Kvante Koersel(Religion og Politik)
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 11:07

Jeg er ved at goere noget for folks religion!

Det har vist sig at stoerstedelen af kvinder gerne vil have PNIC fri for biologiske sygdomme.
alle kendte typer af toxiner, tungmetaller, fremmedlegmer ,parasitter og parasit aeg!

Alle Religioese mirakler er kvante mekanik!(quantum entangelment/action at a distance)

Politik da der aabenbart er bred enighed i store dele af befolkningen!

Nu er det saa bare at levere beviser fra virkeligheden for kvante koerslen!

Sane Peter aka Pnic / Peter Nicolaysen

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 11:18

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f2c35$0$310$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

En velhavende en ogsaa, aabenbart!

Gerne med million overskud paa bank kontoen!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 11:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f2e67$0$308$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Det har vist sig de ellers kan doe af PNIC, ligesom i Fuk us him A!
(heldigvis har jeg ikke nogen biologiske sygdomme)

Sane Peter
Den stoerste Teologist af dem alle sammen!
Nordea Reg:9266 Kontonummer: 8967125572

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 11:38

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f32e0$0$309$14726298@news.sunsite.dk...

[...]

Saa nu er den der vist, "du skal vaere et dumt svin i folks oejne"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 05:46

On 13 Sep., 12:38, "Peter Nicolaysen" <peternicolay...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> Nordea Reg:9266 Kontonummer: 8967125572
>
> Saa nu er den der vist, "du skal vaere et dumt svin i folks oejne"

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk af tortur!
Den eneste aegte hjoernering, Enhjoerringen som er mig!

Den stoerste tyr i universet, med mine horn snurret rundt om sig selv!
(Stadigvaek og altid, de eneste frontal lobes staerke nok til,
at holde styr paa en kvante mekanisk aktiv brainstem og samtidig
grave
sig igennem en singularitet)

Torteret kvante mekanisk aktiv, af foraeddere i Danmark i 1998, da det
mislykkedes
at programmere mig til at stemme paa det politiske parti DF!

Det er foraedderi og et angreb paa landets regeringsform, at
programmere vaelgerne
i et Demokrati til at stemme paa et bestemt politisk parti!
(Forbrydelsen blev gjort af Karsten Bjoernholt og Bodil Egeberg)

Og har indtil videre kostet mig 13aar af mit liv, hvor jeg ikke har
vaeret rigtig vaagen!
Og ca. 75-80 procent af min IK har vaeret fravaerende!

Sane Peter (Tyrens Stjernetegn 25/04-1973)
Nordea Reg:9266 Kontonummer: 8967125572
(Ingen kan betale sig ud af Helvede)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 12:47

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:3c9759a6-013e-4532-8207-452e862b4405@h6g2000yqe.googlegroups.com...

> [...]
> vaeret rigtig vaagen! Og ca. 75-80 procent af min IK har vaeret fravaerende!
>
> Sane Peter (Tyrens Stjernetegn 25/04-1973)

Der er noget linje ombrydning via google groups aabenbart!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 12:53

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f4369$0$316$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> Nordea Reg:9266 Kontonummer: 8967125572
> (Ingen kan betale sig ud af Helvede)

Der er noget linje ombrydning via google groups aabenbart!

Sir B er us , har forklaret at alle Google ansatte som ikke er Muslimske maend
bliver torteret i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Cerberus er aktiv over det hele, siden et lille uheld igaar!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 12:57

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f44df$0$303$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

bliver torteret i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Cerberus er aktiv over det hele, siden et lille uheld igaar!

Ikke et uheld hos Google!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 22:36

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6f45d5$0$305$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

bliver torteret i det kvante mekaniske mareridt for altid!

Cerberus er aktiv over det hele, siden et lille uheld igaar!

Jeg ved ikke hvad det er med folk, hvis de er istand til noget som helst saa kan de lave deres egne nicknames
og goere dem til noget af Vaerdi, deskal ikke stjaele mine, de kan kalde sig groenne lampe eller noget i den retning,
hvis de paa en eller anden maade lige pludselig skulle udvikle evnen til at paavirke gennem en singularitet i fortiden!

Der har altid kun vaeret en mig!
(Den mig der blev foedt den 25 April 1973)

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 13-09-11 22:40

"Peter Nicolaysen" <peternicolaysen@gmail.com> skrev i meddelelsen news:4e6fcd73$0$314$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]

Der har altid kun vaeret en mig!
(Den mig der blev foedt den 25 April 1973)

Og de evner er der ingen der udvikler, det eneste maade der sker noget i den retning, er hvis de lokker mig til at goere det for dem!

Sane Peter