Gaaaaab
Fra : Pwh

Dato : 20-09-11 18:41

Det eneste der er kedeligere end denne gruppe er en schæfer :)))

/Jens

Fra : John

Dato : 20-09-11 21:33

Efter mange tanker skrev Pwh:
> Det eneste der er kedeligere end denne gruppe er
> en schæfer :)))

Keder du dig Jensen
De siger ellers at intelligente mennesker aldrig
keder sig :oÞ

Her sker der ikke så meget at det er værd at
belemre gruppen med.

De fleste grupper er halvdøde, af dem jeg skimmer.

Så vi kan lige så godt tage noget OT snak.
Har du stadig hus til salg eller har tiderne gjort
at det er sat på stand by.

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 22-09-11 10:04

John, skrev:

> Keder du dig Jensen
> De siger ellers at intelligente mennesker aldrig
> keder sig :oÞ

Hvem påstår jeg er intelligent

> Her sker der ikke så meget at det er værd at
> belemre gruppen med.

Her sker der lidt for meget desværre.
Har lige været nede med Balldyret hos dyrelægen da han haltede en smule.
Det er så hans korsbånd i højre bagben der er sprunget.
Han er under kniven lige nu, så nu venter der en lang og sej genoptræning.
Det posetive er at hans led/hofter er som de skal værer.

> Så vi kan lige så godt tage noget OT snak.
> Har du stadig hus til salg eller har tiderne gjort
> at det er sat på stand by.

Det er sat på stand by, det er ikke til at sælge huse for tiden
hvis man ikke vil gå langt ned i pris.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 07:42

"Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse
> Det eneste der er kedeligere end denne gruppe er en schæfer :)))
>
> /Jens

De er nok ovre på facebook og skændes over det, andre har skrevet

M.V.H....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 22-09-11 10:07

Benny Mortensen, skrev:
> "Pwh" <kkkjhh@email.dk> skrev i en meddelelse

> De er nok ovre på facebook og skændes over det, andre har skrevet

Eller på hundegalleri, mage til hønsegård skal man lede længe efter.
Kan ikke lade værer med at drille dem ind imellem, man kan få de kvindfolk
helt op i det røde felt hvis man er i det hjørne.
Synd John ikke gider skrive i deres forum, han ville kunne pisse dem af

/Jens

Fra : John

Dato : 22-09-11 11:32

Pwh udtrykte præcist:

> [...]
> imellem, man kan få de kvindfolk
> helt op i det røde felt hvis man er i det hjørne.
> Synd John ikke gider skrive i deres forum, han

Det koster at være medlem derinde.
Er medlem i MC gruppen

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-11 05:32

> [...]
> helt op i det røde felt hvis man er i det hjørne.
> Synd John ikke gider skrive i deres forum, han ville kunne pisse dem af

Nå ja, det er vist et stykke tid siden jeg har været derinde... Nå jeg skal
vel derind engang, og fjerne Donken... Og have oprettet Alli, som Donkens
afløser hedder... Hun er en fantastisk damemagnet... Aldrig har jeg været så
omsværmet ... Jeg var oppe at gå hundevagt på markedet... Jeg kom med en
Sct Bernhard, og gik hjem med en Kinesisk Hårløs )... Selv fulde unge
mænd, fandt det passende, at udvise respekt ).. Men det var nu også et
ganske godt marked, uden nævneværdige episoder... Så hun skræmte kun livet
af 3 udenlandske Tivolifolk, samt et par unge damer, der ikke var helt klar
over, hvilken campingvogn de skulle sove i.

M.V.H.....Benny..

Fra : Pwh

Dato : 23-09-11 19:27

Kan efterhånden godt forstå at specielt denne gruppe er død
Ikke for at pive, men alligevel.

Jeg skrev et rimeligt langt svar til dig John hvor jeg fortalte at
min Balder var kommet seriøst til skade.

Det indlæg gad du ikke engang svarer på, det eneste du gad svarer
på var at HG skal have en symbolsk betaling for at melde sig ind.
Ikke et ord om hvordan det går med balledyret eller en fis,
det rager dig nok en høstblomst.

Svaret fra dig Benny kan jeg i samme ombæring se har samme forståelse
Lang historie om dine egne hunde, men spørge til hvordan det går med
min hund det pt er under kniven gider du ikke

Kan godt værer at HG er en anelse for kvindagtigt,
men dette er for mig direkte ligegyldigt,
gider jeg ikke bruge meget mere tid på hvis det er.

/Jens

Fra : John

Dato : 23-09-11 20:10

Pwh sendte dette med sin computer:

> Jeg skrev et rimeligt langt svar til dig John
> hvor jeg fortalte at
> min Balder var kommet seriøst til skade.

Rolig nu Jensen

Jeg er ikke herinde hver dag.
Selvfølgelig er det trist når hunden er syg eller
kommer til skade, men det undgår vi nok ikke altid.

God bedring til Balder fra Milo også :D

Vedr hundegalleriet eller hvad det hedder, så er
det ikke så meget pengene, men det er jo stort set
befængt med kvinder, ikke at der er noget galt med
kvinder, men har ikke lyst til deres pussenusse
holdninger, og jeg ville blive ensom derinde :D

Denne gruppe er død det kan vi roligt sige.
Jeg er administrator på wordpress danmarks forum og
har nok at se til med besvarelser.

Ja det har så heller ikke så meget med Balders
sygdom/ulykke at gøre, men nærmere en forklaring på
hvorfor jeg ikke gider denne gruppe mere.

Vi vil blot være max 5 personer der sidder og
chatter sammen. B-)

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Pwh

Dato : 23-09-11 21:38

John, skrev:
> Pwh sendte dette med sin computer:

> Rolig nu Jensen
>
> Jeg er ikke herinde hver dag.

Skodundskyldning når du svaredede på mit andet indlæg.

> God bedring til Balder fra Milo også :D

Takker, lang genoptræning der er forude, shit happen :((

/Jens

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-09-11 21:52

Den 23-09-2011, skrev John:
> Denne gruppe er død det kan vi roligt sige.

Samme gælder dfb; forklaringen skulle være at folk hænger ud på
forskellige fora...

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Hans Paulin (6310)

Dato : 23-09-11 21:54

Pwh sendte dette med sin computer:
> Jeg skrev et rimeligt langt svar til dig John hvor jeg fortalte at
> min Balder var kommet seriøst til skade.

Jeg læste det (læser i øvrigt stort set alt her), men havde ikke
indtryk af at det var så slemt!?

Sympati og medfølelse herfra.

Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Pwh

Dato : 24-09-11 08:01

Hans Paulin (6310), skrev:
> Pwh sendte dette med sin computer:
>
> Jeg læste det (læser i øvrigt stort set alt her), men havde ikke
> indtryk af at det var så slemt!?
>
> Sympati og medfølelse herfra.

Slemt og slemt, det er noget der kan repareres, det tager bare lang tid.

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-11 10:26

> [...]
>
> Kan godt værer at HG er en anelse for kvindagtigt,
> men dette er for mig direkte ligegyldigt,
> gider jeg ikke bruge meget mere tid på hvis det er.

Jamen det kan da godt være, jeg kom for hurtigt forbi Balder... Det vil jeg
da ikke udelukke... Det kan godt være mine tanker mere rakte omkring mit
lam, som omtrent havde fået revet en klov af... Min Kanin, som vi endnu kun
har fundet hovedet af... Eller mine tre ænder, som Mikkel Ræv ( Tror vi da )
havde taget livet af. Samt en lille smule vand, vi skulle have skaffet os af
med... Det sidste er extremt problematisk, da min traktor er på værksted...
Men det hjælper da stille og roligt... Ænderne er blevet erstattet... Vandet
er blevet pumpet væk... Lammet er så småt begyndt at prøve at støtte på
kloven igen... Og der var vist ikke noget brænde der blev ødelagt af
vandet... Så alt i alt, ender det nok alligevel rimeligt godt... Men min
traktor er stadig på værksted... Nå ja, nu ved jeg ikke, er det for sent,
eller for tidligt at spørge efter... Hvordan går det med Balder ?..
Selvfølgelig, får mine egne problemer første prioritet... Det er jeg egoist
nok til at indrømme, og hvis jeg af og til virker kold og kynisk, plejer jeg
at forklare det med, at det er en erhvervssygdom. Eller som du ved jeg
plejer at sige SHIT HAPPENS...
Også somme tider for os selv... Det er ikke kun noget, der sker for
andre....

M.V.H....Benny..

Fra : nemoris@yahoo.com

Dato : 01-10-11 01:00

On 23 Sep., 20:26, "Pwh" <kkk...@email.dk> wrote:
> [...]
> på var at HG skal have en symbolsk betaling for at melde sig ind.
> Ikke et ord om hvordan det går med balledyret eller en fis,

Roligt nu, Jens. For Schæferfolk er det ikke ualmindeligt at bagbenene
på deres hyænekamel falder fra hinanden. Det er en del af hverdagen,
og så at sige ikke "noget at sankke om". Erfarne Schæferfolk ved lige
nøjagtig hvor de skal sparke deres hyænekamel for at baghjulene kan
følge med lidt igen til de falder af næste gang. Genoptræning kan slet
ikke betale sig.

For os der ikke har schæfer er det derimod en mere alvolig sag, for
bentøjet på vores hunde en sjælden gang går i udu så er det fordi der
virkelig er noget galt.

God bedring til Balder !

Hilsen Kim

Fra : Pwh

Dato : 01-11-11 20:17

nemoris@yahoo.com, skrev:

> For os der ikke har schæfer er det derimod en mere alvolig sag, for
> bentøjet på vores hunde en sjælden gang går i udu så er det fordi der
> virkelig er noget galt.

Du har ret, jeg er frygteligt tilbage :))

Balledyret sætter rekorder mht at komme sig over operationen,
de er dybt rystedede hos min dyrelæge.

Men sådan er det vel med en god solid raceren hund,
en sølle bjæfer ville nok værer død af smerte allerede :)

> God bedring til Balder !

Takker 1000 gange, han er snart go fin igen :)

Fra : news.inet.tele.dk

Dato : 28-10-11 04:14

giv schæferen og denne gruppe en grund til at underholde dig:D