Andet helbred
HelleBirg.. 3068
CLAN 2619
piaskov 2118
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 13:28

Fiskeolie,C-Vitamin,Calcium/Magnesium,Jern,
E-Vitamin!

Er vaagnet mere op!
Min privat oekonomi er fuldstaendig oedelagt
Takket vaere "du skal vaere oekonomisk uansvarlig" ,
"du maa ikke have nogen penge sidst paa maaneden"

Det blev lavet i 1998, af Karsten Bjoernholt, hvor
Jeg fik besked paa at forestille mig en stop klods
der ligesom standser de udtalelser indtil stopklodsen
blev fjernet! Det blev den i 2006-2007 af Karsten Bjoernholt
med ordene "skub ud" , jeg kontaktede Bjoernholt som
jeg var programmeret til og ansatte ham privat, og betaler
ham via giro kort og netbank, jeg er programmeret til
at kontakte ham, efter at DJ Aevl
(en af Bjoernholts Psykopater og Sociopater) bruget saetningen
"Det er bare en gren" noget i den retning, han bliver sendt forbi
6 maaneder inden jeg kontakter Bjoernholt!

Bjoernholt giver mig besked paa: slaa din mor, koeb et billede
og haeng paa vaeggen ved siden af dit fjernsyn
(det er og var for at goere grin med tortur videoen i sjove
hjemme videoer) og snif lightergas?

Jeg noejedes med at raabe af min mor(samme by)
og pastaa at have slaaet hende!
(ellers var hun blevet myrdet som min far og jeg
forsoegt givet skylden som dengang!)

Hun var forprogrammeret til at der skulle vaere personskade,
Hun stod med en glaskaraffel i haanden!
(jeg har aldrig slaaet en kvinde i mit liv!)

Et lille uddrag, af 13aars vanvid!

Den med oekonomisk uansvarlig, begyndte at goere
ondt i 2009!

Og her 2011 er den med
"du maa ikke have nogle penge sidst paa maaneden"
begyndt at se ud som noget der kommer til at ske!

Hjernemassen er blevet gjort til "lort" af melatonin mangel!
Ingen soevn eller melatonin produktion ii koglekirtlen
Pga. Emdr siden 1998!
(den har ikke ramt rent, og der er blevet suppleret med frie
radikaler, da softwaren i mit alarmsystem blev lavet om,
ogsaa selvom at jeg har roeget kraftigt)

Der er blevet en oedelagt pik statue ude foran, paa et par ton!
Trampet flad fyldt med huller og der er ingen kalaha kugler
i statuens fundament!

Mine evner med kvante mekanik/quantum entangelment,
action at a distance som er blevet torteret aktive og
blandt andet har gjort folk skeloejede i fjernsynet,
Har maette forstaerke/supplere Bjoernholts og
DJ Aevl's begraensede begavelser og evner i praktisk
taget alting! Til at forsoege at drive mordet igennem!

1."Goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"
2."Du maa kun goere det der er absolut livsnoedvendigt
for dig selv"
3."Oedelaeg dig selv!"

Er maaden programmeringen er lavet paa, og resultatet
Siger jo sig selv!

Har maette soerge for at DJ Aevl og Bjoernholt har haft nok
tortur ofre at mishandle, og voldtaegts ofre!

Alt ialt er jeg blevet gjort til det mest torterede menneske der
nogensinde har eksisteret(ikke overdrevet!)

Og er stadigvaek programmeret til ikke at forsvare mig selv!
udover 2. hvilket betyder det har vaeret ekstremt ubehageligt
at gaa paa graensen mellem liv og doed konstant!

Altsamme paa grund af det dumme svin af en foraedder!

Krydspost:dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 13:59

On Sun, 11 Sep 2011 14:27:50 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> Altsamme paa grund af det dumme svin af en foraedder!

> Krydspost:dk.helbred,dk.politik,dk.videnskab.psykologi

Min far blev myrdet i 1999(Gerhard Mundus Nicolaysen)

Han boede over paa Sjaelland, i et lille hus ved siden
Af min farmor og farfars gaard som han flyttede
ned i da de kom op i alderen, huset blev bygget
da gaarden braendte ned, da han var barn saa
Familien havde et sted at bo mens gaarden blev
genopbygget, han boede der nede med sin kone i en
del aar!

Dagene efter mordet, mens jeg stadigvaek var uvaagen,
Blev jeg sat i en trance af Karsten Bjoernholt hjemme
i min lejlighed(Humlehaven 27 paa det tidspunkt, Kjellerup)
Jeg var blevet forprogrammeret til at komme i en trance
naar der bliver klikket med en kuglepen!

Han havde bare faaet besked paa at "det er blevet gjort"
Jeg fik besked paa at forestille mig at jeg gjorde mordet,
Hvilket jeg goer, han satser paa at jeg ved hvor det er foregaaet i
huset, men jeg fik det indtryk fra
Frederikssund politi at det havde foregaaet i koekkenet,
i virkeligheden blev han skudt i stuen!

Og det blev derefter kaldt selvmord!

Det var foer tortur videoen blev lavet, hvor jeg
Jeg sidder og siger at jeg vil kneppe kvinder med en hund,
DF' Sociopater og Psykopater syntes at det var sjovt,
Fordi hvis at jeg ikke broed mig om det politiske
parti DF saa vil jeg aabenbart have kvinder kneppet af
Muslimske "Hunde"

Jeg kan huske jeg blev givet toej paa til tortur videoen,
Den ene tromme hinde var spraengt og jeg havde faaet lim
i oeret af DJ Aevl for at stoppe bloedningen mens video'en
blev lavet!

Den blev senere vist i sjove hjemmevideoer!

Der er ogsaa en del prrogrammering der antyder
at jeg maa kun haevne mig paa mig selv og mine egne,
Det er heldigvis fjernet ret tideligt i forloebet!

Al Ked?

A vil gerne vide det!(jeg bor jo i Jylland nu!)

Evig tortur i det kvante mekaniske mareridt
Til alt og alle der ikke er

Den Umennesskelige Peter
Hare Krisna/Jesus Kristus
De Muslimske Hunde/De Muslimske Maend

Sane Peter

En ring paa hjernen, en ring paa hjoernen, kvante mekanisk
af tortur! Den eneste aegte hjoernering, enhjoerringen
som er mig! Den stoerste tyr i universet med min horn
snurret rundt om sig selv, stadigvaek og altid, de eneste
frontal lobes staerke nok til at holde styr paa en kvante mekanisk
aktiv brainstem og samtidig grave sig igennem
en singularitet!

Peter Nicolaysen
(25 April 1973, Tyrens Stjernetegn, min foedselsdato)
Skrevet 11 September 2011, Sandgaardsvej 40
foerste til venstre, 8620 Kjellerup/Jylland/Danmark

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 14:11

On Sun, 11 Sep 2011 14:58:31 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Skrevet 11 September 2011, Sandgaardsvej 40
> foerste til venstre, 8620 Kjellerup/Jylland/Danmark

Det er forkert rum paa Bjoernholts baandoptagelse!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 15:53

On Sun, 11 Sep 2011 15:10:54 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det er forkert rum paa Bjoernholts baandoptagelse!

> Sane Peter

Jeg er ved at se om jeg ikke kan faa Karsten Bjoernholt
Og hans familie, Dj Aevl og hans til at profitere af
De efterladte fra ubaaden Kursk og 911 angrebet i USA!

I ved at ihvertfald Bjoernholt ville faa staapik af det!
Af at profitere fra de efterladte af dem han har faaet myrdet!

Men det bliver for en del aar siden at de kommer til
at profiitere mest, men stadigvaek en del idag, nu maa
vi se!

Quantum Entangelment via en singularitet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 17:08

On Sun, 11 Sep 2011 16:53:28 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> at profiitere mest, men stadigvaek en del idag, nu maa
> vi se!

> Quantum Entangelment via en singularitet!

Saadan ca. Omkring idag virker det som en rigtig god
ide, at goere saadan ca. Halvdelen af mine hjerne celler
fordelt over hele hjernen, til atomare noejagtige og
biologisk velfungerende kopier af saadan som de var,
for ca. 16-17 aar siden, da jeg boede i Perlestikkergade
i Nakskov!

Nok ogsaa livsnoedvendigt efterhaanden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 17:10

On Sun, 11 Sep 2011 18:08:21 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> biologisk velfungerende kopier af saadan som de var,
> for ca. 16-17 aar siden, da jeg boede i Perlestikkergade

Og samtidig indtage en stor maengde fiskeolie!

Sane Peter