Turbo p[ Sonata'en
Fra : Bjørn J.

Dato : 13-09-11 17:36

Folmer, du skulle nu alligevel have ventet til introduktionen af den nye
Sonata i Danmark:

Den er der sgu krudt i..

http://www.autoblog.com/2010/03/31/2011-hyundai-sonata-turbo-new-york-2010/

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Claus U

Dato : 14-09-11 18:33

Bjørn J. skrev:

> Folmer, du skulle nu alligevel have ventet til introduktionen af den nye
> [...]

De hvide plader spænder hurtig ben for denne drøm/drøn.

--
Hygge
/Claus U

Fra : Bjørn J.

Dato : 14-09-11 18:45

"Claus U" <usenet@dumbass.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> york-2010/
>
> De hvide plader spænder hurtig ben for denne drøm/drøn.

Det tror jeg nu ikke.

Jeg vil skyde på en pris i DK ala deres gamle 6-cylindrede aut.

Fra : Bjørn J.

Dato : 14-09-11 18:53

"Bjørn J." <mrbear@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det tror jeg nu ikke.
>
> Jeg vil skyde på en pris i DK ala deres gamle 6-cylindrede aut.

28.000 USD for Sonata 2.0T Limited med 274Hk .... der er da billigt !

http://www.hyundaiusa.com/sonata

Fra : Claus U

Dato : 14-09-11 20:15

Bjørn J. skrev:

> 28.000 USD for Sonata 2.0T Limited med 274Hk .... der er da billigt !
>
> http://www.hyundaiusa.com/sonata

Hmmmmmm - Men jeg er dog ikke et sekund i tvivl om, at der er valuta for
pengene. Selv om den sikkert er endnu et sulten benzin bæst

--
Hygge
/Claus U