OT. Hvorfor alle disse sære tegn i stedet ~
Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 13:24

Hvor er det ikke til at læse ÆØÅ i rigtigt mange indlæg. Det er jo ikke til at holde ud.

Jeg læser med i Google grupper.

Mikael

Fra : Preben

Dato : 14-09-11 20:38

Den 14.09.2011 kl. 21:24 skrev Mikael L <miklarsen@gmail.com>:

> Hvor er det ikke til at læse ÆØÅ i rigtigt mange indlæg. Det er jo ikke
> til at holde ud.
>
> Jeg læser med i Google grupper.

Forkert valgt tegntabel i browseren.
Jeg bruger her ISO-8859-15 i min browser Opera og har korrekte æøå/ÆØÅ

--
mvh/Preben

Fra : Ivar

Dato : 14-09-11 21:34

Preben skrev:

> Jeg bruger her ISO-8859-15 i min browser Opera og har korrekte æøå/ÆØÅ

Ændrer du karaktersæt i din browser?
Normalt står karaktersættet specificeret i html-filen. Google
Groups bruger UTF-8, så vidt jeg kan se.

Ivar Magnusson

Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 13:56

Hmmm... Jeg bruger Chrome og kan ikke lige finde ud af at ændre dette. Jeg kan kun ændre mellem dansk og engelsk.

Fra : Preben

Dato : 14-09-11 21:15

Den 14.09.2011 kl. 21:56 skrev Mikael L <miklarsen@gmail.com>:

> Hmmm... Jeg bruger Chrome og kan ikke lige finde ud af at ændre dette.
> Jeg kan kun ændre mellem dansk og engelsk.

Du behøver da ikke ændre, du bruger samme tegntabel som jeg gør.

--
mvh/Preben

Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 14:19

Ser du ikke sære tegn i nogen poster? Det er nu heller ikke alle jeg ser de i, men i rigtigt mange

Mikael

Fra : Preben

Dato : 14-09-11 21:26

Den 14.09.2011 kl. 22:18 skrev Mikael L <miklarsen@gmail.com>:

> Ser du ikke sære tegn i nogen poster? Det er nu heller ikke alle jeg ser
> de i, men i rigtigt mange
>
> Mikael

Hvis det er mig, du snakker med, skal du ikke svare dig selv, men svare i
et af mine indlæg.

--
mvh/Preben

Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 14:27

Den onsdag den 14. september 2011 22.26.22 UTC+2 skrev Preben:

> Hvis det er mig, du snakker med, skal du ikke svare dig selv, men svare i
> et af mine indlæg.
>
> --
> mvh/Preben

Aha..Der var lige en knap jeg havde overset i det nye layout. Ja det var dig jeg svarede

Mikael

Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 14:38

Den onsdag den 14. september 2011 22.33.52 UTC+2 skrev Ivar:

> �ndrer du karakters�t i din browser?
> Normalt st�r karakters�ttet specificeret i html-filen. Google
> Groups bruger UTF-8, s� vidt jeg kan se.
>

> Ivar Magnusson

Det var så en af dem jeg ikke kan læse. Hvor ændre jeg det henne?

Mikael

Fra : Ivar

Dato : 14-09-11 22:21

Mikael L skrev:

> Det var så en af dem jeg ikke kan læse. Hvor ændre jeg det henne?

Jeg bruger ikke Google Groups. Kan du ikke give et link til
siden med mit indlæg.

Fra : Mikael L

Dato : 14-09-11 15:25