Oktoberfesten kører - her er årets oktober~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:12

Oktoberfesten i München har en side med årets oktoberfest-slagere.

http://www.oktoberfest.de/de/article/Aktuell/Meldungen/%28M%C3%B6chtegern%29-Wiesn-Hits+2011/2636/

Rigtig gode sange

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:26

meddelelsen news:4e75ee16$0$289$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

Hvilken slagersmusik kan man så høre i München, til oktoberfesten ? - Især
Henning Jensen har ønsket at vide noget om det emne.

"Simmisamma" spiller i teltet Das Hippodrom - Det er mest unge der kommer
der. Det er et af de mest besøgte telte
http://www.youtube.com/watch?v=1ppeYzA389Y&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6gnp70YLg3M&feature=related

"Münchner Gschichten" spiller i teltet Das Hofbräu-Festzelt - her er det
mest ameriokanere og australiere der kommer
Her spiller de "Fliegerlied"
http://www.youtube.com/watch?v=DS3WbzcEQLo&feature=related'
Her spiller de Bjørn og okay-hittet "Aki braiki dance"
http://www.youtube.com/watch?v=3yfv0tqGayI&feature=related

Det var bare lige et par af teltene. Der er mange flere.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-09-11 14:32

On 18-09-2011 15:25, Åge Halldorsson wrote:

> Hvilken slagersmusik kan man så høre i München, til oktoberfesten ? -
> Især Henning Jensen har ønsket at vide noget om det emne.

Jeg skriver ned, og prøver at lave en komplet liste over de steder jeg
ikke skal komme.

Henning.

Fra : Ukendt

Dato : 18-09-11 16:35

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg skriver ned, og prøver at lave en komplet liste over de steder jeg
> ikke skal komme.

..Det er som at få råd om sexlivets glæder fra en nonne

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-09-11 17:35

On 18-09-2011 17:34, Alex Linaa wrote:

> .Det er som at få råd om sexlivets glæder fra en nonne

Når man alligevel er dernede, som sømanden sagde til nonnen, så gælder
det om at komme de rigtige steder.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 17:39

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> så gælder det om at komme de rigtige steder.
>
> Henning

................nemlig i et mørk og dunkelt kælderlokale, hvor man kan sidde
med sin hash-pibe og analysere et stykke pop-musik - mens fester kører løs
ovenover

Hilsen Åge

Fra : Eva Schmidt

Dato : 18-09-11 18:07

meddelelsen news:4e761e99$0$293$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> ...............nemlig i et mørk og dunkelt kælderlokale, hvor man kan
> sidde med sin hash-pibe og analysere et stykke pop-musik - mens fester

Henning er da vist mere til det oldgamle, som vores oldeforældre og
bedsteforældre lyttede til

mvh Eva

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-09-11 19:25

On 18-09-2011 15:25, Åge Halldorsson wrote:

> Her spiller de "Fliegerlied"
> http://www.youtube.com/watch?v=DS3WbzcEQLo&feature=related'

Man bure kommenterer alle disse numre du henviser til, men jeg vil nøjes
med en kommentar til et enkelt nummer.

"Fliegerlied" er komponeret af Andreas Donauer til gruppen "Donikkl
Weißwürschtl".
Gruppen består delvis af skolelærere samt et par musikere og deres
repertoire henvender sig til børn.
Nummeret er fra en af deres første børne-cd'er.

Det er på dette niveau også dit øl-telt-musik befinder sig. Skål.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 20:30

> Skål.