Hvad stemmer du på og hvilken bilmærke kør~
Fra : Bjørn J.

Dato : 15-09-11 17:12

EB har lavet en lille undersøgelse omkring, hvilket parti man stemmer og
hvilket bilmærke man kører i.

Gå ind og stem: http://ekstrabladet.dk/biler/bil_nyheder/article1621089.ece

PS: Audi ligger forrest i øjeblikket !

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Anders Majland

Dato : 15-09-11 17:47

Og så er der rod i opsætningen - 100% kører skoda... - Den er faldet ud i en
3. kategori ...

/A

Fra : Leif Neland

Dato : 15-09-11 18:42

Ingen Toyota ?!?

--
Check out www.waze.com - it's a social GPS app where drivers share
real-time road info (traffic, accidents, police, speedcams and more)

Fra : Leo Jensen

Dato : 15-09-11 13:20

On 15 Sep., 19:41, Leif Neland <l...@neland.dk> wrote:
> Ingen Toyota ?!?

Det må da betegnes som en bøf...

Jaguar mangler også, men vi er vant til at blive udeladt af
undersøgelser af gennemsnitsdanskernes liv...

MVH Leo

Fra : Ukendt

Dato : 15-09-11 22:09

De er nok med under Ford Mondeo.

Fra : Armand

Dato : 16-09-11 02:06

Den 15-09-2011 21:19, Leo Jensen skrev:

> Det må da betegnes som en bøf...
>
> Jaguar mangler også, men vi er vant til at blive udeladt af
> undersøgelser af gennemsnitsdanskernes liv...

Gennemsnits-Ekstrablads-online-læsere, må det nødvendigvis dreje sig om
i dette tilfælde!

--
Armand.
(der opgav at blande sig da "Skoda"-fejlopsætningen afstedkom en

Fra : Leo Jensen

Dato : 16-09-11 04:00

On Sep 15, 11:08 pm, ">> Eque <<" <n/a> wrote:
> De er nok med under Ford Mondeo.

> Det m da betegnes som en b f...
>
> Jaguar mangler ogs , men vi er vant til at blive udeladt af
> unders gelser af gennemsnitsdanskernes liv...
>
> MVH Leo

Jaja, X-typen er baseret på Mondeo, og Ford har ejet butikken i mange
år, men slægtskabet mellem min Jaguar og Ford er nok længere ude end
det mellem din Alfa og SAAB...

Leo