Nederlandstalig
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 06:38

Jamen hov.

Hollandsk slager på engelsk. Det er da vist ikke hver dag man hører om det.

Linda Williams:
http://www.youtube.com/watch?v=6zgjmCxM8_o&feature=related

Knaldhamrende musik, hwa?

Og her lidt country
http://www.youtube.com/watch?v=pASPVk2b3QM&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 07:52

meddelelse news:4e79781b$0$284$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jamen hov.
>
> Hollandsk slager på engelsk. Det er da vist ikke hver dag man hører om
> [...]

Jo det er udmærket. Det eneste der irriterede mig var, at man hørte Het is
en wonder, men da den endelig kom på plade, temmeligt sendt, så vidt jeg
husker, hed den pludseligt I am the lady... Jeg ved ikke hvordan andre havde
det med den... Men for mig, blev den aldrig den samme igen. Har i øvrigt
aldrig fået den indlemmet i samlingen, som den hollandske melodi jeg godt
kunne li'.... Men kun i den engelske, som jeg til gengæld ikke er helt så
begejstret for... Og der stoppede indsamlingen af Linda Williams
melodier.... Selv om det nok ikke var hendes skyld... Jeg hader når andre
vælger for mig.

M.V.H....Benny..