Refraktometer
Fra : Preben

Dato : 12-09-11 17:57

Hvor kan man købe et refraktometer til en fornuftig (billig) pris?

--
mvh/Preben

Fra : Fister

Dato : 13-09-11 17:41

Preben submitted this idea :
> Hvor kan man købe et refraktometer til en fornuftig (billig) pris?

Uden at vide det, så ville jeg søge Biltema, Harald og lign. steder.
Kai

Fra : Preben

Dato : 13-09-11 17:47

Den 13.09.2011 kl. 18:40 skrev Fister <But@but.but>:

> Preben submitted this idea :
>
> Uden at vide det, så ville jeg søge Biltema, Harald og lign. steder.
> Kai

Det er forsøgt.

--
mvh/Preben

Fra : Kim

Dato : 13-09-11 17:49

Hej

On 13-09-2011 18:46, Preben wrote:

> Det er forsøgt.

Kig hos f.eks. http://www.dvsalg.dk og søg på refraktometer. Eller søg
via Google - så kommer der også en del hits op med butikker der har
slige sager.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : alexbo

Dato : 13-09-11 18:09

"Preben" skrev

> Det er forsøgt.

Så synes jeg du skulle skrive hvor du har forsøgt, hvad det skal måle, hvad
du kalder billigt, og hvor i landet.

Jeg kender et sted i Solrød, Brdr. Lambertsen

mvh
Alex Christensen

Fra : Bjørn J.

Dato : 13-09-11 17:49

"Preben" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
news.v1pf1ne5qz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
>Hvor kan man købe et refraktometer til en fornuftig (billig) pris?

Jeg ved ikke, hvad billigt er, men se her:

http://www.skala-shoppen.dk/category.php?id_category=22

--
Mvh/Bjørn J.
Nichts ist verrückter als die Wirklichkeit !

Fra : Henrik B.

Dato : 14-09-11 07:56

> "Preben" skrev i meddelelsen
> news.v1pf1ne5qz68nt@preben-pc.flatrate.dk...
> Hvor kan man købe et refraktometer til en fornuftig (billig) pris?

Smid mig en mail - jeg kan givetvis hjælpe dig med det du søger.

--
S till
A live

Fra : Preben

Dato : 14-09-11 08:28

Den 13.09.2011 kl. 19:08 skrev alexbo <alexbo@email.dk>:

> Så synes jeg du skulle skrive hvor du har forsøgt, hvad det skal måle,
> hvad du kalder billigt, og hvor i landet.

Hvor i landet er ikke afgørende. Det skal måle kølevæske, batterivæske og
sprinklervæske og de fleste steder, jeg har set det, koster det kr.
700-1200.
Jeg har nu fået et link, som ser mere fornuftigt ud:
http://www.auto-butikken.dk/shop/refraktometer-7216p.html
Billigere bliver det vist ikke.

--
mvh/Preben