Skærme
Fijala 3554
Stik?
Fra : Me&My

Dato : 21-09-11 11:44

Hej

Har fået ny com, og skærm, der er to ledninger til skærmen, hvor den ene sad
i, så den bruger jeg. Men nu er jeg i tvivl, hvad for en skal jeg egentlig
bruge? den som sidder i hedder DVI den anden er VGA.Hvad er bedst at bruge?

Vh.
Me&My

Fra : jk

Dato : 21-09-11 13:06

On Wed, 21 Sep 2011 12:44:12 +0200, "Me&My" <dk.34@ofir.dk> wrote:

> [...]
>bruge? den som sidder i hedder DVI den anden er VGA.Hvad er bedst at bruge?

DVI er bedst, da den er digital. Digital Video Interface.

mvh

John

Fra : Me&My

Dato : 22-09-11 07:35

"jk" skrev i meddelelsen news:jmkj77tk9tm8q8us6fnp6bvdided9fe4o3@4ax.com...

> [...]

>bruge? den som sidder i hedder DVI den anden er VGA.Hvad er bedst at bruge?

DVI er bedst, da den er digital. Digital Video Interface.

Hej John

Tak for svar, og så er det jo den rigtige jeg har sat til...

Me&My

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-09-11 07:44

jk skrev:

>DVI er bedst, da den er digital

Hvorfor er dital bedst ?

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Chano Andersen

Dato : 22-09-11 18:25

Den 22-09-2011 08:43, Ivan V. Klattrup skrev:

> Hvorfor er dital bedst ?

Det er normalvis mindre følsomt overfor støj.

- Chano Andersen