Jazz/Swing
Fra : Steen

Dato : 13-09-11 16:55

Jeg er kommet på noget af en opgave.
Jeg skal finde en bunke moderne jazz/swing med kunstnere som Matt Dusk og
Michael Buble. Jeg kender ikke en skid til den slags musik, men har lige
hurtigt smuglyttet til de to nævnte kunstnere. For mig lyder de lidt som en
moderne Sinatra. Nogen der kan hjælpe med andre kunstnere i den stil?

--
Steen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-09-11 19:13

Steen skrev:

> [...]
> hurtigt smuglyttet til de to nævnte kunstnere. For mig lyder de lidt som en
> moderne Sinatra. Nogen der kan hjælpe med andre kunstnere i den stil?

Ikke rigtig. Jamie Cullum, til dels. Rod Stewart lavede også lidt i den
retning på sine fire Great American Songbook-plader.

--
Peter Brandt Nielsen

Fra : Steen

Dato : 15-09-11 09:47

On 2011-09-13 18:12:33 +0000, Peter Brandt Nielsen said:

> Ikke rigtig. Jamie Cullum, til dels. Rod Stewart lavede også lidt i den
> retning på sine fire Great American Songbook-plader.

Tak for det. Jamie Cullum er noteret
--
Steen