Melodi Grand Prix 1984
Fra : Michel Sanomi

Dato : 13-09-11 13:34

Hej,

Pga. at jeg trodte forkert på et trappetrin og forstuvede poten har
jeg god tid ved pc'en. Turen ind i muren i samme forbindelse, da foden
brød sammen, var også en oplevelse, jeg gerne havde undværet. Bærret
tog lige i den forbindelse også lige et møde med muren, men
hovedpinepiller er ikke værst.

Nok om dette. Det er vist off.topic.

Har I nogle favoritter fra ESC 1984?

Her er mine:
Anira- "Einfach weg" - http://www.youtube.com/watch?v=83tqBTdKsEE
(Østrig)
Sophie Carle: "100% d'amour" . http://www.youtube.com/watch?v=bpVscyxVHgY
(Luxwmbourg)
Dollie de Luxe: "Lenge live livet" - http://www.youtube.com/watch?v=hgHMvSG4-yw
(Norge)
Bravo: "Lady Lady" - http://www.youtube.com/watch?v=EBYj8mnCPGs
Kirsten og Søren: "Det' lige det" - http://www.youtube.com/watch?v=z0s1XqRuMi0

I priorireret rækkefølge,,,

Har I lidt kommentarer til en ESC-addict?

Tanti saluti
Michel

Fra : Martin Bak

Dato : 13-09-11 21:25

"Michel Sanomi" <fantasi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Nok om dette. Det er vist off.topic.
>
> Har I nogle favoritter fra ESC 1984?

Du må have slået hovedet

--
Martin
http://www.martinbak.dk

Fra : Martin [TMM]

Dato : 14-09-11 18:02

Hej
On 13-09-2011 22:25, Martin Bak wrote:
> Du må have slået hovedet

Det skrev han ja, men hvad har det med spørgsmålet at gøre?

/Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 14-09-11 18:10

Hej
On 13-09-2011 21:33, Michel Sanomi wrote:
> Har I nogle favoritter fra ESC 1984?

Fra 1984 har jeg vist kun vinderen Sverige...
Herreys - Diggi loo diggi ley.

Men hvis jeg må tillade mig at tage en lille tur til 1985 i stedet, er
der straks mere at komme efter.

Wind - Für alle
http://www.youtube.com/watch?v=uW3m3M2X3xc

Og naturligvis vinderen (endnu en gang)
Bobbysocks - La det swinge
http://www.youtube.com/watch?v=gNVxni8Iqag

Dejlig glad musik, og ESC var bedre i de gode gamle dage (tm)

Mvh og god bedring.
Martin

Fra : Eva Schmidt

Dato : 14-09-11 18:39

"Martin [TMM]" <tmm@-CUT-turutter.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Bobbysocks - La det swinge
> http://www.youtube.com/watch?v=gNVxni8Iqag
>
> Dejlig glad musik, og ESC var bedre i de gode gamle dage (tm)

Det sidste har du så sandelig ret i

Efter min mening er "Für alle" en af de bedste grand-prix sange gennem
tiderne.

mvh Eva

Fra : Michel Sanomi

Dato : 14-09-11 11:39

On 14 Sep., 19:01, "Martin [TMM]" <t...@-CUT-turutter.dk> wrote:
> Hej

> Det skrev han ja, men hvad har det med spørgsmålet at gøre?

Spørgsmålet er skam seriøst nok.

Men jeg har en fod, der af og til går i udu, så Michel ligger ned uden
varsel. Pokkers! Det er ikke en joke!

Og jeg dunkede denne gang hovedet ind i muren, da foden satte ud, og
det var ikke anbefalelsværdigt.

Mange hilsner
Michel

Fra : Martin [TMM]

Dato : 14-09-11 19:26

Hej
On 14-09-2011 19:39, Michel Sanomi wrote:
> Spørgsmålet er skam seriøst nok.

Det betvivler jeg skam heller ikke. Det var Martin jeg forsøgte at lede
ind på sporet.

> Men jeg har en fod, der af og til går i udu, så Michel ligger ned uden
> varsel. Pokkers! Det er ikke en joke!

Det lyder ikke rart.

> Og jeg dunkede denne gang hovedet ind i muren, da foden satte ud, og
> det var ikke anbefalelsværdigt.

Tak for advarslen. Jeg skal huske det fremover. ;)

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 16-09-11 10:02

"Michel Sanomi" skrev i meddelelsen

[...]

Det er også mine favoritter.

Jeg kan da lige nævne min franske favorit som er fra 1976
http://www.youtube.com/watch?v=yIbiSbxt_E8

mvh kimila

Fra : Felix

Dato : 17-09-11 11:50

"kimila" <kimilar at gmail dot com> wrote in news:4e731086$0$56772
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Har I nogle favoritter fra ESC 1984?
> Har I lidt kommentarer til en ESC-addict?

Det danske Grand Prix i 1984 blev det år afholdt i Eldorado studierne, så
der var fuldt play back.
Kirsten og Søren vandt kun 1 point foran Sheila (Gi' mig tid -
http://www.youtube.com/watch?v=-tlrtW4PnfY), så det var tæt på, at deres
karriere ikke blev kickstartet det år. De blev nummer 4 i det
internationale Grand Prix under navnet Hot Eyes. De havde ingen ringere end
Blast pigerne (Boel, Dandanell, Schaffer) med som backing sangere.
Vinderne, Herreys, leverede noget af det mest smagløse show der var set
indtil da. Men håret sad flot.

Det' blær. Jeg husker (heller) ikke meget om det, men for nogle år siden
købte jeg Jørgen Mylius' bog "Melodi Grand Prix - 1957-2000" for en 50'er.

Felix