Den bedste sang fra 80'erne?
Fra : Michel Sanomi

Dato : 17-09-11 06:12

Hej,

Så er jeg der igen.

Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Her er mine:

Pet Shop Boys: It's a Sin - http://www.youtube.com/watch?v=dRHetRTOD1Q&ob=av2n

Modern Talking: Jet Airliner - http://www.youtube.com/watch?v=NRJ8tMN2CZ0

Sandra: In the Heat of the Night - http://www.youtube.com/watch?v=VZbk86x-GxM

C.C. Catch: 'Cause you are Young" - http://www.youtube.com/watch?v=u0sp-2dF3ME

Rah Band: Night Wind . http://www.youtube.com/watch?v=ju0DfpGJG2Y

Mange hilsner
Michel

Fra : John

Dato : 17-09-11 14:17

> Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Det er svært! Det er mit favorit-årti, så der er rigtig mange at tage af!

> Modern Talking: Jet Airliner - http://www.youtube.com/watch?v=NRJ8tMN2CZ0

Rigtig fed, som jeg ikke lige umiddelbart. Men Modern Talking har jo lavet
et hav af hits, og jeg er vild med deres lyd! En anden god en:
http://www.youtube.com/watch?v=CB57CuT4smM

> Sandra: In the Heat of the Night -
> http://www.youtube.com/watch?v=VZbk86x-GxM

Rimelig, men intet sammenlignet med denne:
http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs. Det er på én eller anden måde
bare LYDEN af 80'erne!

> C.C. Catch: 'Cause you are Young" -
> http://www.youtube.com/watch?v=u0sp-2dF3ME

Rigtig fed!

Et par andre af mine 80'er hittere:

A-Ha: http://www.youtube.com/watch?v=djV11Xbc914
Ryan Paris: http://www.youtube.com/watch?v=weMrzt6W8V8
Sabrina Salerno: http://www.youtube.com/watch?v=uKT-BSsz9X0
Rick Astley: http://www.youtube.com/watch?v=eqQRN5OWgBw

Og et par danske:
Rocazino: http://www.youtube.com/watch?v=cbaIRY0_-Jo
Bamses Venner: http://www.youtube.com/watch?v=BzUR7fHP6JM

John

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 17:28

John ytrede sig i <4e749dda$0$308$14726298@news.sunsite.dk> med dette:

> [...]
>
>Rigtig fed, som jeg ikke lige umiddelbart. Men Modern Talking har jo lavet
>et hav af hits, og jeg er vild med deres lyd! En anden god en:

Modern Talking lavede en melodi og et hav af tekster som passede til
variationer af den melodi!!

Modern Talking er det eneste band jeg har købt LP'er med og smidt ud i
skraldespanden...

Gjorde den fejl at nærlytte til lortet
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 17-09-11 14:36

Så er jeg der igen.

Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Tja det jo lige "mit årti", så der godt nok mange.

Men et par stykker kan jeg da lige nævne:

Altered Images - Dont talk to me about love:
http://www.dailymotion.com/video/x1ww8s_altered-images-don-t-talk-to-me-abo_music
(Sorry, Youtube tillader ikke at vi danskere ser denne !!!)

Yazoo - Nobodys Diary:
http://www.dailymotion.com/video/x1kai3_yazoo-nobody-s-diary_music
(Ditto med denne mht at vise på YT)

The Art Company - Suzanne: http://www.youtube.com/watch?v=I05HHk0zGUw
Dog her på original sprog og originalt kunstnernavn.

ABC - The look of love: http://www.youtube.com/watch?v=FcchCQuXrH8

Döf - Codo: http://www.youtube.com/watch?v=xwBMrYJODmM

Cock Robin - The promise you made:
http://www.youtube.com/watch?v=3pk3A_QSINI

Sandra - Hey little girl:
http://www.dailymotion.com/video/x6vl73_sandra-hey-little-girl-cult-oldie-p_music
(Sorry endnu en gang, original video må ikke vises på YT)

Ikke mere for nu, men jeg kunne blive ved meget længe.

Allan

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 19:27

Allan S. Olsen ytrede sig i
<4e74a243$0$305$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk> med dette:

> [...]
>http://www.dailymotion.com/video/x1ww8s_altered-images-don-t-talk-to-me-abo_music
>(Sorry, Youtube tillader ikke at vi danskere ser denne !!!)

Men vi kan se denne version i stedet:
http://www.youtube.com/watch?v=PEKGkxuHuHM

Siden jeg købte mit første album med dem i 1983 (et opsamlings) har jeg
spillet denne sang gentagne gange på hver fødselsdag jeg har haft:
http://www.youtube.com/watch?v=40K2S0-5Xo0

>Yazoo - Nobodys Diary:
>http://www.dailymotion.com/video/x1kai3_yazoo-nobody-s-diary_music
>(Ditto med denne mht at vise på YT)

Spiller dem også stadig jævnligt - hvilket vil sige at jeg hiver dem
frem et par gang om året, når jeg er nostalgisk og vil høre og udfordres
ift. hvad man kan gøre med 8bit

Depeche Mode og Erasiure kommer også gerne frem ved samme lejlighed,
samt mine bånd-optagelser med Kim Shumacher..

Nietzer Ebb spillede i øvrigt som opvarming for Depeche Mode i
Valbyhallen og efterfølgende købte jeg deres plade med:
http://www.youtube.com/watch?v=x0HsjYtdAKM

Det var starten på den genre som i dag kaldes industrial ebm (electronic
body music).
Kraftwerk -> Eintstürtzende Neubauten -> Industrial ebm og distorded
hardore
Ved det er simplificeret, men jeg kender bands som jeg kan demonstrere
det hele me - er dog en længere rejse som startr for 9+ år siden

>The Art Company - Suzanne: http://www.youtube.com/watch?v=I05HHk0zGUw
>Dog her på original sprog og originalt kunstnernavn.

Kan ikke huske hvor mange gange jeg har danset til den engelske versiom
som teenager

>ABC - The look of love: http://www.youtube.com/watch?v=FcchCQuXrH8

Husker den tydeligt, men købte min første plade da de hittede i 1982 med
Poison Arrow -- http://www.youtube.com/watch?v=QAc5C4pfBtg
Derefter købte jeg deres debut album The lexicon of love, hvor The look
of love er fra.

Spiller dog oftest maxi-single "How To Be A Millionaire" mix
http://www.youtube.com/watch?v=vicb02Z-OR8 (live preformance)

Har ofte tænkt på at lave et 8/12bit mix/sampling med depeche mode
People are People "grabbing hands, take all they can" -- "How to be a
millionaire" -- beat og bass passer bare ikke sammen

>Döf - Codo: http://www.youtube.com/watch?v=xwBMrYJODmM
Kendete jeg ikke, og har aldrig hørt før. Dog gav dit link dette nummer
vi vist alle kender, hvis vi er gamle nok: (Peter Schilling - Major Tom)
http://www.youtube.com/watch?v=KoidJVAMAVE&feature=related
samt: (Hubert Kah - Sternenhimmel)
http://www.youtube.com/watch?v=1phGm7Olah8&feature=related

Har i øvrigt en LP med Peter Schilling hvor er et comp program på, vist
til zx-spectrum eller en amstrad.

>Cock Robin - The promise you made:
>http://www.youtube.com/watch?v=3pk3A_QSINI

Var total vild med det nummer. Havde også nogle hede pre-cortis
øjeblikke med Cock Robin i baggrunden.

>Sandra - Hey little girl:
>http://www.dailymotion.com/video/x6vl73_sandra-hey-little-girl-cult-oldie-p_music
>(Sorry endnu en gang, original video må ikke vises på YT)

Hendes største hit var vist "Maria Magdalena"
http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs

Må også tilstå at jeg har flere lper og maxier med hende

>Ikke mere for nu, men jeg kunne blive ved meget længe.

Samme kunne jeg, men jeg er forundret over at du ikke includerede
"Ultravox - Vienna" http://www.youtube.com/watch?v=m9WdUgn0XkU&ob=av2e

Nok det mest banebrydende nummer i de tidlige firser og vidioen dannede
præsendens for alle "art" videoer frem til nu -- Ved at undervisere på
rytmisk-linje på mindst to koncervatorier har brugt den i
undervisningen, samt nogle kunstakademier i England og USA også bruger
videoen i "visual art" kurser.

Jeg kunne også fylde mere på og hvis jeg fandt en lidelsesfælle som var
forvildet ind i min bolig, kunne jeg blive ved at spille musk og snakke
i dagevis

Fra : Allan S. Olsen

Dato : 23-09-11 20:07

> Men vi kan se denne version i stedet:
> http://www.youtube.com/watch?v=PEKGkxuHuHM

Ja den så jeg godt lå der, men ville hellere vise videoen, derfor valget.

> Siden jeg købte mit første album med dem i 1983 (et opsamlings) har jeg
> spillet denne sang gentagne gange på hver fødselsdag jeg har haft:
> http://www.youtube.com/watch?v=40K2S0-5Xo0

Ja det var nok også et større hit end Don't talk...
Men jeg faldt mere for Don't talk...
Husker jeg havde dem begge på et kassettebånd, men var ikke helt klar over
hvem kunstneren var på Don't talk...
Men jeg syntes der var en lighed med forsangeren i Happy Birthday, så for
nogle år siden lige da YT begyndte at blive hvermandseje, fandt jeg så Don't
talk...
Og, ja så var jeg jo ikke længere i tvivl om hvem det var.

> Depeche Mode og Erasiure kommer også gerne frem ved samme lejlighed,
> samt mine bånd-optagelser med Kim Shumacher..

Oh, du rører ved noget i mig. Ja det er begge 2 gode bands og Vince Clarke
har helt sikkert sat sit præg på alle 3 bands.
Og æv, så at Yazoo var i DK for få år siden (2008) på en turné.
Pokkers, havde jeg vidst dette, skulle da have været inde og se dem !
Her Nobody Diary (sorry *er* min favorit)
http://www.youtube.com/watch?v=-un9ZJ0CYnw

Nå lad os da lige snuppe et par stykker med de 2 bands.
Den første må klart være med et nummer med Vince Clarke i DPM - Just can't
get enough: http://www.youtube.com/watch?v=a84L1hVVEls&ob=av2e
En af mine favoritter med DPM er Enjoy the Silence:
http://www.youtube.com/watch?v=aGSKrC7dGcY&ob=av2e
Især Richard X Mix'et - det kunne jeg så ikke lige finde.

Erasure har lavet et hav af melodiøse numre, men lad os tage nummeret der
startede deres berømmelse - Sometimes:
http://www.youtube.com/watch?v=uplUUowitJk

Et nummer jeg især husker fra Sky TV - som vi netop i vores by havde fået på
antennenettet dengang.
Men kunne langt bedre lide en udgave jeg havde på bånd, en speciel maxi
udgave, som jeg ikke har kunnet finde siden hen - æv.

Og lad os da lige tage Mr. Schumacher himself :
http://www.youtube.com/watch?v=1apidRN775c
Husker tydeligt hans programmer på P3 efter skoletid 15:05 - Studio xx.

> Kendete jeg ikke, og har aldrig hørt før. Dog gav dit link dette nummer
> vi vist alle kender, hvis vi er gamle nok: (Peter Schilling - Major Tom)
> [...]

Jeg boede i 80'erne i en landsdel, hvor vi kunne (når vejret tillod det at)
se tysk tv.
Nok derfor at jeg har set og hørt dem.
Men jeg hørte faktisk en del Neue Deutche Welle musik i starten af 80'erne.
Så det kan være derfor.

Hubert Kah lavede imho en del i ørefaldende musik.
Udover Sternenhimmel, kan jeg også lide Einmal nur mit Erika
http://www.youtube.com/watch?v=dsm2_o-S1dU
og især Engel 07 http://www.youtube.com/watch?v=W3FUYuqg2FM.

> Hendes største hit var vist "Maria Magdalena"
> http://www.youtube.com/watch?v=K8lHHSV6pDs
>
> Må også tilstå at jeg har flere lper og maxier med hende

Ja der er ingen tvivl om at Maria Magdalena var det største hit for Sandra.
Men vi skulle komme med vores egne farvoriter og ja jeg kan rigtigt godt
lide Maria Magdalena, men er især glad for Hey little girl.

> Samme kunne jeg, men jeg er forundret over at du ikke includerede
> "Ultravox - Vienna" http://www.youtube.com/watch?v=m9WdUgn0XkU&ob=av2e

Jamen det har du ret i. Midge Uhre med band lavede noget "Ultra" fed musik i
denne band sammensætning.
En af mine farvoritter er denne:
http://www.youtube.com/watch?v=AuB3uY5K7Kg&ob=av2e

> Jeg kunne også fylde mere på og hvis jeg fandt en lidelsesfælle som var
> forvildet ind i min bolig, kunne jeg blive ved at spille musk og snakke
> i dagevis

Oh, lyder som om vi to kunne sidde en hel dag, aften og nat og svælge i
80'er musík.

Allan

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 14:44

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
Hej,

Så er jeg der igen.

Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Making your mind up (1981):
http://www.youtube.com/watch?v=65Q8udO7Xp4&feature=related
Vi bliver altså nødt til også at have den i en 2007-udgave:
http://www.youtube.com/watch?v=igy3jr-QEfA&feature=related

Senere ind i årtiet holdt man op med at lave musik og gik over til kun at
lave tæppebank.
Altså bortset fra tysk-, hollandsk og skandinavisk-sprogede lande,
selvfølgelig

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 15:31

On 17-09-2011 14:11, Michel Sanomi wrote:

> Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Et årti med meget spændende tysk musik.
Nena med "99 Luftballons":
http://www.youtube.com/watch?v=6LQw90IHFx4&feature=related

Men fra midten af 80'erne begyndte noget af tysk schlager at blive
konform - en ensartet 'grå masse' - en udtrådt sko.
En proces der kulminerede efter murens fald, og som nu har nået sublime
højder.

Henning

Fra : P. Petersen

Dato : 17-09-11 16:30

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

> [...]

konform - en ensartet 'grå masse' - en udtrådt sko.
En proces der kulminerede efter murens fald, og som nu har nået sublime

Lol. Henning.
Har ikke før set dig gå i selvsving.
Fantastisk!
Så sender dig lige "en lille en" til at restituere på.

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 16:35

On 17-09-2011 17:30, P. Petersen wrote:

> Så sender dig lige "en lille en" til at restituere på.

Een er ikke nok.

Hilsen Henning.

Fra : P. Petersen

Dato : 17-09-11 16:37

On 17-09-2011 17:30, P. Petersen wrote:

> Så sender dig lige "en lille en" til at restituere på.

Een er ikke nok.

Hilsen Henning.

Forstår jeg godt.
Glemte lige linket. :)
http://www.youtube.com/watch?v=ztoSUhbNntQ&feature=related

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : P. Petersen

Dato : 17-09-11 16:41

"P. Petersen" skrev i meddelelsen

"Henning Jensen" skrev i meddelelsen

On 17-09-2011 17:30, P. Petersen wrote:

> Så sender dig lige "en lille en" til at restituere på.

> [...]

Det bliver bedre og bedre.
Sendte min søns fødselsdagslink. Lol. (Han fylder 16 i dag.)
Skulle tro, jeg selv havde nydt understående. :)
http://www.youtube.com/watch?v=UmPgLCezAGw

Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 17:09

On 17-09-2011 17:41, P. Petersen wrote:

> Skulle tro, jeg selv havde nydt understående. :)

Hvis ikke, så indhent det forsømte.

'Die Toten Hosen' var/er et virkelig godt og underholdende band.
Jeg læste i Wiki, at de så sent som sidste år havde været på turne i
østen og mellemøsten.

Henning.

Fra : P. Petersen

Dato : 17-09-11 20:24

> [...]

'Die Toten Hosen' var/er et virkelig godt og underholdende band.
Jeg læste i Wiki, at de så sent som sidste år havde været på turne i

Tak Henning, men det bliver så nok ved hjælp af Barolo.
Og ja, Die Toten Hosen, kører stadig derudad, men er i vore dage nok tættere
på Helle end på Johanne.
:)))
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : ASKF

Dato : 22-09-11 19:33

P. Petersen ytrede sig i <4e74bfa1$0$316$14726298@news.sunsite.dk> med
dette:

>Sendte min søns fødselsdagslink. Lol. (Han fylder 16 i dag.)

Beklager forsinkelsen men hvis din søn er rebelsk kan han måske lide
lidt "punk" (pre-new wave) Altered Images - Happy Birthday (1981):

Fra : P. Petersen

Dato : 22-09-11 23:02

"ASKF" skrev i meddelelsen

> [...]

Beklager forsinkelsen men hvis din søn er rebelsk kan han måske lide
lidt "punk" (pre-new wave) Altered Images - Happy Birthday (1981):

Tak for linket.
Husker selv skiven.
Og jo han er temmelig rebelsk. :)
På den fede måde.
Og kunne lide nummeret.
Med venlig hilsen
Pelle

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 18-09-11 10:30

On Sat, 17 Sep 2011 16:30:54 +0200, Henning Jensen <hbjweb@gmail.com>
wrote:

>Et årti med meget spændende tysk musik.
>Nena med "99 Luftballons":
>http://www.youtube.com/watch?v=6LQw90IHFx4&feature=related

Hvis vi snakker tysk musik fra 80'erne skal "Ulla Meinecke" med
"Die Tänzerin" også næves.
Den er fra albummet med den meget mundrette titel:
"Wenn Schon Nicht Für Immer Dann Wenigstens Für Ewig"

Dansk, så tror jeg det skal være "Bifrost" og "Rippet og flået"
http://www.youtube.com/watch?v=cZ4hRQ9LyO4

Men i virkeligheden er dette meget svært, for hvad er "best".
Noget musik vækker er følelse, i forhold til noget der er sket, og
derved føjes der minder , som kædes sammen med musikken.. Noget er
bare godt. Noget var godt dengang, og i dag vil vi helst glemme det.
Og endelig har vi forskellig smag.

Poul Erik

--
==__o
==== (¤)/ (¤)

Fra : Felix

Dato : 17-09-11 15:42

Michel Sanomi <fantasi@webspeed.dk> wrote in

> Hej,
>
> Så er jeg der igen.
>
> Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Ligefrem at skulle udpege den bedste sang, skal jeg nok holde mig fra.
Der er mange flere end nedenstående som fortjener at blive nævnt.

Duran Duran
The Chauffeur: http://www.youtube.com/watch?v=1B__8N5d_LA&ob=av2n
The Seventh Stranger: http://www.youtube.com/watch?v=7HwnAtT_Olw

Eurythmics
When tomorrow comes: http://www.youtube.com/watch?v=RWzRKxhpPA0&ob=av2e
The miracle of love: http://www.youtube.com/watch?v=yOGD1WkJJok&ob=av2n

Toto
Africa: http://www.youtube.com/watch?v=wmueY8N3Jrs
Rosanna: http://www.youtube.com/watch?v=Gq4ychrRkQA

Roxy Music
Avalon: http://www.youtube.com/watch?v=bpA_5a0miWk&ob=av2e
More than this: http://www.youtube.com/watch?v=p9PAuWV-Vn0

Bruce Springsteen
Dancing in the dark: http://www.youtube.com/watch?v=129kuDCQtHs&ob=av2n
Hungry heart: http://www.youtube.com/watch?v=5lYpokhq_-w

Phil Collins
In the air tonight: http://www.youtube.com/watch?v=YkADj0TPrJA&ob=av2e
Against all odds: http://www.youtube.com/watch?v=wuvtoyVi7vY&ob=av2n

Randy Crawford - One day I'll fly away: http://www.youtube.com/watch?
v=g_4ULnDUdzE

Elaine Paige & Barbara Dickson: I know him so well:
http://www.youtube.com/watch?v=LeMk7B46xg8

Cindy Lauper - Time after time: http://www.youtube.com/watch?
v=VdQY7BusJNU&ob=av2e

Kate Bush - Running up that hill: http://www.youtube.com/watch?
v=wp43OdtAAkM

Mike Oldfield - Moonlight shadow: http://www.youtube.com/watch?
v=tt8d3Shlfrg

Juice Newton - Angel of the morning: http://www.youtube.com/watch?
v=HTzGMEfbnAw&ob=av2e

Felix

Fra : Klaus Petersen

Dato : 17-09-11 22:21

Michel Sanomi wrote:

> Hej,
>
> Så er jeg der igen.
>
> Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

> [...]

Den er dælme svær taget i betragtning af at der udkom tonsvis
af fede og rigtig gode sange i det årti.

Men her er nogle stykker:

Alison Moyet - Is This Love
http://www.youtube.com/watch?v=QDdAgJxdgcQ&ob=av2e

Desireless - Voyage Voyage
http://www.youtube.com/watch?v=6PDmZnG8KsM

Fox The Fox - Precious Little Diamond
http://www.youtube.com/watch?v=2MteEdKHaTg

Frida - I Know There's Something Going On
http://www.youtube.com/watch?v=uz5DkTF2RW8

Propaganda - Duel
http://www.youtube.com/watch?v=yLhYxLE8uCA

The Stranglers - Always The Sun
http://www.youtube.com/watch?v=k94AkSXIjlw

Ice House - Hey Little Girl
http://www.youtube.com/watch?v=OKDYyFf1s0I

--
Mak tal shree! Lok tak. Mekta satak Oz!

Fra : Max

Dato : 17-09-11 22:36

Hej Michel

> Hvilken sang fra 80'erne er jeres favorit?

Vi kan jo som sædvanlig slet ikke blive enige om noget,
så du får lige nogle af mine favoritter.

It's Still Rock And Roll To Me - Billy Joel
http://www.youtube.com/watch?v=5eAQa4MOGkE&ob=av2e

The Power Of Love - Huey Lewis and the News
http://www.youtube.com/watch?v=CsFtEqnyWYY

Starting Over - John Lennon
http://www.youtube.com/watch?v=iAJ2AoEwDvY

og så lige en gang klister der bare hænger ved,
ikke på grund af kvalitet, men af andre årsager

I Want To Know What Love Is - Foreigner
http://www.youtube.com/watch?v=loWXMtjUZWM

Max

Fra : M.C.

Dato : 18-09-11 10:43

Mr. Mister - Broken Wings
http://www.youtube.com/watch?v=aWyeVfuolT4

Whitesnake - Here I Go Again
http://www.myspace.com/video/vid/34832284#pm_cmp=vid_OEV_P_P

Def Leppard - Animal
http://www.youtube.com/watch?v=Djv5GJndscI

Def Leppard - Love Bites
http://www.youtube.com/watch?v=MQSkIFhuli0

Def Leppard - Switch 625
http://www.youtube.com/watch?v=MS70QWFns8s

Def Leppard- No No No
http://www.youtube.com/watch?v=I1ZG2UXnCKk

Climie Fisher - Love Changes (Everything)
http://www.youtube.com/watch?v=ZRXM0FY_qs0&ob=av2n

Spandau Ballet - True
http://www.youtube.com/watch?v=AR8D2yqgQ1U&ob=av2e

Paul Hardcastle - 19 (The Final Story)
http://www.youtube.com/watch?v=JcFFEjq5Ap8

Dexys Midnight Runners - come on eileen
http://www.youtube.com/watch?v=oc-P8oDuS0Q

Bon Jovi - Livin' On A Prayer
http://www.youtube.com/watch?v=lDK9QqIzhwk&ob=av2e

Miami Sound Machine (Gloria Estefan) - Dr Beat
http://www.youtube.com/watch?v=TDzkAmwCo6Y

Gloria Estefan - Rhythm is Gonna Get You
http://www.youtube.com/watch?v=3A7CVrBFC7M

Genesis - Invisible Touch
http://www.youtube.com/watch?v=epOBenUjIHw&ob=av2e

Phil Collins - I Wish It Would Rain Down
http://www.youtube.com/watch?v=YcY3FH208l8&ob=av2e

Billy Idol - White Wedding
http://www.youtube.com/watch?v=tgFh4RHgn0A

Billy Idol - Flesh For Fantasy
http://www.youtube.com/watch?v=dw1oM7LBbxE&ob=av2e

Billy Idol - Dancing With Myself
http://www.youtube.com/watch?v=FG1NrQYXjLU&ob=av2e

Falco - Der Kommissar
http://www.youtube.com/watch?v=_w4Xulsjo5I

Falco - Rock Me Amadeus
http://www.youtube.com/watch?v=cVikZ8Oe_XA&ob=av2e

Dire Straits - Money For Nothing
http://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0&ob=av2n

Dire Straits - Your Latest Trick
http://www.youtube.com/watch?v=AKiVttFnqkY&ob=av2n

Jean Michel Jarre - Magnetic Fields 2
http://www.youtube.com/watch?v=aibQMYOiofs

Jean Michel Jarre - Zoolookologie - Zoolook
http://www.youtube.com/watch?v=jBGkoBzPBOQ

Jean Michel Jarre - Fourth Rendez-vous
http://www.youtube.com/watch?v=kyPe20PKoHM

Level 42 - Lessons In Love