BLÅ MUSIK: Rigtige kontante penge - Ikke l~
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 13-09-11 14:47

Hvad med lidt politisk musik?

Kan vi finde lidt blå musik. Lars Ulykke er jo gået i fuldstændig økonomisk
selvsving. Man skulle ikke tro han havde andet end nogle fuldt financiere
rigtige kontante penge i
Og Blaaa blaaa og Gud Fader skuret.

Kan vi finde noget blå musik?

Pengegaloppen: http://www.youtube.com/watch?v=YaeJB45Ffm4

Hvem skal nu betale: http://www.youtube.com/watch?v=yw-jjcZPlDE

Hilsen Åge

Fra : Henning Jensen

Dato : 13-09-11 15:06

On 13-09-2011 15:46, Åge Halldorsson wrote:

> Kan vi finde noget blå musik?

Jeg har ikke fulgt så meget med, men er der ikke en af politikerne der
har et "særdeles afslappet forhold", når det gælder sin sin egen skat:

Tax-Free med Hansson & Karlsson:
http://www.youtube.com/watch?v=WzeadVLMLf0

Henning

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-09-11 04:47

"Henning Jensen" <h_b_j@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har ikke fulgt så meget med, men er der ikke en af politikerne der har
> et "særdeles afslappet forhold", når det gælder sin sin egen skat:

> [...]

Jo, men de har til gengæld travlt med alle andres ))))

Men det er da en glæde at se, hvor meget de stoler på deres egen
Skatteminister. Han er åbenbart end ikke af sine egne, betroet evnen til at
gennemgå en skattesag... Men det virker absolut ikke tillidsvækkende, at
personlige forhold, pludseligt figurerer i dagspressen... Så noget tyder på,
at skattekontorerne skal have en ny besætning.... For det bliver vel svært
at bevare troen, på dem der beklæder posterne nu.

M.V.H....Benny..

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 08:43

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen

> [...]

Her er mere "Gudsjammerlig" blå musik:
http://www.youtube.com/watch?v=z6w7mS4SN08&feature=related
Hvis man ikke ved bedre kunne man godt tro det var en parodi på blå
musik -
desuden synges sangen af en mand der ikke kan synge.

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 17-09-11 09:48

meddelelsen news:4e744f66$0$56793$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> [...]
> musik -
> desuden synges sangen af en mand der ikke kan synge.

Det er lige før det er skrækkeligere at høre på end P3-musik

Hilsen Åge

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 20-09-11 19:21

"Benny Mortensen" <bfm@tdcadsl.inv> skrev i meddelelsen