Demis Roussos - Rolands Kaiser - - Roger W~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 09:33

Det er jo i aften der er MUSIKANTENSTADL fra ARD tv, i Tyskland.
Mellem-Europas mest populære tv-musikshow.

SAND STJERNE-REGN OVER DANMARK (Mega-slager-.show i aften)

Der er kendte navne med. Vi skal sige "gutentag til en af de mest kendte
sangere i Danmark, en sanger der efterhånden nærmest er gjort til Danmarks
nye national-sanger.
Ja, selvfølgelig. Det er Hansi Hinterseer, der er tale om. Hvem ellers? - Og
Roger Whittaker og Roland Kaiser er også på banen skråstreg scenen
http://www.musikantenstadl.tv/

Det er altså guff-guffenuf-guf-gium-guf-musik, synes jeg

Og tre nye talenter er på vej. De præsenteres også i det store
mega-slagershow

1: SISSI, fra Freiberg, i Tyskland. Hun skal synge det kendte hit "Spielen -
Singen - Lachen", som jeg linker til her.
Joh...., hun har godt nok mange hit på banenefterhånden:
www.youtube.com/watch?v=YXfw02hHJmU
(Selv om hendes hit "Mein kleines pony" er knap så kendt som ovenstående,
så synes jeg faktisk den er lidt bedre.
http://www.youtube.com/user/WFDMarketing#p/u/1/3BWJkmUeHpM )

2: Philipe, fra Klagenfurt, i Østrig.
Kan ikke finde noget tube-klip med ham. Men han skal synge: "I bin für die
Musik gebor'n"

3: Carina Wolker, fra tysk Schweitz. Hun skal synge: "Walliser Jodelmeitjie"
Kan heller ikke finde noget link med hende. Det er vist også godt det
samme, for det er vist noget jodleri-værk.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 09:53

meddelelsen news:4e745b3e$0$56774$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Det er jo i aften der er MUSIKANTENSTADL fra ARD tv, i Tyskland.
> Mellem-Europas mest populære tv-musikshow.

Ups! - der skete dobbelt afsendelse. Nå, men det gør jo ikke noget. Vi kan
bare sige at det så er dobbelt så god musik.

Fra : Henning Jensen

Dato : 17-09-11 11:03

On 17-09-2011 10:33, Åge Halldorsson wrote:
> Det er jo i aften der er MUSIKANTENSTADL fra ARD tv, i Tyskland.
> Mellem-Europas mest populære tv-musikshow.

Hansi er snart 60.

Kaiser fylder 60.

Roussos er 67.

Whittaker er 77.

Synes du ikke snart, at tiden er inde til lidt fornyelse?
Jeg tænker her på musikalske talenter og ikke dine sædvanlige små
"syngende" skolepiger.

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 12:23

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Synes du ikke snart, at tiden er inde til lidt fornyelse?
> Jeg tænker her på musikalske talenter og ikke dine sædvanlige små

Jamen kære lille mand. Det er jo dem der vokser op og bliver fremtidens
stjerne.

Og desuden er de musikalske navne indenfor slager nok gennemsnitligt noget
yngre end indenfor pop, hvis det skal komme dertil.
Så kom ikke her.

Du kender jo selv adskillige slagernavne, hvor udøverne er meget unge.

Hilsen Åge