Trådløs router med 3,5G understøttelse
Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-09-11 14:57

x-post:

dk.teknik.telefoni.mobil og dk.edb.netvaerk.traadloest

Jeg så lige sådan een i vores lokale Aldi:

http://www.unisupport.net/?product/index/ipn/402

"Trådløs-N Pico 3.5G router".

Den har mange smarte funktioner. Jeg kan især li' at den kan strømfødes
fra USB.

Nogen der ved vad den koster? Jeg kan ikke finde den på Aldi.dk og den
var (endnu) ikke prissat i butiken.

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Hauge

Dato : 18-09-11 15:01

Den 18-09-2011 15:56, Axel Hammerschmidt skrev:
> Nogen der ved vad den koster? Jeg kan ikke finde den på Aldi.dk og den
> var (endnu) ikke prissat i butiken.

Hos den Aldi der er tæt på mig, Egå, står den til 200 kr.

Mvh Hauge

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 18-09-11 17:54

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote:

> Hos den Aldi der er tæt på mig, Egå, står den til 200 kr.

Det var sgu' en rimelig pris!

Jeg har en ABEO - en model Aldi solgte for et par år siden. Den er lidt
mere klodset - og strømforsyning er med en strøm-igle.

--
Ikke ham på Facebook.