen wrote:

> Åge er blevet avantgarde
>
> Det har han altid været.
> Det er bare dig der har været den første til at sætte ord på. :)

Åge? Avantgarde - fremadseende, nyskabende?
Jeg vil hellere betegne Åge som hansiisten med det store bagstræv.

Men det må vel sådan. når man bor på en ø, hvor kuller ikke kun er
navnet på en fisk, og hvor det mest avantgardistiske musik, er
tonerne fra 'musikbussen', hver gang den kører en furlænding til
udpumpning. Ba-bu ba-bu.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 05:53

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ba-bu ba-bu.
>
> Henning.

Ba-bu? - Her er en sang der henhører under den omsiggribende Henning-Isme.
http://www.youtube.com/watch?v=j_hgkf9EBSo&feature=related

Og lidt mere Ba-buu-musik, som henhører under en anden, meget støjende og
øresønderrivende, gren af den Henning-istiske Ba-buuu-musik
http://www.youtube.com/watch?v=GXA5sRg1RJU

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-09-11 07:43

On 22-09-2011 06:52, Åge Halldorsson wrote:

> [...]
>
> Og lidt mere Ba-buu-musik, som henhører under en anden, meget støjende
> og øresønderrivende, gren af den Henning-istiske Ba-buuu-musik

Der ER noget galt.
Hvorfor smitter alle disse forskellige links til god musik. som gruppen
konstant præsenterer for dig, ikke af på din musikopfattelse?
Kan du overhovedet reddes?

Hvis du absolut vil høre dine hjemlandstoner så prøv 'Die Krupps', et
godt gammelt tysk navn. Her med et helt oplagt nummer, "Fatherland".
http://www.youtube.com/watch?v=E_97qEJ2Raw&feature=related

Det kunne være en god start i dit nye musikliv.

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-11 11:56

> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=E_97qEJ2Raw&feature=related
>
> Det kunne være en god start i dit nye musikliv.

Ydrrkk - så hellere Hansi

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-09-11 15:04

On 22-09-2011 12:56, Eva Schmidt wrote:

> Ydrrkk - så hellere Hansi

Nej nu må du stoppe! Ingen kan sammenlignes med 'skidriveren'.

Glæd dig hellere over god musik, så her fra mig, "Dear sweetheart, "just
a line to let you know":
http://www.youtube.com/watch?v=CehJbCtmBw4&feature=related

Henning

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-11 16:01

> Nej nu må du stoppe! Ingen kan sammenlignes med 'skidriveren'.
>
> Glæd dig hellere over god musik, så her fra mig, "Dear sweetheart, "just a
> [...]

Nå ja, men det er jo noget helt andet end den tyske du linkede til .

Det her er kræs for trommehinderne

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 18:59

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Nå ja, men det er jo noget helt andet end den tyske du linkede til .
>
> Det her er kræs for trommehinderne
>
> mvh Eva

Der bliver nu ikke sunget ret meget - og og det er Station Teddybjørns mor.
Og De har givet min dreng den dejligste dag i sit liv.
Og det vil jeg aldrig glemme jer for. Og jeg takker jer af hele mit hjerte
og ønsker jer for evigt God tur og pas godt på jer selv
og jeg ved snart ikke hvad.

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 22-09-11 19:50

meddelelsen news:4e7b775b$0$285$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Og det vil jeg aldrig glemme jer for. Og jeg takker jer af hele mit hjerte
> og ønsker jer for evigt God tur og pas godt på jer selv

Hvad i alverden vrøvler du om?

Det var da ikke den rædsel, Henning linkede til!

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 20:10

> Hvad i alverden vrøvler du om?

Jeg vrøvler om Station Teddybjørns mor

> Det var da ikke den rædsel, Henning linkede til!

......men det lignede - i begge sange synges der ikke

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-11 05:51

meddelelse news:4e7b775b$0$285$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Og det vil jeg aldrig glemme jer for. Og jeg takker jer af hele mit hjerte
> og ønsker jer for evigt God tur og pas godt på jer selv

Et noget forkert svar Åge, da denne jo var lige stik modsat Eller også,
sådan noget, som vi forhåbentligt alle bærer et eller andet sted i tankerne.
Men det er alligevel fantastisk at tænke på... Hvis nu ikke hendes far havde
skilt os ad, ville vi måske idag, have været sammen i 51 år... Hvilket jo så
må siges at være meget, når vi begge i dag må være 58 år gamle... Nå ja, jeg
ved hvordan mit liv har været... Men hendes er jeg af gode grunde uvidende
om... Så om han gjorde hende en tjeneste, eller i værste fald, ødelagde
hendes liv, kan jeg af gode grunde ikke udtale mig om... Men en sang som
denne, bringer hende som så mange gange før, tilbage i tankerne... Og jeg
synte det kunne være sjovt, lige at fortælle denne... Det kunne så føde
spørgsmålet... Hvorfor tror fædre altid, at de altid ved bedst ?.

M.V.H....Benny..

M.V.H....Benny

Fra : P. Petersen

Dato : 22-09-11 16:39

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]

navnet på en fisk, og hvor det mest avantgardistiske musik, er
tonerne fra 'musikbussen', hver gang den kører en furlænding til

Ja Aage er hansiist og det er jo den nye spektakulære, femadstormende og
omsiggribende isme. Ihvertfald ifølge Aage.
Så på den led er Aage rendyrket avangardist. Og han betragter vel nærmest os
som rindalister.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 19:02

"P. Petersen" <psp@ka-net.dk> skrev i meddelelsen

> Ja Aage er hansiist og det er jo den nye spektakulære, femadstormende og
> omsiggribende isme.

.......og lad os så få gang i en ordentlig omgang München-lyd og Ski Twist:
http://www.youtube.com/watch?v=pDmdbv0wQ1A

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-09-11 19:09

On 22-09-2011 20:01, Åge Halldorsson wrote:

> ......og lad os så få gang i en ordentlig omgang München-lyd og Ski
> Twist: http://www.youtube.com/watch?v=pDmdbv0wQ1A

mÅgen 'Larus ridibundus er vel den mest almindelige art, der færdes på
Furland. Lydene den udsender tyder på et nedarvet schlager-gen.

Det får en til at vende tilbage til det klassiske spørgsmål, hvor sidder
hjernen i en mÅge?
Har man prøvet med det 'hvidt snit'? Måske kan det gøre udschlaget.

Henning

Fra : Hauge

Dato : 22-09-11 19:14

Den 22-09-2011 20:08, Henning Jensen skrev:
> Det får en til at vende tilbage til det klassiske spørgsmål, hvor sidder
> hjernen i en mÅge?

Hvor sidder hvad på en mÅge?

Hmm, jeg tror du tager fejl, der er intet der minder om hjerne på en
mÅge. ;)

Mvh Hauge

Fra : Henning Jensen

Dato : 22-09-11 19:20

On 22-09-2011 20:13, Hauge wrote:

> Hvor sidder hvad på en mÅge?
>
> Hmm, jeg tror du tager fejl, der er intet der minder om hjerne på en
> mÅge. ;)

Din skarpsindighed er ofte et plus i disse grupper.

Hilsen Henning,

Fra : Hauge

Dato : 22-09-11 19:30

Den 22-09-2011 20:19, Henning Jensen skrev:
> Din skarpsindighed er ofte et plus i disse grupper.

Jeg ved det, det er fordi mon hjerne sidder i den ene albue, kan dog
ikke huske hvilken

Mvh Hauge

Ps.: Jeg har middelsmå albuer...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 19:20

> udschlaget.
>
> Henning

Det hedder ikke "schlaget", men "schlager".

Og så fortsætter vi til "München" hvor øl- og slagerfesten kører løs, bl.a.
i 14 kæmpe-telte: http://www.youtube.com/watch?v=XIYTP3VxyG4&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 22-09-11 19:35

Henning Jensen <hbjweb@gmail.com> wrote in

> Det får en til at vende tilbage til det klassiske spørgsmål, hvor sidder
> hjernen i en mÅge?
> Har man prøvet med det 'hvidt snit'? Måske kan det gøre udschlaget.

Hvidt snit og måge, så ska vi ha den her

http://www.youtube.com/watch?v=i3ZiFRjyY6Y

Venligst
Lars

Fra : Hauge

Dato : 22-09-11 16:12

Den 21-09-2011 22:04, Peter Heide skrev:
> Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

Så ville der sikkert ikke være ét/én eneste tilbage, hvis alle udbrændte
bands/grupper eller sangere gjorde det.

Mvh Hauge

Fra : OZ2D

Dato : 22-09-11 19:09

"Peter Heide" <salute@vip.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.b.dk/kultur/r.e.m.-indstiller-karrieren
>
> Det kunne mange andre udbrændte bands lære lidt af.

R.E.M. var et godt band men 31 år er lang tid, så det er ikke så underligt
at det nu er slut. Det bliver spændende at høre hvad Michael Stipe så finder
på at lave. Håber at han fortsætter med at lave musik.

--
Mvh.
Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 22-09-11 19:37

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> at det nu er slut. Det bliver spændende at høre hvad Michael Stipe så
> finder på at lave. Håber at han fortsætter med at lave musik.

Udsender vel en solo-skiver. Og hvis den sælger dårligt , bliver REM
gendannet igen.

Ligesom Linie 3 gør når et par af medlemmerne er ved at løbe tør for penge.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 19:38

"OZ2D" <oz2dFJERNDETTE@FJERNDETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen

> R.E.M. var et godt band men 31 år er lang tid, så det er ikke så underligt
> at det nu er slut.

31 år er kun ganske kort tid for mange musik-grupper, i hvert fald indenfor
den almindelige underholdningsmusik.

Bjørn og Okay startede i 1965 - for 46 år siden 46 år
Cliffters startede i 1960 - for 51 år siden
Ib Glindemanns Orkester startede i 1959 - for 52 år siden

31 år er ingenting

Hilsen Åge