Android sløves af Skype - Iphone4 gør ikk~
Fra : Per

Dato : 20-09-11 06:29

Hej !

En af mine venner har Android styresystem på en HTC desire HD. Han vil ikke
bruge Skype fordi det simpelthen tager for mange ressoucer og ram.

Jeg har en Iphone4 og her kan jeg på INGEN måde mærke at Skype kører og
sløver telefonen.

Er det en kendt svaghed at Android ikke han håndtere et simpelt program som
Skype og derved presse telefonen i knæ pga. ram mangel - eller er min ven
"hysterisk" ?

Jeg havde overvejet at prøve Android næste gang, men er lidt
tilbageholdende, hvis det ikke engang kan køre Skype ordentlig.

Mvh. Per

Fra : Chano Andersen

Dato : 21-09-11 06:55

Den 20-09-2011 07:29, Per skrev:
> Er det en kendt svaghed at Android ikke han håndtere et simpelt program
> som Skype og derved presse telefonen i knæ pga. ram mangel - eller er
> min ven "hysterisk" ?

Det kommer meget an på hvilken mobil man har anskaffet. Der findes en
del Android telefoner hvis hardware er lidt for dårlig til f.eks. at
håndtere Skype, så hvis det er en telefon i den billige ende, er det
helt forståligt, at den ikke kan håndtere Skype.

> Jeg havde overvejet at prøve Android næste gang, men er lidt
> tilbageholdende, hvis det ikke engang kan køre Skype ordentlig.

Jeg synes personligt at Skype kører lige godt på min iPod og min Android
baserede mobil...

- Chano Andersen