Den bedste der fik 0 points
Fra : Michel Sanomi

Dato : 19-09-11 10:23

Hej igen igen,

Hvilken sang synes I er den mest ufortjente, der fik 0 points i Melodi
Grand Prix?

Dette synes jeg ikke var fair. Bemærk de bare fødder!

Remedios Amaya: Quién maneja mi barca (Hvem styrer mit skib)

Jeg synes, den er formidabel...

http://www.youtube.com/watch?v=n8Kxse79VsM

Mange hilsner
Michel

Fra : Eva Schmidt

Dato : 19-09-11 18:22

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
[...]

Undskyld Michel - men jeg forstår godt de 0 point!

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-11 20:05

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Undskyld Michel - men jeg forstår godt de 0 point!
>
> mvh Eva

Det gør jeg til gengæld ikke. Den fortjente ikke 0 point.
Kan man ikke give minus-point?

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 19-09-11 18:45

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilken sang synes I er den mest ufortjente, der fik 0 points i Melodi
>Grand Prix?

Absolut ingen!

Fra : Max

Dato : 19-09-11 18:59

Hej Alex

> Absolut ingen!

Dem der fik 0 point havde fortjent dem, men dem der fik point
havde ikke fortjent dem :)

Max

Fra : Hauge

Dato : 19-09-11 19:04

Hej Max
Den 19-09-2011 19:58, Max skrev:
> Dem der fik 0 point havde fortjent dem, men dem der fik point
> havde ikke fortjent dem :)

Ud fra at ingen af jer ser Grand Prix, så undrer jeg mig over at I kan
udtale jer om det.. Men sådan er der jo så meget, folk er som de omtaler
Åge som værende.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-11 19:48

> Ud fra at ingen af jer ser Grand Prix, så undrer jeg mig over at I kan
> udtale jer om det..

Jamen det ved du jo absolut intet om Hauge.
Jeg har da set Grand Prix i årevis, hvilket startede som noget
kollegie-tradition engang for mange år siden, og traditionen har bare holdt
ved for nogle af os. Kitch-dyrkelse, med undtagelsesvise guldkorn er ok
sammen med nogle rammer øl :)
Vi opgav for nogle år siden, hvor det blev til den kolde krig mellem øst og
vest, hvilket pillede den sidste rest af spænding ud af forestillingen.

Så jeg har hørt min del af det lort det tabte, og også af det der vandt, og
har faktisk noget at have min holdning i.

Alex

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 20:01

Den 20-09-2011 20:48, Alex Linaa skrev:
> Jamen det ved du jo absolut intet om Hauge.

Muligvis ikke, men når det endelig er der, så tuder de fleste at det
lort vil de ikke se..

> Jeg har da set Grand Prix i årevis,

Jamen du er dygtig.

> hvilket startede som noget
> kollegie-tradition engang for mange år siden, og traditionen har bare holdt
> ved for nogle af os.

Så vil det altså sige, at man ser et show, selvom det er noget lort,
bare fordi det er tradition?

> Kitch-dyrkelse, med undtagelsesvise guldkorn er ok

Hm hm.

> sammen med nogle rammer øl :)

Ja ok, der kan jeg være med.

> Så jeg har hørt min del af det lort det tabte, og også af det der vandt, og
> har faktisk noget at have min holdning i.

Det er da også fint nok, men synes det er sygeligt at se noget som er
sådan en gang lort. Det er af samme årsag til at jeg ikke hører f.eks.
jazz, metal og lign. lort.

Gider dog heller ikke høre Hansi og lign., men det er ikke sådan at jeg
kvalmes af det, der skal noget som Bamse og Rasmus Sebach til.

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-11 20:21

> Det er da også fint nok, men synes det er sygeligt at se noget som er
> sådan en gang lort. Det er af samme årsag til at jeg ikke hører f.eks.
> jazz, metal og lign. lort.

Hvis man kun går efter "kvalitet", så ender man med at høre ren lort.
Horisonten bliver smal, og man stagnerer i én slags musik (som Åge)
Man kan da sagtens høre noget man ikke lige brænder for, når man kombinerer
det med konkurrencer i hvem der rammer vinderen, hvem der rammer taberne, og
en efterfølgende diskussion af hvor umusikalske europæerne er. Kitch er sgu
da ok, givet de rette omstændigheder (og øl) :)
Schlager og tyrolermusik giver også fint mening i et øltelt i München, selv
om det i alle andre sammenhænge er langt over kvalmegrænsen.

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 20:26

Den 20-09-2011 21:20, Alex Linaa skrev:
> Hvis man kun går efter "kvalitet", så ender man med at høre ren lort.

Helt enig.

> Horisonten bliver smal, og man stagnerer i én slags musik (som Åge)

Hehe, bare som info, så folk ikke kun tror jeg hører "kvalitet", jeg
skal til Rammstein i februar

> Man kan da sagtens høre noget man ikke lige brænder for, når man kombinerer
> det med konkurrencer i hvem der rammer vinderen, hvem der rammer taberne, og
> en efterfølgende diskussion af hvor umusikalske europæerne er.

Hehe.

> Kitch er sgu
> da ok, givet de rette omstændigheder

Aboslut enig, har da også en del af den type "musik" på lageret, og det
er da fedt.

> (og øl) :)

Uhauha, enig igen.

> Schlager og tyrolermusik giver også fint mening i et øltelt i München, selv
> om det i alle andre sammenhænge er langt over kvalmegrænsen.

Enig igen..

Er snart på vej til Tyskland/Østrig, så håber da på at høre lidt af det..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 21:05

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

Ikke enig. Slager giver mening og volksmusik giver mening, men jeg synes
overhovet ikke tyrolermusik giver mening, uanset hvad.
Jo forresten, det giver mening indenfor selvpineri, selvfølgelig.

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 21-09-11 10:01

> Enig igen..

Hmmm... skræmmende. Vi må være et pænt stykke inde i 2014, hvad angår kvoten
for at være enige

> Er snart på vej til Tyskland/Østrig, så håber da på at høre lidt af det..

Umpa-Umpa - "Noch ein bier bitte" - Umpa-Umpa :)
God tur, jeg er slet ikke misundelig ;)

/Alex

Fra : Hauge

Dato : 21-09-11 13:14

Den 21-09-2011 11:00, Alex Linaa skrev:
> Hmmm... skræmmende. Vi må være et pænt stykke inde i 2014, hvad angår kvoten
> for at være enige

Hehe, jeg skal prøve at holde lidt igen, mht. enigheden

> Umpa-Umpa - "Noch ein bier bitte" - Umpa-Umpa :)

hehe, blir' lidt fedt

> God tur, jeg er slet ikke misundelig ;)

Tark, men der er slet ikke noget at være misundelig på.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 21:02

"Alex Linaa" <www.linaa.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> kombinerer det med konkurrencer i hvem der rammer vinderen, hvem der
> rammer taberne, og en efterfølgende diskussion af hvor umusikalske

Hvis man har rigtig god tid og ikke skal slå græsplæne, luge ukrudt, vaske
vinduer, lave mad og al mulig andet.
Så er det selvfølgelig helt på sin plads med "en efterfølgende
diskussion" og analyse og Fanden og hans pumpestok, af
tidskrævende aktiviteter om ingenting, i et dystert kælderrum.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 20:57

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Ja ok, der kan jeg være med.

Også jeg, dog kun hvis der også var e´n kasse høreværn til rådighed

> [...]
>
> Gider dog heller ikke høre Hansi og lign., men det er ikke sådan at jeg
> kvalmes af det, der skal noget som Bamse og Rasmus Sebach til.

Ja, det kræver sin panodil, for at holde det skrigeri ud.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-11 20:06

> Dem der fik 0 point havde fortjent dem, men dem der fik point
> havde ikke fortjent dem :)
>
> --
> Mvh
> Max

Fnis le le grine

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-11 20:09

> Dem der fik 0 point havde fortjent dem, men dem der fik point
> havde ikke fortjent dem :)
>
> --
> Mvh
> Max

Dem der fik 0 point havde ikke fortjent dem,
men dem der fik point havde heller ikke fortjent dem.

De skulle alle have haft minus-point med 3 høreværn nedad

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 19-09-11 20:46

Den 19-09-2011 21:09, Åge Halldorsson skrev:
> De skulle alle have haft minus-point med 3 høreværn nedad

Din far burde have brugt kondom.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 19-09-11 21:41

> Din far burde have brugt kondom.
>
> Mvh Hauge

Hauge, hvordan går det ellers, din gamle ged ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 04:06

Den 19-09-2011 22:41, Åge Halldorsson skrev:
> Hauge, hvordan går det ellers, din gamle ged ?

Joeh tak, det går ganske fint, hvad med dig? ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 05:35

> Joeh tak, det går ganske fint, hvad med dig? ;)
>
> Mvh Hauge

Jo tak, dettt-.....
Jeg sidder jo hele tiden og venter på at Krutte kommer og skriver noget
Krutte-noget. Når du så er så samtidig, så har der nogen gange gået
fuldstændig
"ged" i den. Det har´nogen gang skabt en vis form for underholdning. Mildest
talt.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 20-09-11 09:22

> Din far burde have brugt kondom.
>
> Mvh Hauge

Er du da tosset... Åge er årsagen til, de blev opfundet )

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-09-11 12:04

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Er du da tosset... Åge er årsagen til, de blev opfundet )
>
> M.V.H....Benny..

Benny, din spasmager *LOL*

Tror I forresten han er enebarn???

mvh Eva

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-11 12:13

Eva Schmidt skrev:

> Tror I forresten han er enebarn?

Der kan ikke være mere end en af hans slags

>??

Dem kan du bruge en anden gang

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 14:26

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Der kan ikke være mere end en af hans slags

Arrhhhhh................. der er da også mange andre fornuftige folk.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 13:30

Den 20-09-2011 13:04, Eva Schmidt skrev:
> Tror I forresten han er enebarn???

Uanset hvad han er, så er han i hvert fald TOnedøv..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 14:28

> TOnedøv..
>
> Mvh Hauge

"TO" ne døv" hahaha.
Den humor er altså liiiiiiieeeee lidt for avanceret her.

Hislen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-09-11 17:29

Hej
On 20-09-2011 15:27, Åge Halldorsson wrote:
> Den humor er altså liiiiiiieeeee lidt for avanceret her.

Bare fordi noget går over _din_ forstand, behøver det ikke betyde at det
er specielt avanceret. :)

Mvh
Martin

Fra : Max

Dato : 20-09-11 17:58

Hej Martin

> Bare fordi noget går over _din_ forstand, behøver det ikke betyde at
> det er specielt avanceret. :)

Kommer til at tænke blondinen der udbrød "det her går over min
forstand !", hun stod i vand til navlen.

Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 18:01

> Kommer til at tænke

> Mvh
> Max

Du Godeste PAS PÅ! - der vil efter alt at dømme blive tale om en kraftig
overbelastning.

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-09-11 18:03

Hej
On 20-09-2011 18:57, Max wrote:
> Kommer til at tænke blondinen der udbrød "det her går over min
> forstand !", hun stod i vand til navlen.

.... og siden har man ikke kunnet finde ud af om det er fiskene der
lugter af kvinde, eller kvinderne der lugter af fisk.

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 18:02

"Martin [TMM]" <tmm@-CUT-turutter.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Bare fordi noget går over _din_ forstand, behøver det ikke betyde at det
> er specielt avanceret. :)
>
> Mvh
> Martin

Øjhhhh...... De kalder ham Kloge Martin ude i byen

PS: Aner ikke hvorfor

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 18:14

Den 20-09-2011 19:01, Åge Halldorsson skrev:
> PS: Aner ikke hvorfor

Sikkert fordi han, og de fleste andre, overgår din forstand.. ;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 18:54

> Sikkert fordi han, og de fleste andre, overgår din forstand.. ;)
>
> Mvh Hauge

................ mener du ikke "fantasi" ?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:00

Den 20-09-2011 19:54, Åge Halldorsson skrev:
> ............... mener du ikke "fantasi" ?

Nej, din fantasi er der ingen der overgår, både på godt og ondt..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:08

> Nej, din fantasi er der ingen der overgår, både på godt og ondt..
>
> Mvh Hauge

Arhhhhh......Må jeg nu ligeee......
Min fantasi var i hvert fald ikke stor nok til, at jeg kunne forestille
mig, at tysk slagers sejrsgang
over Danmark i disse år, ville blive så voldsom stor som den er.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:13

Den 20-09-2011 20:08, Åge Halldorsson skrev:
> Arhhhhh......

Hmm, kom du lige?

> Må jeg nu ligeee......

Jada, men hvad?

Hmm, nej, vil alligevel ikke vide det.

> Min fantasi var i hvert fald ikke stor nok til, at jeg kunne forestille
> mig, at tysk slagers sejrsgang
> over Danmark i disse år, ville blive så voldsom stor som den er.

Nåja, man kan definere sejrsgang på mange måder, mange kan jo også li'
Bamse og andre lige så ligegyldige "sangere", sååeeh..

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:16

> Hmm, kom du lige?

Jahh........ "jeg kom lige" i tanker om, at jeg vil ud at lave en kop kaffe.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:22

Den 20-09-2011 20:15, Åge Halldorsson skrev:
> Jahh........ "jeg kom lige" i tanker om, at jeg vil ud at lave en kop
> kaffe.

Med fløde?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:23

> Med fløde?
>
> Mvh Hauge

Yrdhk!

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:22

> Med fløde?
>
> Mvh Hauge

Nej bare sukker...

M.V.H...Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:22

meddelelse news:4e78d859$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> Jahh........ "jeg kom lige" i tanker om, at jeg vil ud at lave en kop
> kaffe.
>
> Hilsen Åge

Min kop er også ved at være tom, så kom lige med en topopper...

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:21

> [...]
>
> Nåja, man kan definere sejrsgang på mange måder, mange kan jo også li'
> Bamse og andre lige så ligegyldige "sangere", sååeeh..

Vil du så ikke også lige definere " Og andre lige så ligegyldige " Sangere
".. Da jeg kan lide begge " Samt hvad dækker sååeeh over.... Det var da
egentligt ret dejligt at vide, hvor mange af dem, jeg kan lide der hører til
i kategorien " Andre lige så ligegyldige sangere... Er det F.eks The Beatles
?

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 20-09-11 19:38

On 20-09-2011 20:08, Åge Halldorsson wrote:

> Min fantasi var i hvert fald ikke stor nok til, at jeg kunne forestille
> mig, at tysk slagers sejrsgang
> over Danmark i disse år, ville blive så voldsom stor som den er.

Ja det må stoppes.
Videoen er lidt utydeligt, og jeg kan kun genkende hansi-håret. Er det ham?
Meget passende kommentarer under videoen:
http://www.vix.dk/v/147375

Henning

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-09-11 18:14

Hej
On 20-09-2011 19:01, Åge Halldorsson wrote:
> Øjhhhh...... De kalder ham Kloge Martin ude i byen
> PS: Aner ikke hvorfor

Du ved altså heller ikke hvorfor en skovl hedder en skovl?
Åge, du er nu morsom.

Mvh
Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 18:59

> Hej
>
> Du ved altså heller ikke hvorfor en skovl hedder en skovl?

Hwa? Jam.. øh. er du da en skovl? - Hvad har en skovl med dig at gøre" ?

> Åge, du er nu morsom.

Jeg siger "tak"

TAK!

> Mvh
> Martin

Jamen hvorfor underskriver du dig så ikke
Mvh
Skovl

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:00

Den 20-09-2011 19:59, Åge Halldorsson skrev:
> Hwa? Jam.. øh. er du da en skovl? - Hvad har en skovl med dig at gøre" ?

Skal vi svare?

> Jeg siger "tak"
>
> TAK!

Hmm, nu takker du da vist helt over.. UR'ha.

Mvh Hauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-09-11 19:02

Hej
On 20-09-2011 19:59, Åge Halldorsson wrote:
> Hwa? Jam.. øh. er du da en skovl? - Hvad har en skovl med dig at gøre" ?

Ikke jeg ved af.
En gang i mellem går jeg ud og graver huller i haven. Er det det du mener?

> Jeg siger "tak"
>
> TAK!

Stor dreng.

> Jamen hvorfor underskriver du dig så ikke
> Mvh
> Skovl

Jeg synes ikke jeg ville tage den glæde fra dig. :)

Mvh
Sko... Øh, Martin

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:12

> Mvh
> Sko... Øh, Martin

Hvis min skovl brækker, må jeg så låne dig til at skovle med ?

Hilsen Spa.. øh Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:13

meddelelsen news:4e78d767$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvis min skovl brækker, må jeg så låne dig til at skovle med ?

Jeg gider Sgu ikke bruge Hauge, den "spade".

Hi hi hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:23

Den 20-09-2011 20:13, Spa.. øh Åge skrev:
> Jeg gider Sgu ikke bruge Hauge, den "spade".

Hehe, du er bare misundlig på, at jeg kan bryde igennem....

> Hi hi hilsen Spa.. øh Åge

Mvh HjerneHauge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 20-09-11 19:23

Hej
On 20-09-2011 20:11, Åge Halldorsson wrote:
> Hvis min skovl brækker, må jeg så låne dig til at skovle med ?

Jada, hvor vil du tage fat?

> Hilsen Spa.. øh Åge

Spasmager?

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:23

Den 20-09-2011 20:22, Martin [TMM] skrev:
> Jada, hvor vil du tage fat?

Håndtaget vel?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:33

> Håndtaget vel?
>
> Mvh Hauge

Ja Sgu hellere det, end i "skaftet".
Hov! hvorfor fan... kom jeg nu til at tænke på Liberal Arroganse?
http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Simon%20Emil%20Ammitzboll%20m%20mand.aspx Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:36

meddelelsen news:4e78dc77$0$56777$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hov! hvorfor fan... kom jeg nu til at tænke på Liberal Arroganse?
> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Simon%20Emil%20Ammitzboll%20m%20mand.aspx

Jeg smutter lige ud og drikker 10 liter vand

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 20-09-11 19:37

Den 20-09-2011 20:33, Spa.. øh Åge skrev:
> Ja Sgu hellere det, end i "skaftet".

Hm hm..

> Hov! hvorfor fan... kom jeg nu til at tænke på Liberal Arroganse?
> http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte%20DK/Simon%20Emil%20Ammitzboll%20m%20mand.aspx

Føj for s... Hvordan kan du ødelægge sådan en fin aften?!.

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:40

> Føj for s... Hvordan kan du ødelægge sådan en fin aften?!.
>
> Mvh Hauge

Øjeblik
Jeg føler mig lidt sløj. Jeg skal lige ud og tømme en æske Paracetamol
eller Panodil. Og have 10 liter vand og en kubikmeter kaffe

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:25

meddelelse news:4e78d767$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Martin [TMM]" <tmm@-CUT-turutter.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis min skovl brækker, må jeg så låne dig til at skovle med ?
>
> Hilsen Spa.. øh Åge

Den Greb jeg

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:24

"Martin [TMM]" <tmm@-CUT-turutter.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Du ved altså heller ikke hvorfor en skovl hedder en skovl?
> Åge, du er nu morsom.
>
> Mvh
> Martin

Nej men jeg ser da frem til forklaringen

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 14:48

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> "Martin [TMM]" <tmm@-CUT-turutter.dk> skrev i en meddelelse

> Nej men jeg ser da frem til forklaringen
>
> M.V.H....Benny..

Jamen wed du hwa`. Sån er der jo så meget. Så kan man jo også lige så godt
spørge hvorfor Martin ikke hedder en skovl - Ik`k?

Hillsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 16:02

meddelelse news:4e79eb0c$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Jamen wed du hwa`. Sån er der jo så meget. Så kan man jo også lige så godt
> spørge hvorfor Martin ikke hedder en skovl - Ik`k?
>
> Hillsen Åge

Hvor skulle jeg vide det fra, jeg kender ikke Martin...
Men det kan være jeg kommer til det

M.V.H....Benny..

Fra : Martin [TMM]

Dato : 21-09-11 18:34

Hej
On 21-09-2011 17:02, Benny Mortensen wrote:
> Hvor skulle jeg vide det fra, jeg kender ikke Martin...
> Men det kan være jeg kommer til det

Uha skræmmende tanke. Men det der festivitas de afholder på Fur i ny og
næ er da inden for rækkevidde.
De har jo også et sted deroppe der hælder noget gæret malt-afkog på
flasker. De skulle være ret gode til det de gør, har jeg hørt noget om.

Mvh
Martin

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-11 07:37

> [...]
> De har jo også et sted deroppe der hælder noget gæret malt-afkog på
> flasker. De skulle være ret gode til det de gør, har jeg hørt noget om.

Huh, ja det er godt nok farligt... Bortset fra, at jeg ikke rigtigt kan se,
hvordan og hvad de gør på Fur, kommer mig ved Men Ok, det er da inden
for rækkevidde, men set i det lys, har jeg vist været flere gange i
Sakskøbing end på Fur... Så ved jeg ikke lige hvad i DK, der skulle være
udenfor rækkevidde, så vi må vel bare vænne os til, at vi lever livet
farligt... Men det er da godt nok så længe siden, jeg har været på Fur, så
man kunne godt fristes til at gøre forsøget igen, og tro mig.... Sidste gang
var på ingen måder slemt... Der var lige så dejligt på Fur, som der var i
Sakskøbing... På Fur har de en Åge, og på Lolland & Falster, stjæler de
fjerkræ til den store guldmedalje.... Så skal jeg være ærlig, så tror jeg
sgu jeg vælger risikoen for at møde en Åge..

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 18:57

> Hvor skulle jeg vide det fra, jeg kender ikke Martin...
> Men det kan være jeg kommer til det
>
> M.V.H....Benny..

Hehe. Nå du har ikke fået gravet have endnu?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 21-09-11 19:03

Den 21-09-2011 19:56, Åge Halldorsson skrev:
> Hehe. Nå du har ikke fået gravet have endnu?

Så kan benny bruge Martin som skovl til at grave jord væk, lægge fliser
bagefter og så bruge dig som brolæggerjomfru.

;)

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 19:27

> Så kan benny bruge Martin som skovl til at grave jord væk, lægge fliser
> bagefter og så bruge dig som brolæggerjomfru.
>
> ;)
>
> Mvh Hauge

"brtolæggerjomfru". Hwa skal Eva så bruges til?

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 21-09-11 20:06

Den 21-09-2011 20:27, Åge Halldorsson skrev:
> "brtolæggerjomfru".

Med eller uden stavefejl?

> Hwa skal Eva så bruges til?

Hvad synes du?

Mvh Hauge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 20:22

> Med eller uden stavefejl?

> Hvad synes du?
>
> Mvh Hauge

Selvfølgelig uden snave-fejl.
HAHAHAH

Hvad siger Eva-pigen selv?

Hilsen Åge

Fra : Martin [TMM]

Dato : 21-09-11 20:07

Hej
On 21-09-2011 20:27, Åge Halldorsson wrote:
> "brtolæggerjomfru". Hwa skal Eva så bruges til?

Det er da hende der kommer med kaffe og småkager til de hårdtarbejdende.

Mvh
Martin

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-11 07:47

meddelelse news:4e7a2c7b$0$278$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> "brtolæggerjomfru". Hwa skal Eva så bruges til?
>
> Hilsen Åge

Tja, lad mig se, Eva... Tja, hun kunne jo komme med frisk kaffe, køre til
bageren... Hente mig en kold pils af og til... Og hvem ved, måske endda få
kommandoen over grillen.... Jeg vil tro, jeg snildt kunne finde på en
fornuftig udnyttelse af hendes evner.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 14:24

> [...]
> bageren... Hente mig en kold pils af og til... Og hvem ved, måske endda få

Så kommer hun nok til at hedde "Grill-Eva" eller Grill-va.
Så skal Krutte nok få sin rumpe op fra pommesFrites-gryden, for at se
hvad der nu er ved at ske.
Krutte-manden er så glad ved grillbaren. Det er ikke det samme som Svendborg
Grill

> Jeg vil tro, jeg snildt kunne finde på en fornuftig udnyttelse af hendes
> evner.

Nu er det jo altså Henningens Eva du omtaler. Pas nu på han ikke bliver
jaloux.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-11 06:04

meddelelse news:4e7b36db$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> Svendborg Grill

> Nu er det jo altså Henningens Eva du omtaler. Pas nu på han ikke bliver

Altså Åge

Nu var det kaffemaskine og Grill, Eva kunne få kommandoen over, ikke mig...
Var det tilfældet, var Henning nok det mindste problem... Skrubtudsen ville
nok opføre en dans, der var noget værre end den Henning kunne præstere....
Skulle jeg have en ny kone, ville jeg dog forhåbentligt stadig have så meget
respekt for hende, så jeg ville have afviklet hende først, før en ny kom på
tale.... Og altså bare for at slukke lyset ved håbefulde ungersvende... Min
Skrubtudse har jeg absolut ingen planer om at afvikle...

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 23-09-11 18:24

> [...]
> først, før en ny kom på tale.... Og altså bare for at slukke lyset ved
> håbefulde ungersvende... Min Skrubtudse har jeg absolut ingen planer om at

Tag det bare roligt Benny - Åges fantasi har det med at rende af med ham

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 19:22

> Tag det bare roligt Benny - Åges fantasi har det med at rende af med ham
>

> mvh Eva

Jaja, Grill-va.
Det er wældigt

Hilsen åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-11 10:35

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Tag det bare roligt Benny - Åges fantasi har det med at rende af med ham
>

> mvh Eva

Ja jeg tror der er gået en lille Kirsten Giftekniv tabt i ham...

Vaner han tillagde sig ude i mÅgekolonien

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 12:17

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> Ja jeg tror der er gået en lille Kirsten Giftekniv tabt i ham...
>
> Vaner han tillagde sig ude i mÅgekolonien
>
> M.V.H....Benny..

Man kan aldrig vide med Åge *GG*

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 12:39

> Man kan aldrig vide med Åge *GG*
>
> mvh Eva

I er vist et værre nogle jer to. Hwa siger Henningen mon til jeres flirteri?
http://www.danskenaivister.dk/W%20Schaldemose/Image/Elskende_par_S.jpg

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-11 13:45

meddelelse news:4e7dc147$0$285$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> I er vist et værre nogle jer to. Hwa siger Henningen mon til jeres
> [...]

Jamen skulle det bekymre os... Det tror jeg da ikke.. :)

Hvad er den af Åge, har du hemmeligheder for os...

Du har da ikke fortalt du har fundet en kæreste

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-09-11 16:24

> [...]
>
> Hvad er den af Åge, har du hemmeligheder for os...
>
> Du har da ikke fortalt du har fundet en kæreste

Og så tager Åge ikke engang stråhatten af, når han kysser kæresten *GG*
)

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 24-09-11 16:27

> Og så tager Åge ikke engang stråhatten af, når han kysser kæresten *GG*
> )

Jeg æder heller ikke stråhatte

Hilsen Åge

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-09-11 16:30

Åge Halldorsson skrev:

>Jeg æder heller ikke stråhatte

Men til tider tyder det på at der ryger nogen hashkager ned

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 25-09-11 09:55

> [...]
>

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Og så tager Åge ikke engang stråhatten af, når han kysser kæresten *GG*

Nej han er vel bange for, at der ligger Kattegrus i skyggen )

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-11 07:40

> Så kan benny bruge Martin som skovl til at grave jord væk, lægge fliser
> bagefter og så bruge dig som brolæggerjomfru.
>
> ;)
>
> Mvh Hauge

Kunne faktisk godt trænge til at få dem lagt om, samt en ny terasse... Så
kan Åge også få noget at bruge alle sine panodiler til

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-11 07:38

meddelelse news:4e7a2553$0$280$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Hehe. Nå du har ikke fået gravet have endnu?
>
> Hilsen Åge

HeH... Nej...

Men det var måske en ide, selv om han nok bliver slidt ned til håndtaget

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 22-09-11 14:25

> [...]
>
> HeH... Nej...
>
> Men det var måske en ide, selv om han nok bliver slidt ned til håndtaget

Så kan vi brugte Hauge, den spade.

Hilsen Åge

Fra : Hauge

Dato : 22-09-11 16:11

Den 22-09-2011 15:24, Åge Halldorsson skrev:
> Så kan vi brugte Hauge, den spade.

Men han er en rar spade....

Mvh Hauge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-11 06:06

> Men han er en rar spade....
>
> Mvh Hauge

Så skal du ikke være Spade her... Mine har det ikke så godt... De hakker
noget i det

M.V.H.....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 23-09-11 14:13

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> Så skal du ikke være Spade her... Mine har det ikke så godt... De hakker
> noget i det

Min spade er også noget sløv, så når jeg skal grave have, så kan du dæleme
tro at det er hårdt arbejde. Der er virkeligt noget at "rive" i.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 24-09-11 10:33

meddelelse news:4e7c85d5$0$56786$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
>
> Min spade er også noget sløv, så når jeg skal grave have, så kan du dæleme
> tro at det er hårdt arbejde. Der er virkeligt noget at "rive" i.

Jamen det var kun fordi du ikke forstod den Åge... Mine huller er som regel
dybe... og når vi kommer ca 75 cm ned, render vi på et lag al. Det er
derfor mine spader hakker i det... Uha de er skam skarpe nok, men derfor er
det alligevel hårdt arbejde at komme igennem

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 23-09-11 06:05

meddelelse news:4e7b3713$0$290$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Så kan vi brugte Hauge, den spade.
>
> Hilsen Åge

Så skal han huske Panodilerne, for det er ret ofte, vi skal ned gennem Al'en

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 14:24

> Benny, din spasmager *LOL*
>
> Tror I forresten han er enebarn???
>
> mvh Eva

I er da vist et par værre turtel-duer, jer to.
Ja i er, såmænd.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 08:11

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Benny, din spasmager *LOL*
>
> Tror I forresten han er enebarn???
>
> mvh Eva

Altså Eva

Kan du nu lade være med at så, så skrækkelige tanker hos os... En Åge ER
MERE END NOK )
Bare tanke om, der kan være flere.... FY Skam DIG

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-09-11 12:58

> [...]
> MERE END NOK )
> Bare tanke om, der kan være flere.... FY Skam DIG

Jeg skammer mig og undskylder

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 14:50

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg skammer mig og undskylder
>
> mvh Eva

Uhhhhh hadada dada - Fedtenumse fedtenumse hwa? - I er Sgu et par wærre
nogen.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 16:00

meddelelse news:4e79eb97$0$56784$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> "Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i meddelelsen

> Uhhhhh hadada dada - Fedtenumse fedtenumse hwa? - I er Sgu et par wærre
> nogen.
>
> Hilsen Åge

Ja ja Åge, bare rolig, vi skal nok få skovlen under sådan en kattegrus
specialist

M.V.H....Benny..

Fra : Eva Schmidt

Dato : 21-09-11 20:50

"> Ja ja Åge, bare rolig, vi skal nok få skovlen under sådan en kattegrus
> specialist
>
> M.V.H....Benny..

Er det mig du hentyder til Benny ??????

Jeg har nemlig katte, så jeg ved da lidt om godt og dårligt grus )

mvh Eva

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 21-09-11 21:39

> Jeg har nemlig katte, så jeg ved da lidt om godt og dårligt grus )
>
> mvh Eva

Ja, Eva har en mis.

gnæk

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 22-09-11 07:42

> [...]
>

> Er det mig du hentyder til Benny ??????
>
> Jeg har nemlig katte, så jeg ved da lidt om godt og dårligt grus )

Nej det var da Åge... Han bor jo I kattebakken

M.V.H....Benny..

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-09-11 16:04

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Jeg skammer mig og undskylder
>
> mvh Eva

Tak, det var dejligt, nu skal jeg på nedtrapning af Valium igen

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 14:35

meddelelsen news:4e77936b$0$298$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> De skulle alle have haft minus-point med 3 høreværn nedad

......eller måske i stedet 1 betonblander, 4 vinkelslibere, 5 boremaskiner, 7
rundsave og 10 skærebrændere nedad.

Hilsen åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 20-09-11 14:59

meddelelsen news:4e789681$0$56780$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> meddelelsen news:4e77936b$0$298$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> .....eller måske i stedet 1 betonblander, 4 vinkelslibere, 5 boremaskiner,

Ahrrr Åge - der har da førhen været gode sange i MGP - den du omtaler må
være den finske vinder fra 2006

http://www.youtube.com/watch?v=mTBpBjmVXE8

(husk høreværnet)

mvh Eva

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-09-11 15:06

Eva Schmidt skrev:

> være den finske vinder fra 2006

Den bedste sang i MGP i flere årtier.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 15:21

> Den bedste sang i MGP i flere årtier.
>
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

JESUS CHRIST!
http://nickshell1983.files.wordpress.com/2010/10/sacredheartjesus3.jpg

Hilsen Åge

Fra : Ukendt

Dato : 20-09-11 21:00

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

>Hvilken sang synes I er den mest ufortjente, der fik 0 points i Melodi
>Grand Prix?

Jeg kom i tanker om et kuriosum, nemlig Jahn Teigen fra 1978:
http://www.youtube.com/watch?v=RMxzOscaky8
Den scorede absolut nul ved det internationale Grand Prix, hvilket var helt
fortjent imø, for der er intet musikalsk at komme efter, og han kan ikke
synge rent ;)
Men det kuriøse er, at han bagefter udgav albummet "This Year's Loser", som
gav en vis succes i Norge, og bl.a. indbragte ham Spellemannprisen får årets
mandlige sanger: http://no.wikipedia.org/wiki/Spellemannprisen_1978

Men ok, det er ikke verdens største pris, ja ikke engang en stor pris i
Norge ;)

/Alex