Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Gammelgaard Monochrome 2011
Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 06:51

Dagens udflugt:

http://www.gammelgaard.dk/
http://www.gm2011.dk/page.php

Oplagt, hvis man vil se ordentlige b/w-billeder i international kvalitet!

--
Kh. Søren
http://fotofriberg.dk

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 07:48

Den 11-09-2011 07:50, Soeren Friberg skrev:
> Dagens udflugt:
>
> http://www.gammelgaard.dk/
> http://www.gm2011.dk/page.php
>
> Oplagt, hvis man vil se ordentlige b/w-billeder i international kvalitet!

Nogen der var til ferniseringen i går?

Fra : Jens G

Dato : 11-09-11 08:49

Tak for informationen.

--
Jens G
Kan anbefale IP telefoni med http://www.evercall.dk.

Fra : Jens G

Dato : 11-09-11 11:00

On Sun, 11 Sep 2011 09:48:35 +0200, Jens G <nospam061106@kabelmail.dk>
wrote:

>Tak for informationen.

Og jeg regner med at besøge udstillingen i eftermiddag.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 13:45

> [...]
> http://www.gm2011.dk/page.php
>
> Oplagt, hvis man vil se ordentlige b/w-billeder i international kvalitet!

Ja, jeg havde store forventninger, men blev meget skuffet. Vinderen,
nordmanden Paal Audestad, var interessante (http://www.paalaudestad.com)
Ligeledes 3.pladsen, Nadia Alamri
(http://www.greatermiddleeastphoto.com/2011/03/nadia-alamri-oman-conceptual.html)

Ellers er det min opfattelse at Max s 10% bedste ville have gjort sig
bedre. Jeg brugte 3 kvarter på udstillingen og det dobbelte på
transporten. Og det var tidsspilde. Jeg forstår ikke helt at Henrik
Saxgreen har været dommer her.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 13:51

Den 11-09-2011 14:45, Soeren Friberg skrev:

> [...]
> bedre. Jeg brugte 3 kvarter på udstillingen og det dobbelte på
> transporten. Og det var tidsspilde. Jeg forstår ikke helt at Henrik

Der var så også kun undertegnede og 2 andre. Og der havde været ret få
til ferniseringen i går, så jeg er ikke sikker på at de små børn får
meget ud af projektet ;)

Fra : Jens G

Dato : 11-09-11 14:50

On Sun, 11 Sep 2011 14:45:24 +0200, Soeren Friberg
> [...]

>bedre. Jeg brugte 3 kvarter på udstillingen og det dobbelte på
>transporten. Og det var tidsspilde. Jeg forstår ikke helt at Henrik

Vi var der nok samtidig, tror jeg. Det var mig der havde et Sony med.
Gætter på du havde et Nikon i en en Black Rapid(eller lignende) rem?

Jeg synes faktisk udstillingen var god, og med en del forskellighed.
Men stor overvægt af fattigdom og nød.
Enkelte billeder var så gode at jeg har lyst til at se dem igen, og da
jeg kun bor et par kilometer fra Gammelgaard bliver det nok til et
besøg mere. Entreen er jo gratis.

Informationsniveauet på udstillingen var ikke god. Jeg synes godt der
kunne have været en lille tekst om/af hver af de deltagende
fotografer, ud over navn og land. Og så var jeg jeg lige ved at misse
at der også var udstilling i sidebygningerne. Og så ville jeg jo nok
have været dybt skuffet.

På vej tilbage til bilen fik konen og jeg afprøvet vores manglende
musikalske evner på nogle af de mange slaginstrumenter der var
placeret på plænerne.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 14:57

Den 11-09-2011 15:49, Jens G skrev:
> Vi var der nok samtidig, tror jeg. Det var mig der havde et Sony med.
> Gætter på du havde et Nikon i en en Black Rapid(eller lignende) rem?

Ja, og så holdt vi ved siden af hinanden. Næ vi vurderer ikke ens.
Selvfølgelig også perler som Rui Pires, men jeg kunne godt høre, at I så
ting, som jeg ikke så

Temaet og udvælgelsen alt for rigid. Ellers se noget b/w på 1x eller
500px. Ej for tyndt.

Fra : Jens G

Dato : 11-09-11 15:12

On Sun, 11 Sep 2011 15:57:18 +0200, Soeren Friberg
<hushovmesteren@msn.com> wrote:

>Ja, og så holdt vi ved siden af hinanden. Næ vi vurderer ikke ens.
>Selvfølgelig også perler som Rui Pires, men jeg kunne godt høre, at I så
>ting, som jeg ikke så

Også konen og jeg ser vidt forskelligt på det. Vi stopper op ved vidt
forskellige billeder.

>Temaet og udvælgelsen alt for rigid. Ellers se noget b/w på 1x eller
>500px. Ej for tyndt.

Jeg synes det er noget andet at se billederne på print. Og mange af
dem er jo pænt store. Bordene med de mange små billeder og
forstørrelsesglassene synes jeg var meget sjove.

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 15:17

Den 11-09-2011 16:11, Jens G skrev:

> [...]
> dem er jo pænt store. Bordene med de mange små billeder og
> forstørrelsesglassene synes jeg var meget sjove.

Ja, det er rigtigt. Jeg har jo her henvist til denne gut:
http://pappelek.hu/
og han var jo også med...

Fra : Soeren Friberg

Dato : 11-09-11 15:06

Den 11-09-2011 15:49, Jens G skrev:
> Og så ville jeg jo nok
> have været dybt skuffet.

Ja, især når Saxgreens FB-ven og vinder havde udstlling der ;)