Ny ergonomisk mus .. Hvad skal man lige gr~
Fra : Jan

Dato : 14-09-11 10:44

Hej

Min højt elskede microsoft natural wireless mouse 6000 er sådan set slidt
op.
Da jeg sidder ved min PC og laver diagrammer osv. osv. dagen lang på jobbet
er det vigtigt at musen bare "passer" - Og den her er nærmest den eneste mus
som jeg ikke får "ondt i hånden af".
Ifølge de link jeg lige kan finde er den kun tilgængelig via Amazon osv. ,
og her kan den desværre ikke købes iflg. vores kære IT afdeling.

http://www.microsoft.com/hardware/en-us/p/natural-wireless-laser-mouse-6000/69K-00001

Eneste sted jeg er stødt på musen inden for EU er ved noget pixmania, men
her er den ikke lager.

Er der nogen der har andre bud på en ergonomisk mus?

Mvh.

Jan

Fra : Max

Dato : 14-09-11 10:54

Hej Jan

> Ifølge de link jeg lige kan finde er den kun tilgængelig via Amazon
> osv. , og her kan den desværre ikke købes iflg. vores kære IT
> afdeling.

Den IT afdeling må da tage sig lidt sammen, det er jo dit
helbred og din arbejdsindsats der er på spil.

Ps: Den kan vidst fåes via Amazone.uk

Max

Fra : Per Nielsen

Dato : 14-09-11 11:30

Jan kom med denne ide:
> [...]
> er den ikke lager.
>
> Er der nogen der har andre bud på en ergonomisk mus?

Amazon UK:

http://tinyurl.com/6yec56v

Fra : Jan

Dato : 15-09-11 09:35

> Amazon UK:
>
> http://tinyurl.com/6yec56v

Jeps her
http://www.amazon.co.uk/Microsoft-Natural-Wireless-Laser-Mouse/dp/B000H7CF1I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1316075589&sr=8-1

Men kan man se om den bliver leveret fra UK ud fra annoncen? har aldrig
handlet via Amazon før.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 15-09-11 10:19

Jan skrev den 15-09-2011:
> [...]
>
> Men kan man se om den bliver leveret fra UK ud fra annoncen? har aldrig

Mon den er ved at udgå, for der er flere danske netbutikker der har
solgt den tidligere, men her er en de skriver den kan leveres
http://www.altpc.dk/index.php?menu=vareinfo&valg=9106

Tjek selv om det er den helt rigtige jeg har ramt.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]

Fra : Per Nielsen

Dato : 15-09-11 19:59

Jan har bragt dette til os:
> [...]
>
> Men kan man se om den bliver leveret fra UK ud fra annoncen? har aldrig

Opret en account og prøv at bestille Du kan jo altid vælge at
slette ordren inden betalingen gennemføres.

Fra : Rado

Dato : 18-09-11 14:13

On Wed, 14 Sep 2011 11:44:17 +0200, "Jan" <notvalid@notvalid> wrote:

>Er der nogen der har andre bud på en ergonomisk mus?

Har du overvejet en trackball? De er meget mere skånsomme mod hånd/arm
end mus. Og så synes jeg personligt de er langt bedre at arbejde med,
når man har vænnet sig til dem. Har brugt dem i 4 år nu og håber
aldrig jeg får en mus i hånden mere.

Kan anbefale M570'eren her::

http://www.logitech.com/da-dk/mice-pointers/trackballs

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer