Høflig tekst i denne sang
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 15-09-11 18:26

http://www.youtube.com/watch?v=EzeLgYl9VBU

Hvor er det dog en dejlig sød tekst i denne sang. Hvad siger i?

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-11 08:00

meddelelse news:4e723541$0$56791$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> http://www.youtube.com/watch?v=EzeLgYl9VBU
>
> Hvor er det dog en dejlig sød tekst i denne sang. Hvad siger i?
>
> Hilsen Åge

Ja den er da vist blevet poleret lidt, den plejer at være lidt mere rå

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-11 14:10

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> Ja den er da vist blevet poleret lidt, den plejer at være lidt mere rå

Jeg synes fame ikke teksten er særligt "poleret". Huu ha.

Sangen er da forøvrigt som den plejer at være. Jeg har aldrig kendt andre
udgaver af sangen. Det her er den originale udgave.

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-09-11 14:43

meddelelse news:4e734a99$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
>
> Sangen er da forøvrigt som den plejer at være. Jeg har aldrig kendt andre
> udgaver af sangen. Det her er den originale udgave.

Tja, teksten er vist rigtig nok, men jeg syntes nu at huske den mere rå og
upoleret.
Men skidt, det kan jeg da høre ved lejlighed, for jeg har den da selv....
Både som LP, og den langt senere udgivne CD....

M.V.H....Benny..

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-09-11 15:10

On 16-09-2011 15:43, Benny Mortensen wrote:
> "Åge Halldorsson"<aa.h@fjern-det-som-står-herpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:4e734a99$0$292$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

I to har virkelig en klar fornemmelse for, hvad der er kvalitet i musikken.
Både hvad angår det musikalske, men da også teksten.

Her er en flok tøser i Åge-størrelse, og de er fra Slovenien, landet der
elsker schlager.
Nummeret har dog nogle meget store fejl, for pigerne virker slet ikke
umusikalske, og hvad værre er, de synger og spiller tilsyneladende selv!
Nummeret er helt uden Hansi-mim:
http://www.youtube.com/watch?v=_j8lG308mhk&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-11 15:50

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Nummeret har dog nogle meget store fejl, for pigerne virker slet ikke
> umusikalske, og hvad værre er, de synger og spiller tilsyneladende selv!

Hvor har de Henning-Jensen-pensionister stillet deres gangstativer ?

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 16-09-11 16:39

On 16-09-2011 16:49, Åge Halldorsson wrote:

> Hvor har de Henning-Jensen-pensionister stillet deres gangstativer ?

Det har vi da altid med os:

http://www.youtube.com/watch?v=KuMl4HgE76I&feature=related

Henning

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 16-09-11 18:41

> [...]

> Nummeret har dog nogle meget store fejl, for pigerne virker slet ikke
> umusikalske, og hvad værre er, de synger og spiller tilsyneladende selv!

Og her er en sang med nogle Henning-Jensen-unge gruppemedlemmer.
Der er megen "godaw" i sangen:
http://www.youtube.com/watch?v=hJvrhvvmz4U&feature=related

Hilsen Åge

Fra : Benny Mortensen

Dato : 18-09-11 09:29

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Nummeret har dog nogle meget store fejl, for pigerne virker slet ikke
> umusikalske, og hvad værre er, de synger og spiller tilsyneladende selv!

Ja sæfølsom.... Selvom ordet da vist ikke har været nævnt... Det forekom
mig, den var blevet stadset op med lyd a la år 2000 Og husker jeg ikke helt
galt, er det jo egentligt en midt 70'er sag.. Hvad der er kvalitet, det ved
jeg ikke. Det er ikke noget jeg søger i musik. Jeg kan ikke følge dit link
nu, da jeg hører Cafe Hack.

M.V.H....Benny..