Søges: Wireless router med 5+ porte og VPN
Fra : Peter Jørgensen

Dato : 19-09-11 14:19

Jeg har en gammel Linksys WRT54G router, med DD-WRT der trænger til en
opgradering.

Jeg har først og fremmest brug for 802.11n, men har også nogle flere
krav og nogle ønsker.
Jeg skal kunne lave en VPN forbindelse hjem fra min iPhone, med en
fornuftig hastighed, så jeg kan streame video hjemmefra. Det må gerne
være via DD-WRT eller tilsvarende custom firmware.
Jeg vil rigtig gerne have mere end 4 switch porte, så jeg ikke behøver
at sætte en switch bagefter, men det kan jeg leve med.
Prisen er absolut også et issue - forventer det kan findes for under
700 kroner, hvis jeg nøjes med 4 porte. Det ser ud til at mere end 4
porte pludselig hæver prisen helt grotesk.

Nogen forslag?

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Mcwm

Dato : 19-09-11 22:35

Den 19-09-2011 22:19, Peter Jørgensen skrev:
> Nogen forslag?

Et forslag, dog uden de 5 porte. Derimod, kan du smide DD-wrt på den også...

http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?pid=705749

Venligst
Mcwm

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 19-09-11 22:54

On Mon, 19 Sep 2011 13:19:26 -0700 (PDT)
Peter Jørgensen <pdj1974@hotmail.com> wrote:

> Nogen forslag?

Denne: http://www.edbpriser.dk/Product/Details.aspx?sp=all&pid=4299123
Seneste stable fra DD-WRT kan installeres, og alt skulle virke. Læg
mærke til forstærkning på 3 dBi samt at antenner kan demonteres, så der
kan tilsluttes bedre antenner såfremt, der er behov for større
rækkevidde. Jeg har fået WDS wireless bridge til at virke med min
bedagede Awaya (der dog stadigvæk tidsvarige specs)

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 20-09-11 12:01

Peter Jørgensen <pdj1974@hotmail.com> wrote:

<snip>

> Prisen er absolut også et issue - forventer det kan findes for under
> 700 kroner, hvis jeg nøjes med 4 porte. Det ser ud til at mere end 4
> porte pludselig hæver prisen helt grotesk.
>
> Nogen forslag?

Det skulle ikke være noget problem at sætte en switch i et af LAN
portene.

Jeg har lige selv anskaffet en WNR3500L for sjov i Fona til 699,95 kr.

http://www.dd-wrt.com/site/support/router-database

Indtast "00L" i søgefeltet.

--
Ikke ham på Facebook.