Hansi Hinterseer er glad ved sin krop - de~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 16:30

Hansi Hinterseer - jeg elsker min krop - Se bladforsiden nederst til venstre
: http://www.seoghoer.dk/Nyheder.aspx

http://www.bt.dk/musik/hansi-hinterseer-vil-laere-dansk

BT: Det østrigske schlagerikon er voldsomt populær i Danmark. Nu vil han
lære det danske sprog.

Hansi Hinterseer kritiserer danske radiostations ensidighed:
http://kpn.dk/popmusik/article2276319.ece

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 16:50

On 17-09-2011 17:30, Åge Halldorsson wrote:
> Hansi Hinterseer - jeg elsker min krop - Se bladforsiden nederst til
> venstre : http://www.seoghoer.dk/Nyheder.aspx

Detaljer og fif, tak.
Lad os gamle få lidt gode råd fra Hansi.

Hvad med botox. Det er en tanke jeg selv har overvejet? Men kan det
klares uden?
Hvis ja, så hvilke mærker?
Jeg har altid selv sværget til Lancôme, men er det det bedste til hårlak
og selvbruner, og creme til udglatning af rynker?
Eller er det nok med svagt lys og Fotoshop?

> Hansi Hinterseer kritiserer danske radiostations ensidighed:
> http://kpn.dk/popmusik/article2276319.ece

Det er noget selvmodsigende vrøvl.
Du har selv, den seneste tid, nogle gange indrømmet at een Hansi cd er nok.
Radiostationer (og næsten resten af befolkningen) har det på samme måde,
har man hørt eet nummer, har man hørt dem alle.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 16:53

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Det er noget selvmodsigende vrøvl.

NÅ!

> Du har selv, den seneste tid, nogle gange indrømmet at een Hansi cd er
> nok.

Ja, da - Kvikt observeret. Tillykke og hurrah.

> Radiostationer (og næsten resten af befolkningen) har det på samme måde,
> har man hørt eet nummer, har man hørt dem alle.

Ja, det kender vi jo fra daglig tæppebanker-radio. Men nu havde jeg heller
ikke lige forestillet mig at slagermusikken skulle bestå af det ene
Hansi-nummer efter det andet.
Der er f.eks. også en der hedder Helene.

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 17:02

On 17-09-2011 17:53, Åge Halldorsson wrote:

> Der er f.eks. også en der hedder Helene.

Ja, men... øeee...
er det ikke Hansi du starter tråden med?????

Tag dig en tur med gymnastiksangen, det kan klare din hjerne, og den er
faktisk bedre som original, end 'din' Hansi version:
http://www.youtube.com/watch?v=ZDG00xyq6nQ

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 17:09

> [...]
>
> Tag dig en tur med gymnastiksangen, det kan klare din hjerne, og den er
> faktisk bedre som original, end 'din' Hansi version:

Rolig rolig. Du må heelere liiiige få noget af dit elskede
Henning-Jensen-unge musik at dulme nerverne til
http://www.youtube.com/watch?v=xdBh5_IJd8I&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 17:12

On 17-09-2011 18:09, Åge Halldorsson wrote:

> Rolig rolig. Du må heelere liiiige få noget af dit elskede
> Henning-Jensen-unge musik at dulme nerverne til
> http://www.youtube.com/watch?v=xdBh5_IJd8I&feature=related

Lækre tøser.
Fortæl - hvem er de?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 17:18

> Lækre tøser.
> Fortæl - hvem er de?
>
> Henning

Øhhhh...... Jamen du plejer da at kalde sådan nogle for en flok gamle
pensionister, med gangstativ.

Nå, jasmen det er altså Margittas døtre
http://www.youtube.com/watch?v=5iX7FPEDxcs&feature=related

som her giver et slager-mix:
http://www.youtube.com/watch?v=vkyfRvNb2QQ&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 17:26

On 17-09-2011 18:18, Åge Halldorsson wrote:

> Øhhhh...... Jamen du plejer da at kalde sådan nogle for en flok gamle
> [...]

Dem har du aldrig linket til før. Hvor kender du dem fra?
Har du været lidt uheldig med googling?

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 18:07

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 18:13

Hallooo... hallooo... er her hul igennem?

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:02

> On 17-09-2011 19:06, Åge Halldorsson wrote:
>
> Hallooo... hallooo... er her hul igennem?
>
> Henning.

Ja hallo hallo! - Jorden kalder Henning - Jorden kalder Henning
Går det her igennem?

Hwa med et godt stykke musik hvor "Søster-Hjerterne" synger sammen med
dampfer-Maxi
http://www.youtube.com/watch?v=Dc46fdjrq3E&feature=related

Håber det går igennem.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 18:19

"Henning Jensen" <hbjweb@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Dem har du aldrig linket til før

Har jeg ikke? - Det tror jeg nu jeg har. Men never mind. Det kan da godt
være jeg ikke har.

> Hvor kender du dem fra?

Jeg kender dem ikke personligt, hvis det er så en lusket måde at tjekke om
de er fri på markedet. så bare rolig.

> Har du været lidt uheldig med googling?

Jowww, detttt.....
Men for at både rod på det, så får du her et link til erstatning. Håber at
du så er glad igen.
http://www.youtube.com/watch?v=Cf7oUYKj_3A
og
http://www.youtube.com/watch?v=I2DCfaPmEeM&feature=related

Her er der yderligere et Henning Jensen-ungt publikum. Tilfreds?
http://www.youtube.com/watch?v=gZE6I2832-I

Hilsen Åge

Fra : P. Petersen

Dato : 17-09-11 20:30

"Åge Halldorsson" skrev i meddelelsen

> [...]

http://www.youtube.com/watch?v=I2DCfaPmEeM&feature=related

Her er der yderligere et Henning Jensen-ungt publikum. Tilfreds?

Aage, du kan ikke snyde Henning.
Han falder ikke bare for et par unge damer med stramme patt-- (bryster).
Han er så urimelig, at han også vil have kvalitet og hvis han ikke kan få
det, så i det mindste en god historie.
Og lige i den her tråd leverer du ingen af delene.
Så stram brystholderen og lever varen.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : John

Dato : 18-09-11 13:41

> Lækre tøser.
> Fortæl - hvem er de?

Schwesterherz, 3 søstre, som tidl. optrådte sammen med deres mor i "Margitta
& Ihre Töchter".

Musikken er country-inspireret: http://www.youtube.com/watch?v=ydIE7dbDt-A

Margitta solo: http://www.youtube.com/watch?v=onPtkFCRvGA

John

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-09-11 14:19

On 18-09-2011 14:41, John wrote:

> Schwesterherz, 3 søstre, som tidl. optrådte sammen med deres mor i
> "Margitta & Ihre Töchter".
> Musikken er country-inspireret: http://www.youtube.com/watch?v=ydIE7dbDt-A

Har der været linket til dem før? Jeg erindrer dem ikke - måske min fejl?.

"Der Richtige" er et ganske godt nummer. Og teknisk er det klippet
umådeligt godt sammen.
Du er ofte omhyggelig med at linke til numre hvor solisterne selv synger.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:27

> Har der været linket til dem før?

Masser af gange

>Jeg erindrer dem ikke

Hukommelsen svigter med alderen

> måske min fejl?.

Godt erkendt

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-09-11 14:30

On 18-09-2011 15:27, Åge Halldorsson wrote:

> Masser af gange

Nej.

Henning.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:32

> Nej.

> Henning.

Nå.

Åge

Fra : John

Dato : 18-09-11 14:40

> Har der været linket til dem før? Jeg erindrer dem ikke - måske min fejl?.

Det tror jeg faktisk ikke der har! Det er heller ikke lige nogen af mest
kendte.

> "Der Richtige" er et ganske godt nummer. Og teknisk er det klippet
> umådeligt godt sammen.
> Du er ofte omhyggelig med at linke til numre hvor solisterne selv synger.

Tak!

Schwesterherz var faktisk noget af det første tyske musik jeg hørte! Så dem
ved et tilfælde på NDR en dag jeg zappede lidt rundt! Det må have været i
2007, da deres første album er derfra! Der gik derefter et par år inden jeg
fandt ud af at der var én der hed Helene, og så tog det ellers fart

John

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 18-09-11 14:47

"John" <videovideo999@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Det tror jeg faktisk ikke der har! Det er heller ikke lige nogen af mest
> kendte.

Bortset fra masser af gange

Hilsen Åge