Kvante Koersel!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 09:47

De 30.000 unge kvinder , jeg gjorde til programmerede
sex ting for 7 maaneder siden, via quantum entangelment,
virker fint!

Og har reddet en masse liv, kun to af dem er doede, fordi
tortur ofret der fik hende, gik i panik og syntes hun lignede
en vild der kunne find paa at trykke paa testikler,
og blev noed til at sige "DOE" det svaereste har vaeret at
faa dem til at indse at de virkelig ejer kvinden, og
bare behoever sige ordet for at goere hende seksuelt
ophidset og give hende haarde brystvorter!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 10:04

On Sun, 11 Sep 2011 10:47:04 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:
> [...]

> bare behoever sige ordet for at goere hende seksuelt
> ophidset og give hende haarde brystvorter!

De har begge to faaet en erstatning, jeg tog mig selv i,
at vaere ved at give den ene en grim, da han hoejst
sandsynligt goer det igen!

Ellers skal jeg sidde og oege sandsynligheden for
at situationen ikke opstaar, og saa er det jo ligesom
ligemeget!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 10:12

On Sun, 11 Sep 2011 11:04:13 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> sandsynligt goer det igen!

> Ellers skal jeg sidde og oege sandsynligheden for
> at situationen ikke opstaar, og saa er det jo ligesom

Det er simpelthen det, at maend passe bedre paa kvinderne,
naar de ejer dem i det omfang!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 10:46

On Sun, 11 Sep 2011 11:12:16 +0200, Peter Nicolaysen
<peternicolaysen@gmail.com> wrote:

> Det er simpelthen det, at maend passe bedre paa kvinderne,
> naar de ejer dem i det omfang!

> Sane Peter

Der er ingen af Bjoernholt eller hans kollegaer, der
har faaet nogen udleveret, og heller ikke Scientologer,
Da de altid bare overfalder nogen selv , goer dem til
"sindsyge" og bruger dem som sex ting! De er saa
Bundprogrammerede medt det samme at det egentlig
er ligegyldigt! Hvis det ikke er skum paa hjernen
saa er det noget andet!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 10:50

On Sun, 11 Sep 2011 11:46:14 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Bundprogrammerede medt det samme at det egentlig
> er ligegyldigt! Hvis det ikke er skum paa hjernen

Naar jeg siger de ikke har faaet nogen, saa mener jeg
ud af de 30.000 jeg har gjort af hensyn til folks religion!
"Goer noget for folks religion"

Ikke dem jeg har vaeret tortur drevet til at goere pga.
"goer det der er bedst for Karsten Bjoernholt"

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 10:55

> [...]

> Bundprogrammerede medt det samme at det egentlig
> er ligegyldigt! Hvis det ikke er skum paa hjernen

Kvinder kan selvfolgelig aldrig faa, da de hader manden
per automatik fordi de har magt over ham, og han er
"svag" i deres oejne, slet ikke som de "magtfulde"
Maend de gerne vil have goer dem gravide saa de
ogsaa faar magtfulde boern!

Han bliver torteret og eller myrdet 90 procent af tiden!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 11:05

On Sun, 11 Sep 2011 11:54:52 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Maend de gerne vil have goer dem gravide saa de
> ogsaa faar magtfulde boern!

> Han bliver torteret og eller myrdet 90 procent af tiden!

De resterende 10 bliver han brugt som vagt eller noget
af maend der har koebt ham!

Med det programmering der bliver gjort idag, er der
Hvor programmeringen bliver gjort, mandens doed,
lidt ligesom og blive skudt og vide med sikkerhed at
han doer af skaden det tager bare et stykke tid at doe!

Dominans mangel foere til Testosteron mangel osv.
Som foere til hjerneskade, osteoporose og tab af
muskelmasse, de er kun de 10 procent der faar en
anden kilde til testosteron, de er de moderne
Enukker, men de skaere ikke ting af fanger for at
faa testosteron og bliver kendt som snu fordi
kun de snu overlever!

Sane Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 11:12

On Sun, 11 Sep 2011 12:04:54 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> anden kilde til testosteron, de er de moderne
> Enukker, men de skaere ikke ting af fanger for at
> faa testosteron og bliver kendt som snu fordi

Kvinderne derimod faar 90 procent af tiden et
bedre og lykkerligere liv!

Hvor deres mand ejer dem og i deres oejne er
staerk,magtfuld og gider at bruge tid paa dem!

Jeg havde ikke skrevet dette indlaeg hvis jeg
ikke var programmeret til at goer det

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 11-09-11 11:39

On Sun, 11 Sep 2011 12:11:57 +0200, Peter Nicolaysen
> [...]

> Hvor deres mand ejer dem og i deres oejne er
> staerk,magtfuld og gider at bruge tid paa dem!

> Jeg havde ikke skrevet dette indlaeg hvis jeg

Testosteron, grunden til at maends hjerner vejer
200-300 gram mere end kvinders, desuden kan for lavt
niveau foere til Osteoporose, hvilket isaer kvinder
faar problemer med senere i livet!

Saa, for at hjaelpe dem med at gaa naar de bliver aeldre,
er det vigtigt at de forstaar naar de er yngre

Altergang: sid paa jeres knae, lav en kunstig traedestol
med jeres haender samlet foran jer, modtag legmet,
faa en klat der symbolisere saed og desinficer med
lidt alkohol!

Sane Peter