Indsprøjtningsventil ?
Fra : Jane

Dato : 11-09-11 16:49

Hej
Hvor kan jeg købe sådan ventil henne, jeg har søgt på T.Hansen og Mekonomen,
og der er vist ingen af de to, der har en sådan, Det er til min Kadett 90
med en Astra 98- 1,6NZ motor.
Nogen der kan hjælpe.
Jane & Jørn

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 11-09-11 17:02

Jane skriver:

> Hvor kan jeg købe sådan ventil henne, jeg har søgt på T.Hansen og Mekonomen,
> og der er vist ingen af de to, der har en sådan, Det er til min Kadett 90
> med en Astra 98- 1,6NZ motor.

Hvad er det du kalder en indsprøjtningsventil?

Klaus
Forum om modeltog og tog i 1:1: http://www.baneforum.dk

Fra : Brian Sørup

Dato : 11-09-11 18:27

> Jane skriver:

> Hvad er det du kalder en indsprøjtningsventil?

Hvis jeg husker rigtigt er 1,6 NZ med mono-point - så mon ikke det er en
indsprøjtningsdyse dertil der menes ?
--
Brian Sørup
1998 Volvo V70 2,5t Aut. - Multipoint Fuel Injection

Fra : Kim

Dato : 11-09-11 20:25

Hej

On 11-09-2011 19:26, Brian Sørup wrote:
> Hvis jeg husker rigtigt er 1,6 NZ med mono-point - så mon ikke det er en
> indsprøjtningsdyse dertil der menes ?

Så triller man til den lokale hugger og køber dimsen. Det kan ihvertfald
ikke svare sig at tale med Opel gætter jeg på.

Mvh, Kim

Fra : DMCN 721

Dato : 12-09-11 21:09

"Kim" <usenet1@mumbojumbo.dk> skrev i meddelelsen
> Hej

> Så triller man til den lokale hugger og køber dimsen. Det kan ihvertfald
> ikke svare sig at tale med Opel gætter jeg på.

Jepper
Det er sådan man gør :)
Jarl
Opel Astra 1,6 NZ 1993 stationcar

Fra : Ivan Madsen

Dato : 11-09-11 20:30

On Sun, 11 Sep 2011 17:48:39 +0200, "Jane" <jornhansen_2@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>og der er vist ingen af de to, der har en sådan, Det er til min Kadett 90

Prøv at søge løs her i 1.6 maskinerne.

http://www.ditonet.dk/index.asp?id=13&page=partDetail&BilType=OPEL&BilModel=ASTRA+F+92%2D98&Art=MOTOR&IDI2=OPEL&Dest=_&ModelId=5060&RDelBilDel=1311&RDelDelType=50601311&DelGruppe=23&namegroup=INDSPR%D8JTNING+MONOPOINT&SearchPart=