Ipad2
Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 15:59

Hej i gruppen

Er der nogen som ved i hvilken gruppe man stiller spørgsmål ang. Ipad?

Vh.
Me&My

Fra : J.K.Arning

Dato : 11-09-11 19:06

On 2011-09-11 14:59:27 +0000, Me&My said:

> Hej i gruppen
>
> Er der nogen som ved i hvilken gruppe man stiller spørgsmål ang. Ipad?
>
> Vh.
> Me&My

dk.edb.mac er et glimrende sted at prøve.

Fra : Me&My

Dato : 11-09-11 20:08

Den havde jeg ikke lige set, men tak for det...

Vh.
Me&My

Fra : Mogens

Dato : 11-09-11 20:30

Den 11-09-2011 21:08, Me&My skrev:
> Den havde jeg ikke lige set, men tak for det...
>
> Vh.
> Me&My

Og når vi er i gang med grupperne, så er her er et tip om hvorfor man
ikke bør topposte i besvarelser.
http://www.usenet.dk/?side=citatteknik

Mogens

Fra : Dan

Dato : 12-09-11 22:40

On 11-09-2011 16:59, Me&My wrote:
> Hej i gruppen
>
> Er der nogen som ved i hvilken gruppe man stiller spørgsmål ang. Ipad?
>
> Vh.
> Me&My
Og på www kunne det være her
http://forum.recordere.dk/forum_topics.asp?FID=73&title=apple-ios-udstyr