Honda VFR VTEC - farver???
Fra : Nocebo

Dato : 18-09-11 15:31

Hej!

Bare lige endnu et kort spørgsmål - er Honda VFR VTEC blevet
produceret i gul og sort fra fabrikkens side???

Eller kan jeg gå ud fra en gul version er omlarkeret evt. efter muligt
uheld???

Fra : Anders Houmark

Dato : 19-09-11 19:29

"Nocebo" <anders.bentzen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> produceret i gul og sort fra fabrikkens side???
>
> Eller kan jeg gå ud fra en gul version er omlarkeret evt. efter muligt

Den er lavet i gul i år 2000 - vist nok eneste år, men jeg kan tage fejl.

http://www.google.dk/search?q=honda+vfr+2000&num=20&hl=da&safe=off&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=0Yl3Tu_mAoqI4gTBgMmZDQ&ved=0CCgQsAQ&biw=1660&bih=1043

Mvh ANders

Fra : Matthias H. Matthies~

Dato : 19-09-11 20:36

Den 19-09-2011 20:29, Anders Houmark skrev:

> "Nocebo" <anders.bentzen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den er lavet i gul i år 2000 - vist nok eneste år, men jeg kan tage fejl.

> [...]

Årgang 2000 er ikke en VTEC

Hilsen Matthias

Fra : Anders Houmark

Dato : 20-09-11 13:47

"Matthias H. Matthiessen" <matthiessen@dioder.dk> skrev i meddelelsen

> Årgang 2000 er ikke en VTEC
>
> Hilsen Matthias

Aha

Fra : Armand

Dato : 20-09-11 20:48

> [...]
>

> "Nocebo" <anders.bentzen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Den er lavet i gul i år 2000 - vist nok eneste år, men jeg kan tage fejl.

Hæ!
JUSTDAMNGOOGLEIT!

--
Armand.