ekstrem nedlægningsvinkel !
Fra : Per

Dato : 11-09-11 07:26

Hey !

Tjek lige lige ham her:

http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=2554

Jeg at aldrig set noget lignende. !!!

Det er iøvrigt underligt, at der ikke er langt flere, der kører på SM
maskiner i DK de kan jo køre fra alt andet. Og er nok langt langt sjovere
at køre på i byen og landevejen end en racer maskine.

/ Per

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 11-09-11 09:48

"Per" <mesked@hotmail.com> writes:

> Det er iøvrigt underligt, at der ikke er langt flere, der kører på SM
> maskiner i DK de kan jo køre fra alt andet. Og er nok langt langt
> sjovere at køre på i byen og landevejen end en racer maskine.

De gange jeg har leget (*leget*) med tanken om at købe en SM'er er det
strandet på de høje priser og meget korte serviceintervaller.

Kai (tidl XT600Z kører)
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : John

Dato : 11-09-11 12:13

Per kom med følgende:
> Hey !
>
> Tjek lige lige ham her:
>
> http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=2554
>
> Jeg at aldrig set noget lignende. !!!

Er mere imponeret af ham her, hvor farten er
ekstrem.
http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&feature=results_main&playnext=1&list=PLBA69E3F68D46F988

--
Mvh John
www.wordpresstema.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 13-09-11 20:22

"Per" <mesked@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> Hey !
>
> Tjek lige lige ham her:
>
> http://www.magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=2554
>
> Jeg at aldrig set noget lignende. !!!

Nej det er som om programmøren af MagaCINs hjemmeside har brugt en
tidsmaskine og taget tilbage til 1999 og kopieret hvordan web-video virkede
dengang? Fandme en mærkelig videokvalitet i dag hvor der findes så mange
fede sider, som kan tilbyde gratis hosting af ens videoer :)

Og ok, han er ret langt nede.. der er jo nærmest tale om, at han blot lægger
maskinen ned og lader den glide, og så retter den op med knæet igen.

> Det er iøvrigt underligt, at der ikke er langt flere, der kører på SM
> maskiner i DK de kan jo køre fra alt andet. Og er nok langt langt sjovere
> at køre på i byen og landevejen end en racer maskine.

Ja det er lidt mærkeligt. Jeg har selv skiftet fra ZX9R til en KTM
Superduke, som er lidt i stil med SM, men bare tungere og størrere. Synes
den er en perfekt blanding. Prøvede en KTM 525 motard, og den var for
ekstrem til mig. Den skal holdes præcis inden for et forholdsvist snævert
omdrejningstal. Og så er den ret hysterisk sådan en :).

Superdukken :) er for mig en super sjov maskine. Motorkaraktestikken er lidt
mere "frisk fyr agtig" og ude på ballade, end de 4cylindrede japanske jeg
har prøvet (Z1000 (før 2011, har ikke prøvet den nye) og FZ1).

mvh Anders